abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135794310
Heeft iemand de tieten van Alexandra Daddario al geprezen, trouwens?
Amen.
pi_135794393
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef Jivis het volgende:
Heeft iemand de tieten van Alexandra Daddario al geprezen, trouwens?
Ik kende dat hele wijf niet, maar was idd een gezond setje ja.
pi_135794420
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:22 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ik kende dat hele wijf niet, maar was idd een gezond setje ja.
Ik ook niet tot na de IMDB-search :P.
Amen.
pi_135794488
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ze gaan wel heel diep in op zijn psychische toestand en stellen daar ook vragen over. "Do you still see things?"

Cohle wordt als verdachte gezien, Hart meer als expert van de case. Maar het zou natuurlijk te obvious zijn als Cohle het echt heeft gedaan.

Die biertjes krijgt die waarschijnlijk ook om zijn tong losser te maken, net als dat hij gewoon mag roken.
Misschien als verdachte, ja.

En als hij zo werd gezien, van welke zaak, de oude, de nieuwe of allebei?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135794541
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:25 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Misschien als verdachte, ja.

En als hij zo werd gezien, van welke zaak, de oude, de nieuwe of allebei?
Ik denk in eerste instantie de nieuwe, dat ze hem als copycat zien. Maar we weten het verhaal over de eerste dader natuurlijk nog niet.
Amen.
pi_135794633
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik denk in eerste instantie de nieuwe, dat ze hem als copycat zien. Maar we weten het verhaal over de eerste dader natuurlijk nog niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 22-01-2014 12:21:45 ]
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135795163
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 22-01-2014 12:22:02 ]
pi_135795229
Eh, spoilers? Ik hoef info uit de previews niet te weten, die kijk ik namelijk bewust niet.
Amen.
pi_135795238
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:45 schreef owl. het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door Mike op 22-01-2014 12:22:27 ]
-Don Draper
pi_135795430
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:47 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door Mike op 22-01-2014 12:22:41 ]
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 12:23:35 #131
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_135796637
Even nog voor de duidelijkheid: alles wat nog niet uitgezonden is (dus ook previews) horen in een spoiler.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_135796697
quote:
4s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:23 schreef Mike het volgende:
Even nog voor de duidelijkheid: alles wat nog niet uitgezonden is (dus ook previews) horen in een spoiler.
Dat snap ik, maar dat wat ik zei ging over wat er in de tweede aflevering was gebeurd. Had daarom ook al het spoilerzinnetje boven de preview video weggehaald want dat was voor mij ook een spoiler, had de preview ook niet bekeken verder.
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 12:30:17 #133
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_135796885
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:25 schreef owl. het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar dat wat ik zei ging over wat er in de tweede aflevering was gebeurd. Had daarom ook al het spoilerzinnetje boven de preview video weggehaald want dat was voor mij ook een spoiler, had de preview ook niet bekeken verder.
Het was voor mij lastig inschatten waar de spoiler begon en waar het eindigde omdat ik afl. 2 nog niet gezien heb. Even maar het zekere voor het onzekere genomen. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_135796958
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:25 schreef owl. het volgende:

[..]

Dat is dus het gevaar: speculaties en spoilers die zich vermengen. Het moet gewoon over de afleveringen gaan die uitgezonden zijn.

Neemt natuurlijk niet weg dat ik enorm uitkijk naar aflevering 3 _O_.
Amen.
pi_135796987
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef Mike het volgende:

[..]

Het was voor mij lastig inschatten waar de spoiler begon en waar het eindigde omdat ik afl. 2 nog niet gezien heb. Even maar het zekere voor het onzekere genomen. :P
Ah, vandaar, dat is wel begrijpelijk. ;)
pi_135797123
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:32 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat is dus het gevaar: speculaties en spoilers die zich vermengen. Het moet gewoon over de afleveringen gaan die uitgezonden zijn.

