Ja, dat meen ik wel serieus. Ik let niet zo extreem erg op de calorieën en ik eet ook gewoon wat ik lekker vind. Maar ik heb het niet aan de bakker gevraagd, nee. En ik heb geen idee hoe zwaar het is, het is niet echt een groot koekje.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus he?![]()
Heb je aan de bakker gevraagd welke ingredienten er in welke verhoudingen in zitten? Hoe zwaar is het koekje?
Anders denk ik 123,5kcal
Omdat ik dat lekker vind. En ik mezelf niet alles ga ontzeggen omdat ik zo nodig af hoef te vallen. Ik hoef geen +20 kilo af te vallen. Ik let niet zo extreem op de calorieen als sommige hier doen. Ik let ook niet extreem veel op wat er allemaal in eten zit, want oh oh oh ik zou dadelijk toch eens wat eten waar suiker in zit! Sorry, maar daar doe ik niet aan mee.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waaaaaarom koop je koeken met chocolade
Nou, in eerste instantie was ik daar niet welkom, omdat mijn bmi boven de 27 was. Maar aangezien ik er nu onder zit, is dat misschien wel een beter idee.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:16 schreef Sarabi het volgende:
Heroinjunk misschien pas je dan beter in het slanke topic?
En weeg je koekje eens op een keukenweegschaal
Even voor de duidelijkheid. Mijn 'dat meen je toch niet he' ging meer om de vraag zelf, omdat het echt onmogelijk is daar een schatting van te maken als je niet weet wat erin zit of hoe groot het koekje is.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:19 schreef friekin_ het volgende:
Jezus, het gaat om een koekje met chocolade. Beetje overtrokken reacties hier.
Oh oke, ik dacht dat je bedoelde dat ik dat koekje had gekochtquote:Op maandag 13 januari 2014 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Mijn 'dat meen je toch niet he' ging meer om de vraag zelf, omdat het echt onmogelijk is daar een schatting van te maken als je niet weet wat erin zit of hoe groot het koekje is.
Verder zal ik echt niet moeilijk doen over het wel of niet opeten van een koekje met chocola hoor!Het tegendeel!
![]()
![]()
Ik zou het ook niet gekund hebben als je wel geweten had wat erin zit hoor. Of nou ja, dat is vast wel ergens uit te rekenen, maar daar heb ik het geduld niet voor, maar ik moest echt lachen om de vraag.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht dat je bedoelde dat ik dat koekje had gekochtmaar ik dacht ook wel dat het heel moeilijk zou zijn, maar jullie hebben in mijn ogen veel meer verstand van inschatten qua calorieën dan ik, vandaar
Ik moest lang nadenken over je vraag, maar nee, eigenlijk heb ik dat niet meer vaak. Alleen als we aardappeltjes eten bij het avondeten ofzo neem ik er wel eens net te veel, maar voor 3 personen macaroni vreten, omdat ik gewoon zo veel mogelijk in m'n hoofd moet proppen, nee, dat heb ik niet meer.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoel niet zozeer dát je iets slechts eet of drinkt, maar dat je merkt dat je in een oude gewoonte vervalt. Bij mij is dat bijvoorbeeld snaaien, dus echt véél eten omdat ik dat lekker vind (vooral het proces, niet eens zozeer wat ik eet). En meteen erna heb ik er al de balen in, want te vol zitten voelt niet fijn. En de dag erna heb ik dan weer de behoefte om veel te eten, alsof het verlangen is aangewakkerd door het één keer te doen. Ik vind dat juist zo tricky, want dat kan het begin zijn van een periode waarin ik te veel eet en dus aankom. Ik moet na één zo'n avond bewust de rem erop zetten en dan gaat het wel weer.
Ach, niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet gekund hebben als je wel geweten had wat erin zit hoor. Of nou ja, dat is vast wel ergens uit te rekenen, maar daar heb ik het geduld niet voor, maar ik moest echt lachen om de vraag.
Geniet van je koekje!
Overtrokken reacties?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:19 schreef friekin_ het volgende:
Jezus, het gaat om een koekje met chocolade. Beetje overtrokken reacties hier.
Ik heb er geen ervaring mee, maar zijn die dingen niet gewoon ook heel gevoelig voor of je toevallig die keer een beetje meer vocht vast houdt dan de andere keer. Het lijkt me dat dat soort dingen ook invloed hebben op de uitslag toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Door zo'n weegschaal met een schokje.
[ afbeelding ]
Kleine afwijkingen zijn normaal met die dingen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zei de coach?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er ook geen verstand van, maar vocht is altijd rond de 38 kilo.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar zijn die dingen niet gewoon ook heel gevoelig voor of je toevallig die keer een beetje meer vocht vast houdt dan de andere keer. Het lijkt me dat dat soort dingen ook invloed hebben op de uitslag toch?
Kleine afwijking snap ik ook, maar ik snap die 1% vet verhoging niet terwijl er wel mee spieren zichtbaar zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kleine afwijkingen zijn normaal met die dingen.
Die snapte het ook niet. Die haalde zijn schouders op zo van "boeiendquote:
Rondje google roept dat dat in de "normale" afwijking valt. Of in ieder geval dat meer mensen dat soort schommelingen zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verstand van, maar vocht is altijd rond de 38 kilo.
[..]
Kleine afwijking snap ik ook, maar ik snap die 1% vet verhoging niet terwijl er wel mee spieren zichtbaar zijn.
Nou ja, het zalMijn broeken worden te groot, de weegschaal schommelt met een kilo, ik voel me goed, ik moest een broek S aan, dus ik kan er ook niet mee zitten
Misschien dat ik ooit nog wel ga kijken naar bulken en cutten. Ooit.
Want ik dacht eerst dat 2000kcal miss teveel zou zijn, maar ik viel op 2000kcal in ene af naar 72,1 kg en ik kom niet echt aan (afgezien van die schommel kilo, maar dat is geen aankomen) terwijl ik dit al 3 weken doe.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef Sarasi het volgende:
Ik weet niet hoe lang je bent, maar ervan uit gaande dat je niet zwaar te zwaar bent, bouw je met 2000kcal per dag natuurlijk niet echt een tekort op. Zak eens naar 1600kcal per dag en kijk na een maand hoeveel verschil dat heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |