SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:59 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik denk dat onze smaak qua eten misschien wel precies 2 rechttegenovergestelde dingen zijn. Ik moet niet denken aan rijst zonder saus, jus uit een pakje of varkenshaas (en al HELEMAAAAL NIET ZONDER OLIE!). Qwea, je mag NOOIT komen eten!
Misschien ben ik nu een enorme mieperd, maar je zit bij een geniale film en gaat dan zitten fokken? Ik stoor me altijd enorm aan mensen die in de rij voor je opeens licht gaan zitten geven met hun telefoon...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef Qwea het volgende:
Mijn god, zit in de bios bij "the wolf of wallstreet" geniale film
Ik vind het te weinig als je 45 minuten flink gaat sporten. Probeer anders eens wat noten ofzo toe te voegen tussendoor? Ligt ook aan de hoeveelheden natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oeh die wil ik ook nog zien!
Ik werk nu een tosti ham kaas met curry weg.Schandalig weinig gegeten vandaag, en gisteren teveel. Morgen maar weer normaal doen.
Ik zal eens mijn planning voor morgen posten:
O: 2 volkoren met kipfilet
T: 2 mandarijntjes
L: 2 volkoren met pindakaas, schaaltje kwark
T: appel
D: Maaltijdsalade met kipfilet en fusilli
S: eens kijken of Xco leuk is(groeples met gewichten gericht op je 'core' ). 45 minuten
T: weet ik nog niet
Kritiek is welkom
Je bent een enorme mieperd. Ooit gehoord van pauze?quote:Misschien ben ik nu een enorme mieperd, maar je zit bij een geniale film en gaat dan zitten fokken? Ik stoor me altijd enorm aan mensen die in de rij voor je opeens licht gaan zitten geven met hun telefoon...
Bestaan die nog?quote:Op maandag 13 januari 2014 09:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je bent een enorme mieperd. Ooit gehoord van pauze?
Bij een film van 3u welquote:
Misschien klinkt dit rotter dan ik het bedoel, maar als je zegt dat je die frikadel niet wilt, eet hem dan ook niet op. Dat geldt ook voor het kerstdiner. Het is ook superlekker als je er wat minder van neemt en dan heb je daarna niet zo'n vervelend gevoel... Wat niet wil zeggen dat je nooit uit de band mag springen, maar als je er daarna van baalt, was het het misschien niet waard.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:56 schreef Skoap het volgende:
Dit was gewicht technisch een drama weekend.
Onze afwasmachine ging kapot. Dus we gingen gezellig naar mijn ouders daar eten![]()
Nu had mijn vader speciaal lekkere wijn gehaald, dus tja, nee zeggen vind ik dan ook zo lullig.
Toen kregen mijn vader en man nog zin in frikandellen om 0:30Dus die gingen ze bakken en ik zei nog dat ik niet wilde maar ik kreeg er toch 1 *zucht*
En gisteren hadden we een verlaat kerstdiner met schoonouders & schoonzus, dus dat was ook niet het meest gezonde eten.
Naja vandaag maar weer gewoon normaal
O: niks, ik heb gewoon echt geen honger na gisteren
T: 3 koffie met magere melk
L: gebakken ei van 3 eieren en tomaat
T: komkommer en augurk + plakje ham
D: 2 tartaartjes met wat (zelfgemaakte) truffel mayonaise + veel broccoli
T: klein bakje Turske yoghurt.
Ik vind dit te weinig. 2 crackers zijn niet genoeg als lunch, zeker niet als je tussendoortjes tomaatjes en een kopje bouillon zijn. Probeer eens wat gezonde dingen toe te voegen als kwark of yoghurt tussendoor, een gekookt eitje bij je tomaatjes, die twee crackers bij je tussendoortje en dan boterhammen ofzo als lunch.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:41 schreef rawwwrr het volgende:
Ik vind het heerlijk om op een lege maag te bewegen dus net een half uurtje pilates gedaan.