Neemt natuurlijk niet weg dat ik enorm uitkijk naar aflevering 3 _O_.
Dat is ook zo natuurlijk, had die speculaties misschien apart moeten posten want die zijn wat mij betreft nog niet bevestigd. Maar kijk zelf ook alsnog uit naar de volgende aflevering!
pi_135802120
Speculeren en spoileren mag, in een spoiler :P
Lijkt me.

quote:
4s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:23 schreef Mike het volgende:
Ga aflevering 2 kijken. Elke minuut dat je dat niet het gedaan wordt er een babyzeehondje doodgeknuppeld.
-Don Draper
pi_135805403
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
Speculeren en spoileren mag, in een spoiler :P
Lijkt me.

[..]

Ga aflevering 2 kijken. Elke minuut dat je dat niet het gedaan wordt er een babyzeehondje doodgeknuppeld.
Moet speculeren ook in een spoiler ja? Want dan kan ik daar in het vervolg rekening mee houden, mocht ik hier of in een ander serie-topic vaker willen posten. :)
pi_135806240
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:59 schreef owl. het volgende:

[..]

Moet speculeren ook in een spoiler ja? Want dan kan ik daar in het vervolg rekening mee houden, mocht ik hier of in een ander serie-topic vaker willen posten. :)
Speculatie gaat vaak samen met wat je net in een aflevering hebt gezien, die andere misschien niet gezien hebben ;)
-Don Draper
pi_135806359
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:16 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Speculatie gaat vaak samen met wat je net in een aflevering hebt gezien, die andere misschien niet gezien hebben ;)
Ah zo, maar als de aflevering uitgezonden is kun je sowieso beter niet hier kijken toch? Alleen wel zuur als je modje bent en wel moet, maar voor de rest dus.
pi_135806968
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:18 schreef owl. het volgende:

[..]

Ah zo, maar als de aflevering uitgezonden is kun je sowieso beter niet hier kijken toch? Alleen wel zuur als je modje bent en wel moet, maar voor de rest dus.
Dat klopt, maar dan zijn er weer mensen die het nog nooit hebben gezien en een nieuwe serie vinden

quote:
Jammer van de dood van Martin Cohle
GODVE%@#325@#%
-Don Draper
pi_135810849
Alexandra Daddario, allemachtig! :9~ :9~ :9~
pi_135811566
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:15 schreef Schuppie het volgende:
Alexandra Daddario, allemachtig! :9~ :9~ :9~
Mooie set he _O_
-Don Draper
pi_135811654
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:37 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Mooie set he _O_
Alles om het geweldig setje heen is ook niet mis :)
pi_135816209
Als je de trailer van een paar posts hierboven kijkt, zie je op het eind een gast met een gasmasker en een of ander wapen of een stok in z'n hand.

De fuck?
-Don Draper
pi_135825917
Hebben jullie in de kerk de uil / andere vliegmachine zien zitten toen ze de deur openden? Ik keek aflevering 2 voor de 3de keer, en het viel me op.

-Don Draper
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:13:35 #147
302853 themole
graaft totaal door.
pi_135825980
Zojuist de eerste twee afleveringen bekeken en tot nu toe een leuke serie. Niet extreem snel maar toch zit er genoeg spanning in. :)
Niet altijd serieus
pi_135837116
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
Als je de trailer van een paar posts hierboven kijkt, zie je [spoilers].
Lees nou even terug joh, niet openlijk lullen over previews is de regel. Ik wil niks weten over de inhoud van trailers, dat verpest voor mij de aflevering. Spoilertags!

quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hebben jullie in de kerk de uil / andere vliegmachine zien zitten toen ze de deur openden? Ik keek aflevering 2 voor de 3de keer, en het viel me op.

[ afbeelding ]
Viel mij niet op, maar mijn vriendin zag het meteen. Heel apart :D.
Amen.
  donderdag 23 januari 2014 @ 10:22:00 #149
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_135839803
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 08:25 schreef Jivis het volgende:

[..]

Lees nou even terug joh, niet openlijk lullen over previews is de regel. Ik wil niks weten over de inhoud van trailers, dat verpest voor mij de aflevering. Spoilertags!

[..]

Viel mij niet op, maar mijn vriendin zag het meteen. Heel apart :D.
Ik zag het ook direct, leek me ook dat ze het nadrukkelijk centraal in beeld brachten. Net zoals in de cap hierboven.
"I'm in the empire business"
pi_135840946
Was mij niet opgevallen.

En trailers en episode previews graag in spoiler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')