abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135429547
Wauw Tink, wat zie je er geweldig uit! De foto zegt nog zoveel meer dan je gewicht, dat werkelijk keurig is. Lekker bezig! Heb je zelf eigenlijk nog wel eens zwakke momenten, momenten waarop je snaait of andere keuzes maakt waar je achteraf niet achterstaat?

Lijstje!

O: 200 gram kwark met 40 gram muesli
S: 8 minuten roeien, 95 minuten krachttraining, 12 minuten hardopen
T: smoothie van magere yoghurt, halve banaan, mango en kersen
L: 2 volkoren boterhammen met gerookte zalm en 2 gekookte eieren, smoothie van magere yoghurt, een halve banaan, mango en kersen
T: espresso met 2 stukjes pure chocola
T: 150 gram kwark met 20 gram walnoten en een drupje honing
D: wortelrijst met kipgehakballetjes

En dat is dan 1836 kcal waarvan ruim 117 gram eiwit (26%).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_135429698
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:23 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Misschien klinkt dit rotter dan ik het bedoel, maar als je zegt dat je die frikadel niet wilt, eet hem dan ook niet op. Dat geldt ook voor het kerstdiner. Het is ook superlekker als je er wat minder van neemt en dan heb je daarna niet zo'n vervelend gevoel... Wat niet wil zeggen dat je nooit uit de band mag springen, maar als je er daarna van baalt, was het het misschien niet waard.

Overigens vind ik dat je vandaag wat weinig eet, maar ik kan me voorstellen dat je liever wat minder eet dan anders. Pas dan wel op dat je vanavond niet trek hebt en gaat snaaien. Kun je ergens wat extra beweging inbouwen om je weekend een beetje te compenseren? Stukje wandelen voor of na de lunch ofzo?

[..]

Ik vind dit te weinig. 2 crackers zijn niet genoeg als lunch, zeker niet als je tussendoortjes tomaatjes en een kopje bouillon zijn. Probeer eens wat gezonde dingen toe te voegen als kwark of yoghurt tussendoor, een gekookt eitje bij je tomaatjes, die twee crackers bij je tussendoortje en dan boterhammen ofzo als lunch.

[..]

Ah, met pauze had ik geen rekening gehouden. Die hebben ze hier in geen enkele film, plassen moet je maar gewoon tussendoor. Zelfs de kinderfilm waar we voor kerst met een vriendin en haar kinderen heen gingen, had geen pauze.

Lijstje:
O: 3 volkoren. 2 lv smeerkaas, 1 paardenrookvlees. 200 ml lv yoghurt, lepel kersen.
T: Pakje lu crackertjes.
L: 4 volkoren. 2 30+kaas, 2 paardenrookvlees. 1/3 komkommer, bakje ijsbergsla met klein beetje dressing.
T: Appel (als ik heel veel trek heb 2 appels)
D: Gisteren onverwacht bij een vriendinnetje gegeten, dus denk dat ik vanavond alsnog zuurkoolstamppot maak.

[..]

Broodje ofzo bij je soep, of een bak kwark, banaan of iets anders erbij? Handje noten erbij? Er zijn vast wel meer opties dan alleen die soep, toch?

[..]

Ik heb geen einddoel. Ik eet gezond en gevarieerd, ik heb geen honger, ik sport 2 keer per week en zie wel waar ik uit kom. Zo lang ik op een verantwoorde en gezonde manier bezig ben, is er niks aan de hand.
Ja ik weet het. Normaal eet ik dus wel brood :D maar dat is op & voor het werk geen tijd om boodschappen te doen. Gekookt eitje gaat nog wel lukken. Dank voor de tip iig! Ik heb snel de neiging om te weinig te eten als ik geen hongergevoel heb.
  maandag 13 januari 2014 @ 11:38:59 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135429996
Nice hoor Tink! :Y
pi_135430101
Ziet er goed uit Tink!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135430222
Wauw Tink! Ik weet niet van welk gewicht je komt, maar je ziet er nu prachtig uit O+
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_135431086
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 09:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je bent een enorme mieperd. Ooit gehoord van pauze?
Dat stukje als hij moet kruipen naar de auto. Ik heb zo hard gelachen (ook gister).
  maandag 13 januari 2014 @ 12:21:50 #32
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135431220
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw Tink, wat zie je er geweldig uit! De foto zegt nog zoveel meer dan je gewicht, dat werkelijk keurig is. Lekker bezig! Heb je zelf eigenlijk nog wel eens zwakke momenten, momenten waarop je snaait of andere keuzes maakt waar je achteraf niet achterstaat?

Lijstje!

O: 200 gram kwark met 40 gram muesli
S: 8 minuten roeien, 95 minuten krachttraining, 12 minuten hardopen
T: smoothie van magere yoghurt, halve banaan, mango en kersen
L: 2 volkoren boterhammen met gerookte zalm en 2 gekookte eieren, smoothie van magere yoghurt, een halve banaan, mango en kersen
T: espresso met 2 stukjes pure chocola
T: 150 gram kwark met 20 gram walnoten en een drupje honing
D: wortelrijst met kipgehakballetjes

En dat is dan 1836 kcal waarvan ruim 117 gram eiwit (26%).
Wat een keurig lijstje!

Natuurlijk heb ik 'zwakke' momenten, maar juist doordat ik mijn levensstijl veranderd heb en niet aan het dieeten ben, kan ik dan ook prima iets extra's nemen. Een zakje chips na het paardrijden? Mag best, als ik er echt zin in heb. Een glaasje wijn op het feestje? Idem dito...

Ik merk wel dat ik, als ik moe ben of het koud heb, nog wel eens te veel eet, maar eigenlijk gaat het gewoon wel prima. Ik heb niet (meer) het gevoel dat ik iets niet mag. Het mag best, ik wil het alleen niet altijd. Verder eet ik best veel en heb ik dus eigenlijk nooit honger.

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wauw Tink! Ik weet niet van welk gewicht je komt, maar je ziet er nu prachtig uit O+
Zie de tickers in de OP. Ik woog op mijn zwaarst om en nabij de 120 kilo, nu 72,1.

Het is trouwens wel duidelijk dat ik geen zin heb om te werken vandaag, ik spam het hele topic vol >:)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135431300
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:21 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat een keurig lijstje!

Natuurlijk heb ik 'zwakke' momenten, maar juist doordat ik mijn levensstijl veranderd heb en niet aan het dieeten ben, kan ik dan ook prima iets extra's nemen. Een zakje chips na het paardrijden? Mag best, als ik er echt zin in heb. Een glaasje wijn op het feestje? Idem dito...

Ik merk wel dat ik, als ik moe ben of het koud heb, nog wel eens te veel eet, maar eigenlijk gaat het gewoon wel prima. Ik heb niet (meer) het gevoel dat ik iets niet mag. Het mag best, ik wil het alleen niet altijd. Verder eet ik best veel en heb ik dus eigenlijk nooit honger.

[..]

Zie de tickers in de OP. Ik woog op mijn zwaarst om en nabij de 120 kilo, nu 72,1.

Het is trouwens wel duidelijk dat ik geen zin heb om te werken vandaag, ik spam het hele topic vol >:)
Dikke respect _O_
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_135431316
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:57 schreef Tink89 het volgende:
Overigens even een laatste na-foto in een witte retestrakke paardrijbroek.... Let op: mijn paard ging flink over de zeik en steigeren enzo, dus m'n make-up is eraf door de traantjes die ik moest laten toen ik er eenmaal afgestapt was en m'n haar is plat door m'n cap. Niet de charmanste foto ooit, maar voor de lijn-update issie prima :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi slank figuurtje _O_
pi_135431512
Wauw Tink! _O_
pi_135431552
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:21 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat een keurig lijstje!

Oh, maar ik bedoel niet zozeer dát je iets slechts eet of drinkt, maar dat je merkt dat je in een oude gewoonte vervalt. Bij mij is dat bijvoorbeeld snaaien, dus echt véél eten omdat ik dat lekker vind (vooral het proces, niet eens zozeer wat ik eet). En meteen erna heb ik er al de balen in, want te vol zitten voelt niet fijn. En de dag erna heb ik dan weer de behoefte om veel te eten, alsof het verlangen is aangewakkerd door het één keer te doen. Ik vind dat juist zo tricky, want dat kan het begin zijn van een periode waarin ik te veel eet en dus aankom. Ik moet na één zo'n avond bewust de rem erop zetten en dan gaat het wel weer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 13 januari 2014 @ 12:49:37 #37
5428 crew  miss_sly
pi_135432093
Tink, wauw, wat zie je er geweldig uit O+ Echt, heel veel respect voor je, wat je bereikt hebt en de manier waarop!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_135432219
Tink O+ Je ziet er echt onwijs goed uit!
pi_135432565
Super tink!
pi_135432624
Ik heb vandaag en morgen vrij van school en ik merk dat ik dan gewoon heel veel moeite heb om genoeg te eten. Heb echt de neiging om dan weinig te eten, omdat ik het gevoel heb dat ik mezelf dan zo gruwelijk volprop. ;(

Oke, ik heb nu een calorieteller app geïnstalleerd op mijn telefoon, om in de gaten te houden of ik genoeg eet. Nu wil die alleen weten hoeveel ik beweeg. Ik heb matig actief ingevuld, maar ik loop minstens 2 keer in de week hard, zo niet 3 keer. Maar het ging over dagelijkse bezigheden -_-

[ Bericht 32% gewijzigd door Heroinjunk op 13-01-2014 13:12:12 ]
pi_135432695
Ik sta ook in "prop alles in je hoofd-modus". Ugh :r Nog een paar dagen en dan is het weer voorbij. Net wakker, had vannacht een vreselijke migraine-aanval waardoor ik echt amper heb kunnen slapen. Zit nu te ontbijten met overnight oats... hehe
pi_135433269
Zo, na een tijdje hier meegelezen te hebben meld ik me ook maar eens aan!

Ben 1.60 lang en van januari tot juni vorig jaar op eigen houtje van 98 naar 78 kilo weten te gaan.
Sinds afgelopen november ben ik eigenlijk weer verstrikt geraakt in mijn oude eetgewoontes: te veel en te ongezond eten. Ik begin daar nu weer last van te krijgen. Ik ben vaak moe en lusteloos en heb concentratieproblemen. -O-

Bij deze neem ik me voor vanaf morgen weer gezonder te gaan leven: in de ochtend weer op de weegschaal en ervoor gaan!
Ik verwacht dat de weegschaal de 85 aan zal tikken (was laatst 83) en mijn voorlopige doel is 70 kilo. Ik streef ernaar om dit rond de zomer bereikt te hebben.

Wil ook nog even kwijt dat het volgen van deze reeks me echt goed heeft gedaan, zo veel positiviteit en de tegenslagen worden ook goed verwerkt! Heeft mijn motivatie echt enorm opgekrikt, alvast bedankt daarvoor! ^O^ :D
pi_135433563
Ik heb even een vraagje. Ik heb bij de bakker speltkoeken met chocolade gekocht om als lekker tussendoortje te eten maar ik zou echt niet weten hoeveel kcal daar in zitten. Zouden jullie een schatting kunnen maken?
  maandag 13 januari 2014 @ 13:37:48 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135433753
Ik snap officieel niks meer van mijn vetmetingen.

En mijn spieren trillen, bohhh :D Kan mijn armen niet eens heffen O+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135433765
Ik heb even een dag rust van het regelen van de uitvaart. De kaarten zijn verstuurd en opgesteld, het bidprentje is gemaakt, scenario voor de dienst uigeschreven.

Ik ben kapot. Gisteren een totale breakdown gehad en uren gejankt. Leek wel alsof het toen pas doordrong dat mijn oma er niet meer is. Vandaag mag ik volle bak aan de studie, over een dikke week tentamens. Donderdag de uitvaart, daarna het appartement zsm leeghalen.

Ik weet niet hoe ik deze week moet overleven. Ik heb vannacht net krap 3 uur geslapen. Over mijn eten durf ik het bijna niet te hebben, want veel heb ik niet gehad. Rotweek.
pi_135433878
Vanmorgen bijna vergeten te wegen (dus heb mij na het douchen, ontbijten + halve liter water gewogen).
Resultaat: +3 kilo.
Had erger verwacht na de feestdagen en een week vakantie.
Nu weer door :)

Vandaag goed begonnen met naar mijn werk te wandelen.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:43:25 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135433974
Lijstje :

O : 2x spelt met 20+ smeerkaas
S : 1,5u fitness. 30 Cardio, 1u kracht.
L : Blikje tonijn, bakje kwark, 4x spelt. Kalkoen filet, pindakaas, 20+ smeerkaas en runderrookvlees. Met allen dieet halvarine
T : 2x volkoren beschuit 20+ smeerkaas
D : Bloemkool, aardappelen, kipfilet, jus, 0% vet griekse yoghurt.
T : Appel, kiwi.
T2: Spelt pindakaas
T3 : Bakje kwark

Ik moet ergens tussen de T en de D nog een T inbouwen of 2, want ik heb nog 240 kcal over.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:46:16 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135434072
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb even een vraagje. Ik heb bij de bakker speltkoeken met chocolade gekocht om als lekker tussendoortje te eten maar ik zou echt niet weten hoeveel kcal daar in zitten. Zouden jullie een schatting kunnen maken?
Dit meen je toch niet serieus he? :o
Heb je aan de bakker gevraagd welke ingredienten er in welke verhoudingen in zitten? Hoe zwaar is het koekje?

Anders denk ik 123,5kcal :Y
  maandag 13 januari 2014 @ 13:52:18 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135434291
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Waaaaaarom koop je koeken met chocolade :?

Trouwens, iemand hier hier licht op wil laten schijnen? Het is niet heel boeiend, maar ik wil het begrijpen :Y

1-10-13 begon ik met lichaamsvet meten :
29,3% vet
21,9kg vet massa
52,7kg vetvrije massa
74,6 kg

28-11
27,6% vet
20,5kg Vet massa
53,9kg vetvrije massa
74,4

19-12
27,7% vet
20kg vet massa
52,2kg Vetvrije massa
72,2

Vandaag:
28,7% vet
21,1kg vet massa
52,3kg vetvrije massa
73,4

Dus mijn vetvrije massa is in vergelijking met 19-2 omhoog gegaan, maar mijn vet % ook gelijk :?

Ik snap geen kont van die metingen. Plus, ik train loeihard, hoe in godsnaam kom ik dan vandaag op 28,7% terwijl ik 28-11 op 27,7% zat :P
pi_135434653
Hoe wordt er gemeten?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')