Meer dan dat qua beweging zit er niet in vandaag, zo meteen eten & werken (wel nog een half uurtje fietsen)
Lijstje:
Griekse yoghurt, banaan en 1 grote eet lepel cluesli balans
iets warms als bouillon
2x spelt cracker met kalkoen & peper
tomaatjes
nog geen inspiratie voor het avondeten
Ah, met pauze had ik geen rekening gehouden. Die hebben ze hier in geen enkele film, plassen moet je maar gewoon tussendoor. Zelfs de kinderfilm waar we voor kerst met een vriendin en haar kinderen heen gingen, had geen pauze.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij een film van 3u welEn godzijdank, want ik moest plassen... pff
Broodje ofzo bij je soep, of een bak kwark, banaan of iets anders erbij? Handje noten erbij? Er zijn vast wel meer opties dan alleen die soep, toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
Och jeetje, ik heb mijn lijstje ingevoerd in mfp, en ik kom amper aan 1200 kcal..
Ik zal vanmiddag een kommetje soep erbij nemen uit de (awesome biologische) unikantine.. Maar dat helpt nog niet zoveel..
Ik heb geen einddoel. Ik eet gezond en gevarieerd, ik heb geen honger, ik sport 2 keer per week en zie wel waar ik uit kom. Zo lang ik op een verantwoorde en gezonde manier bezig ben, is er niks aan de hand.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:04 schreef Zeester het volgende:
Tink is een topper! Is 70 je einddoel?
Ik heb gisteren niet veel gegeten hoor, of naja wel redelijk wat gegeten, maar vooral de gezonde dingen en de puree juist laten staan. En geen hapjes vooraf.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Misschien klinkt dit rotter dan ik het bedoel, maar als je zegt dat je die frikadel niet wilt, eet hem dan ook niet op. Dat geldt ook voor het kerstdiner. Het is ook superlekker als je er wat minder van neemt en dan heb je daarna niet zo'n vervelend gevoel... Wat niet wil zeggen dat je nooit uit de band mag springen, maar als je er daarna van baalt, was het het misschien niet waard.
Overigens vind ik dat je vandaag wat weinig eet, maar ik kan me voorstellen dat je liever wat minder eet dan anders. Pas dan wel op dat je vanavond niet trek hebt en gaat snaaien. Kun je ergens wat extra beweging inbouwen om je weekend een beetje te compenseren? Stukje wandelen voor of na de lunch ofzo?
Ah, dat klinkt alweer heel anders dan in je eerste postquote:Op maandag 13 januari 2014 10:36 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet veel gegeten hoor, of naja wel redelijk wat gegeten, maar vooral de gezonde dingen en de puree juist laten staan. En geen hapjes vooraf.
Frikandel had ik ook moeten laten staan, daar heb je zeker gelijk in!
Voelde me die zondag daar ook echt stom over. Vooral omdat ik wist dat we nog een "kerstdiner" hadden.
Normaal eet ik wel ontbijt, maar ik zit gewoon echt nog vol van gisteren. Heb dus echt geen honger.
Wandelen goed punt. Het is lekker weer. Zal mijn zoontje vanmiddag eens lopend ophalen bij het KDV en dan via een omweg terug naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tink89 op 13-01-2014 12:15:57 ]K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:57 schreef Tink89 het volgende:
Overigens even een laatste na-foto in een witte retestrakke paardrijbroek.... Let op: mijn paard ging flink over de zeik en steigeren enzo, dus m'n make-up is eraf door de traantjes die ik moest laten toen ik er eenmaal afgestapt was en m'n haar is plat door m'n kap. Niet de charmanste foto ooit, maar voor de lijn-update issie primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:57 schreef Tink89 het volgende:
Overigens even een laatste na-foto in een witte retestrakke paardrijbroek.... Let op: mijn paard ging flink over de zeik en steigeren enzo, dus m'n make-up is eraf door de traantjes die ik moest laten toen ik er eenmaal afgestapt was en m'n haar is plat door m'n kap. Niet de charmanste foto ooit, maar voor de lijn-update issie primaWat een lijntje TinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |