abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135435058
Heb mijn lijstje toch nog wat kunnen aanpassen. Volgende keer echt zorgen dat ik genoeg gezonde dingen van huis meeneem..

O: 2 volkoren pindakaas
T: 2 mandarijnen
L: 2 volkoren kipfilet, bruine pistolet ham/kaas/sla en 250gr kwark (ik zie nu dat ik per ongeluk mijn O en L heb omgedraaid, hihi)
T: appel en krentenbol
D: maaltijdsalade kip fusilli
T: nog steeds te bedenken.

Een beetje veel brood misschien.. maar zonder de laatste T kom ik nu aan ongeveer 1775 kcal. :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_135435158
Tink wat zie je er goed uit!!

Hier gaat het allemaal lekker. Ben weer lekker regelmatig aan het bewegen. Het eten lukt ook weer netjes. Resultaat was -2 nog 0,4 eraf en ik heb weer een atl, zou moeten lukken deze week.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_135435310
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet serieus he? :o
Heb je aan de bakker gevraagd welke ingredienten er in welke verhoudingen in zitten? Hoe zwaar is het koekje?

Anders denk ik 123,5kcal :Y
Ja, dat meen ik wel serieus. Ik let niet zo extreem erg op de calorieën en ik eet ook gewoon wat ik lekker vind. Maar ik heb het niet aan de bakker gevraagd, nee. En ik heb geen idee hoe zwaar het is, het is niet echt een groot koekje.

quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waaaaaarom koop je koeken met chocolade :?

Omdat ik dat lekker vind. En ik mezelf niet alles ga ontzeggen omdat ik zo nodig af hoef te vallen. Ik hoef geen +20 kilo af te vallen. Ik let niet zo extreem op de calorieen als sommige hier doen. Ik let ook niet extreem veel op wat er allemaal in eten zit, want oh oh oh ik zou dadelijk toch eens wat eten waar suiker in zit! Sorry, maar daar doe ik niet aan mee. :N

Ik kom hier enkel en alleen om advies te vragen en niet om als een mongool afgevallen te worden. Dan kan ik wel naar mijn oude school gaan, als ik dat graag wil.
pi_135435379
Heroinjunk misschien pas je dan beter in het slanke topic?
En weeg je koekje eens op een keukenweegschaal
pi_135435468
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:16 schreef Sarabi het volgende:
Heroinjunk misschien pas je dan beter in het slanke topic?
En weeg je koekje eens op een keukenweegschaal
Nou, in eerste instantie was ik daar niet welkom, omdat mijn bmi boven de 27 was. Maar aangezien ik er nu onder zit, is dat misschien wel een beter idee.

En dat zal ik wel eens doen. Ik ga hem ook niet nu eten, ik vroeg het me gewoon ineens af.
pi_135435535
Jezus, het gaat om een koekje met chocolade. Beetje overtrokken reacties hier.
  maandag 13 januari 2014 @ 14:22:44 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135435651
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:19 schreef friekin_ het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Mijn 'dat meen je toch niet he' ging meer om de vraag zelf, omdat het echt onmogelijk is daar een schatting van te maken als je niet weet wat erin zit of hoe groot het koekje is.
Verder zal ik echt niet moeilijk doen over het wel of niet opeten van een koekje met chocola hoor! :N Het tegendeel! :D :@
pi_135435653
Er is ook helemaal niet zoveel mis met een koekje. Er zitten hier ook genoeg die dagelijks een stukje chocolade of drop eten of ontbijtkoek. Gewoon een koekje als tussendoortje eten kan best, zeker als je al dichter bij je streef bent.

Leren omgaan met lekkere dingen en ze met mate kunnen eten is misschien wel het belangrijkste wat de meeste hier zouden moeten leren. :')
pi_135435725
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid. Mijn 'dat meen je toch niet he' ging meer om de vraag zelf, omdat het echt onmogelijk is daar een schatting van te maken als je niet weet wat erin zit of hoe groot het koekje is.
Verder zal ik echt niet moeilijk doen over het wel of niet opeten van een koekje met chocola hoor! :N Het tegendeel! :D :@
Oh oke, ik dacht dat je bedoelde dat ik dat koekje had gekocht :P maar ik dacht ook wel dat het heel moeilijk zou zijn, maar jullie hebben in mijn ogen veel meer verstand van inschatten qua calorieën dan ik, vandaar :D
  maandag 13 januari 2014 @ 14:26:23 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135435812
quote:
17s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Oh oke, ik dacht dat je bedoelde dat ik dat koekje had gekocht :P maar ik dacht ook wel dat het heel moeilijk zou zijn, maar jullie hebben in mijn ogen veel meer verstand van inschatten qua calorieën dan ik, vandaar :D
Ik zou het ook niet gekund hebben als je wel geweten had wat erin zit hoor. Of nou ja, dat is vast wel ergens uit te rekenen, maar daar heb ik het geduld niet voor, maar ik moest echt lachen om de vraag.

Geniet van je koekje! :*
pi_135435903
Je kan iig wel zeggen dat een kleine koek tussen de 75 en 150 zit en een hele grote meer rond de 250. Als je hem maar niet extreem over- of onderschat zodat je niet gaat overcompenseren met de rest van je eten :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 13 januari 2014 @ 14:28:54 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135435909
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, maar ik bedoel niet zozeer dát je iets slechts eet of drinkt, maar dat je merkt dat je in een oude gewoonte vervalt. Bij mij is dat bijvoorbeeld snaaien, dus echt véél eten omdat ik dat lekker vind (vooral het proces, niet eens zozeer wat ik eet). En meteen erna heb ik er al de balen in, want te vol zitten voelt niet fijn. En de dag erna heb ik dan weer de behoefte om veel te eten, alsof het verlangen is aangewakkerd door het één keer te doen. Ik vind dat juist zo tricky, want dat kan het begin zijn van een periode waarin ik te veel eet en dus aankom. Ik moet na één zo'n avond bewust de rem erop zetten en dan gaat het wel weer.
Ik moest lang nadenken over je vraag, maar nee, eigenlijk heb ik dat niet meer vaak. Alleen als we aardappeltjes eten bij het avondeten ofzo neem ik er wel eens net te veel, maar voor 3 personen macaroni vreten, omdat ik gewoon zo veel mogelijk in m'n hoofd moet proppen, nee, dat heb ik niet meer.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135436018
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet gekund hebben als je wel geweten had wat erin zit hoor. Of nou ja, dat is vast wel ergens uit te rekenen, maar daar heb ik het geduld niet voor, maar ik moest echt lachen om de vraag.

Geniet van je koekje! :*
Ach, niet geschoten is altijd mis :D maar dat genieten komt wel goed. ^^
pi_135436184
Lijstje van vandaag:

O: 500 gram kwark, 1 volkoren met achterham
T: 2 volkoren met kalkoenfilet
L: 3 volkoren, 1 met ham, 2 met kalkoenfilet
T: 1 banaan
D: ceasar salade, 150 gram tonijn
T: 2 sinaasappels.

Eigenlijk te weinig.. maar compensatie t.o.v. afgelopen week.. ofzo :')
  maandag 13 januari 2014 @ 14:47:48 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135436705
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe wordt er gemeten?
Door zo'n weegschaal met een schokje.

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 13 januari 2014 @ 14:49:12 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135436759
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:19 schreef friekin_ het volgende:
Overtrokken reacties? :') Ik vraag waaaaarom iemand chocolade koekjes koopt, vervolgens haat hij compleet uit zijn plaat. Hoe dan :')
  maandag 13 januari 2014 @ 14:50:03 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135436785
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb er geen ervaring mee, maar zijn die dingen niet gewoon ook heel gevoelig voor of je toevallig die keer een beetje meer vocht vast houdt dan de andere keer. Het lijkt me dat dat soort dingen ook invloed hebben op de uitslag toch?
pi_135436829
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Kleine afwijkingen zijn normaal met die dingen. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135436866
Ik was gister een beetje teleurgesteld omdat er in een week tijd niks van af was gegaan, maar vanmorgen -0,6 *O* In your face, ongesteldheid! *)
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_135436989
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wat zei de coach?
  maandag 13 januari 2014 @ 14:55:05 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135437004
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb er geen ervaring mee, maar zijn die dingen niet gewoon ook heel gevoelig voor of je toevallig die keer een beetje meer vocht vast houdt dan de andere keer. Het lijkt me dat dat soort dingen ook invloed hebben op de uitslag toch?
Ik heb er ook geen verstand van, maar vocht is altijd rond de 38 kilo.

quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Kleine afwijkingen zijn normaal met die dingen. :Y
Kleine afwijking snap ik ook, maar ik snap die 1% vet verhoging niet terwijl er wel mee spieren zichtbaar zijn.

Nou ja, het zal :P Mijn broeken worden te groot, de weegschaal schommelt met een kilo, ik voel me goed, ik moest een broek S aan, dus ik kan er ook niet mee zitten :P

Misschien dat ik ooit nog wel ga kijken naar bulken en cutten. Ooit.

Want ik dacht eerst dat 2000kcal miss teveel zou zijn, maar ik viel op 2000kcal in ene af naar 72,1 kg en ik kom niet echt aan (afgezien van die schommel kilo, maar dat is geen aankomen) terwijl ik dit al 3 weken doe.
  maandag 13 januari 2014 @ 14:56:07 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135437062
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef Serieliefhebber het volgende:

[..]

Wat zei de coach?
Die snapte het ook niet. Die haalde zijn schouders op zo van "boeiend :P check de spiegel" en dat is ook zo en het boeit me ook niet. Bedoel, zal er geen hap minder om eten ofzo hoor of extra trainen... maar ik kan er slecht tegen als ik dingen niet kan begrijpen :P /autist
pi_135437178
Hoi,

Ik wil de komende tijd starten met afvallen. Ik heb mijn BMI gemeten en daarin staat dat ik overgewicht heb. Ik ben al begonnen met hardlopen en kettlebelltraining maar weet nog niet helemaal hoe ik het aan moet pakken met mijn voeding.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_135437219
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb er ook geen verstand van, maar vocht is altijd rond de 38 kilo.

[..]

Kleine afwijking snap ik ook, maar ik snap die 1% vet verhoging niet terwijl er wel mee spieren zichtbaar zijn.

Nou ja, het zal :P Mijn broeken worden te groot, de weegschaal schommelt met een kilo, ik voel me goed, ik moest een broek S aan, dus ik kan er ook niet mee zitten :P

Misschien dat ik ooit nog wel ga kijken naar bulken en cutten. Ooit.

Want ik dacht eerst dat 2000kcal miss teveel zou zijn, maar ik viel op 2000kcal in ene af naar 72,1 kg en ik kom niet echt aan (afgezien van die schommel kilo, maar dat is geen aankomen) terwijl ik dit al 3 weken doe.
Rondje google roept dat dat in de "normale" afwijking valt. Of in ieder geval dat meer mensen dat soort schommelingen zien. :P Zal vast wel een heel mooi verhaaltje over geleiding achter zitten, maar natuurkunde was nooit mijn sterkste punt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 13 januari 2014 @ 15:00:23 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135437231
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef Sarasi het volgende:
Ik weet niet hoe lang je bent, maar ervan uit gaande dat je niet zwaar te zwaar bent, bouw je met 2000kcal per dag natuurlijk niet echt een tekort op. Zak eens naar 1600kcal per dag en kijk na een maand hoeveel verschil dat heeft gemaakt. :)
:') ! Wat een idioot advies. Of ligt dat aan mij?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')