quote:
Ik vind het openingsnummer mooier.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind het openingsnummer mooier.
Dat ze de hele dag hebben gezopen ipv hun werk te doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
S01E01
-
"You guys canvas the bars pretty good today?"
Waarna iedereen dus boos wordt, wat betekent het?
Ah natuurlijk, ik dacht planken -> bars maar bar -> barquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:18 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat ze de hele dag hebben gezopen ipv hun werk te doen
edit: en canvass betekent dus op onderzoek uitgaan/vragen of iemand iets gezien heeft of verder iets weet
Er is een zelfde soort moord gepleegd en die 2 gasten worden ondervraagd omdat ze toen detectives waren op die zaak, ze hebben natuurlijk veel info voor die huidige gastjes.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:52 schreef De_Nater het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe deze serie zich naar het heden ontwikkeld, want ik zou toch ook graag closure willen hebben over wat er dan met die hedendaagse moord aan de hand is. Dat is toch de reden dat ze daar zitten achter de camera...
Ik heb het idee dat Cohle ook een beetje verdacht wordt door die twee. Er wordt Hart veel meer gevraagd over Cohle dan andersom en ze gaan steeds wel heel diep in op zijn psychische toestand.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Er is een zelfde soort moord gepleegd en die 2 gasten worden ondervraagd omdat ze toen detectives waren op die zaak, ze hebben natuurlijk veel info voor die huidige gastjes.
Dat geeft Hart ook een beetje aan, maar 'hapt' niet en verlinkt zijn toenmalige partner voorlopig in ieder geval nog niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Cohle ook een beetje verdacht wordt door die twee. Er wordt Hart veel meer gevraagd over Cohle dan andersom en ze gaan steeds wel heel diep in op zijn psychische toestand.
Natuurlijk wordt 1 van de 2 of allebei verdacht, anders gaan ze al die verhalen over hun prive-sores niet aanhoren natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Cohle ook een beetje verdacht wordt door die twee. Er wordt Hart veel meer gevraagd over Cohle dan andersom en ze gaan steeds wel heel diep in op zijn psychische toestand.
Gewei op 't hoofdquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:23 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Dat geeft Hart ook een beetje aan, maar 'hapt' niet en verlinkt zijn toenmalige partner voorlopig in ieder geval nog niet.
Was er nou nog iets speciaals aan die muurschildering die ze op het eind vonden? Dat miste ik even.
Het hoeven ook geen verdachten te zijn om ze te ondervragen, ze waren de twee Detectives bij dat onderzoek, logisch dat ze ondervraagd worden om de huidige case misschien een duwtje te geven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt 1 van de 2 of allebei verdacht, anders gaan ze al die verhalen over hun prive-sores niet aanhoren natuurlijk.
Je leest niet wat ik zeg. Als ze het alleen daarom ging, zouden geen vragen gaan stellen over de geschiedenis van Cohle hoe hij daar terecht kwam en wat er met zijn dochter etc was gebeurd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:44 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Het hoeven ook geen verdachten te zijn om ze te ondervragen, ze waren de twee Detectives bij dat onderzoek, logisch dat ze ondervraagd worden om de huidige case misschien een duwtje te geven.
Ze vragen het ook niet specifiek, hij flapt het naar mijn idee eruit om na al die jaar een luisterend oor te hebben bij die 2, en daarbij komt, dat hij zei dat hij na een paar biertjes zulke dingen uitpraat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik zeg. Als ze het alleen daarom ging, zouden geen vragen gaan stellen over de geschiedenis van Cohle hoe hij daar terecht kwam en wat er met zijn dochter etc was gebeurd.
Dat heeft geen enkele toegevoegde waarde als het alleen om het onderzoek zou gaan.
Ze gaan wel heel diep in op zijn psychische toestand en stellen daar ook vragen over. "Do you still see things?"quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:52 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ze vragen het ook niet specifiek, hij flapt het naar mijn idee eruit om na al die jaar een luisterend oor te hebben bij die 2, en daarbij komt, dat hij zei dat hij na een paar biertjes zulke dingen uitpraat.
Maar als detective zou ik hem als verdachte zien.
Ik kende dat hele wijf niet, maar was idd een gezond setje ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef Jivis het volgende:
Heeft iemand de tieten van Alexandra Daddario al geprezen, trouwens?
Ik ook niet tot na de IMDB-searchquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:22 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik kende dat hele wijf niet, maar was idd een gezond setje ja.
Misschien als verdachte, ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze gaan wel heel diep in op zijn psychische toestand en stellen daar ook vragen over. "Do you still see things?"
Cohle wordt als verdachte gezien, Hart meer als expert van de case. Maar het zou natuurlijk te obvious zijn als Cohle het echt heeft gedaan.
Die biertjes krijgt die waarschijnlijk ook om zijn tong losser te maken, net als dat hij gewoon mag roken.
Ik denk in eerste instantie de nieuwe, dat ze hem als copycat zien. Maar we weten het verhaal over de eerste dader natuurlijk nog niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Misschien als verdachte, ja.
En als hij zo werd gezien, van welke zaak, de oude, de nieuwe of allebei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |