Nog bedankt voor het snitchen hè, kostte me 4 dagen en m'n eerste banquote:
Pardon?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het snitchen hè, kostte me 4 dagen en m'n eerste ban
NSB'erquote:
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat, ik heb in ieder geval geen TR gezet.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:32 schreef McNulty het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat seto hier kan meelezen met zijn oogjes.
WAT HEB IK GEDAAN.quote:
wat had je dan gepost?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het snitchen hè, kostte me 4 dagen en m'n eerste ban
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:53 schreef McNulty het volgende:
VMDKER oke, oke. Rustig. Ik heb je poes gestolen. Ik breng hem vandaag terug.
Rot een eind op man, je post hem toch zelf kneus.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef Champy het volgende:
persoonlijke gegevens van Motorbloempje![]()
En in dat topic zei VMS dat ie haar gequote had zodat ze mee kon lezen, dus die dude heeft me gewoon m'n eerste ban aangesmeerd, vieze hond
Kan je een ban krijgen voor dat soort dingen?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef Champy het volgende:
En in dat topic zei VMS dat ie haar gequote had zodat ze mee kon lezen, dus die dude heeft me gewoon m'n eerste ban aangesmeerd, vieze hond
Om precies te zijn was het een foto uit het hardlooptopic, en een link naar haar blog die op haar fok profiel staat
Al die info was gewoon openbaar op het forum hier, als jij haar niet had ingelicht had ik geen ban gehad en wat ik gewoon nog steeds een kwaliteitsuser geweestquote:Op maandag 13 januari 2014 12:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Rot een eind op man, je post hem toch zelf kneus.
I'm the living proof, 4 dagenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan je een ban krijgen voor dat soort dingen?
Loop niet zo te janken, ik ben al twee keer een maand weggeweest en post nog steeds louter kwaliteit. Je leven is niet over als je even niet op FOK! kan hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef Champy het volgende:
[..]
Al die info was gewoon openbaar op het forum hier, als jij haar niet had ingelicht had ik geen ban gehad en wat ik gewoon nog steeds een kwaliteitsuser geweest
Fuck dat man, je gaat niet iemand anders een ban aansmeren, had beter van je verwacht.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Loop niet zo te janken, ik ben al twee keer een maand weggeweest en post nog steeds louter kwaliteit. Je leven is niet over als je even niet op FOK! kan hoor.
Zorg ervoor dat je een maand ban krijg. Dan voel je die korte niet meer.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Fuck dat man, je gaat niet iemand anders een ban aansmeren, had beter van je verwacht.
Vond je altijd wel een toffe user, iets minder als je die verneukte auto's postte, maar toch, je bent diep in mijn aanzien gedaald
Pak hem aan Champy!quote:Op maandag 13 januari 2014 12:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Fuck dat man, je gaat niet iemand anders een ban aansmeren, had beter van je verwacht.
Vond je altijd wel een toffe user, iets minder als je die verneukte auto's postte, maar toch, je bent diep in mijn aanzien gedaald
Ja ze heeft belazerd, ik had nog snel nieuwe luchtje gehaald gister maar tevergeefsquote:Op maandag 13 januari 2014 12:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar is G.R.S? Stond je als een stalker rapist bij de copyshop op haar te wachten?
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:00 schreef VMSDKR het volgende:
Grapje jongens. Champy en ik zijn cool. DAS WAR EIN WITZ.
euh. hoeveel kost om de auto te spuiten?, je weet wel die schade die die bitch heeft gereden,quote:
Tell him Champy, neg die shitquote:
Is er een gewillige Turkse mooiboy rapist stalker, wilt ze hem niet. Raar hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja ze heeft belazerd, ik had nog snel nieuwe luchtje gehaald gister maar tevergeefs
Wilde vanochtend langsrijden maar ze waren dicht vandaag dus wordt ergens aan het eind van de week. Naast spuiten moet het waarschijnlijk ook uitgedeukt worden, dus zal wel in de paar honderd euro lopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
euh. hoeveel kost om de auto te spuiten?, je weet wel die schade die die bitch heeft gereden,
maar niet wilt betalen, terwijl zij ook schuld is.
quote:Op maandag 13 januari 2014 08:24 schreef IrCute het volgende:
6 months sober + jetlag + weinig gegeten + alcohol = not even once
2 dagen lang liggen kotsen, dikke blackout alles![]()
lkkr erwtensoepje op de gront.Het zijn wel steeds de vrouwen die met hoofd op fok durven te staan trouwens. Behalve JB dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Ja lul er maar overheenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wilde vanochtend langsrijden maar ze waren dicht vandaag dus wordt ergens aan het eind van de week. Naast spuiten moet het waarschijnlijk ook uitgedeukt worden, dus zal wel in de paar honderd euro lopen.
Benader mijquote:Op maandag 13 januari 2014 13:10 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja lul er maar overheen
[ afbeelding ]
van welke film komt dit?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Tell him Champy, neg die shit
[ afbeelding ]
nice ff downequote:
Ik was er welquote:Op maandag 13 januari 2014 12:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja ze heeft belazerd, ik had nog snel nieuwe luchtje gehaald gister maar tevergeefs
Ik heb dat onthouden omdat ik hem destijds met m'n vriendin in de bioscoop in Deventer gezien heb, we de enige 2 in de zaal waren en ze me toen afgezogen heeft.quote:
gwn allemaal mietjes hier. privacy en anonimiteit is een illusie van de illuminatiequote:Op maandag 13 januari 2014 13:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het zijn wel steeds de vrouwen die met hoofd op fok durven te staan trouwens. Behalve JB dan.
Echt een kankerfilm G. Beter maak je onderscheid tussen een leuke film en een leuke ervaring.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb dat onthouden omdat ik hem destijds met m'n vriendin in de bioscoop in Deventer gezien heb, we de enige 2 in de zaal waren en ze me toen afgezogen heeft.
Verder wel leuke film.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:16 schreef seto het volgende:
die film is fkn slecht
pauepr smaakje heb jij vms
Ben geen groupie van deze hommos. Maar de waarheid is gesproken.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt een kankerfilm G. Beter houd je onderscheid tussen een leuke film en een leuke ervaring.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef Champy het volgende:
Om precies te zijn was het een foto uit het hardlooptopic, en een link naar haar blog die op haar fok profiel staat
Dit ja! Post gewoon nog meer! Liefst zomer foto's! Op het strand! In een bikini!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
gwn allemaal mietjes hier. privacy en anonimiteit is een illusie van de illuminatie
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit ja! Post gewoon nog meer! Liefst zomer foto's! Op het strand! In een bikini!
Die zure teef kan ook niks hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef Champy het volgende:
Dit. So much.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Die zure teef kan ook niks hebben
"Boehoehoe mijn foto wordt ergens anders op internet gebruikt dan ik zelf wil"
Had je die crap maar niet op internet moeten zetten kut.
Niks banwaardigs aan leek mij dus idd ook, maarja....quote:Op maandag 13 januari 2014 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar omdat ze toevallig blauw is.. etc. etc.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Niks banwaardigs aan leek mij dus idd ook, maarja....
Machtsmisbruik van de bovenste plank natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Niks banwaardigs aan leek mij dus idd ook, maarja....
Jup, powerhungryquote:Op maandag 13 januari 2014 13:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maar omdat ze toevallig blauw is.. etc. etc.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Cool, ik heb ook al een vraagje in het feedbacktopic gepost.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:39 schreef Montelly het volgende:
Boiss ik haal even Snakey en Lompe erbij, misschien dat hun wat duidelijkheid kunnen verschaffen mbt gebruik van privé gegevens en foto's
met zo'n kont zou ik ook niet willen dat me foto in andere topics staan als het dieetclubquote:Op maandag 13 januari 2014 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
wat voor class was hij?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb best lang bij haar vriend in de guild gezeten en hij was een toffe gast iig.
quote:Op maandag 18 november 2013 18:17 schreef VMSDKR het volgende:
Sorry LittleNinja - heb het aangepast.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 november 2013 18:21 schreef VMSDKR het volgende:
Nu moet je zeker achter even vragen of dit mag of niet hè? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
neuh, is onherkenbaar gemaakt =]
Dit klinkt te nerd my buddy.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb best lang bij haar vriend in de guild gezeten en hij was een toffe gast iig.
Nee joh Henk, dat kan niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel handig dat je in PS die zwarte balkjes weer ongedaan kan maken.
TR gezetquote:Op maandag 13 januari 2014 13:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Zet ook ff de link van d'r blog erbij, en dat ze in Engeland woont
quote:
FFS tot vrijdag dan maar weerquote:
Had ik deze tetten bijna gemistquote:
Shit mn bubble heartstone allesquote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah echt iedereen vind pallies gayMijn alt is paladin, main is DK
Tr gemachtquote:Op maandag 13 januari 2014 14:19 schreef fathank het volgende:
Worden FOK!mods geselecteerd op basis van een downie-test ofzo?
sletvreesquote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef fathank het volgende:
Vraagje aan de vrouwen hier.
Waarom zegt iedere vrouw die je uit de kroeg mee naar huis neemt de volgende ochtend "Normaal doe ik dit nooit, het is voor het eerst dat ik dit doe"
Wat een onzin, ik geloof er geen reet van. Willen ze je daardoor speciaal laten voelen ofzo?
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef fathank het volgende:
Waarom zegt iedere vrouw die je uit de kroeg mee naar huis neemt de volgende ochtend "Normaal doe ik dit nooit, het is voor het eerst dat ik dit doe"
Wat een onzin, ik geloof er geen reet van. Willen ze je daardoor speciaal laten voelen ofzo?
Nee. Hun ego (hoe ze over zichzelf denken) komen niet overeen met hun uitgevoerde acties. Stukje zelfbehoud dus.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef fathank het volgende:
Dan moet je niet meegaanquote:
Haha, dan hopen zij dat je niet denkt dat ze een slet is.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef fathank het volgende:
Iedereen die na 2 drankjes meegaat is een slet.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Haha, dan hopen zij dat je niet denkt dat ze een slet is.
maar je had toch al een amazone als vriendin henkie?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Iedereen die na 2 drankjes meegaat is een slet.
Ikzelf voorop.
Inderdaad, had, ben weer op de markt.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:28 schreef seto het volgende:
[..]
maar je had toch al een amazone als vriendin henkie?
And how does that make you feel?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad, had, ben weer op de markt.
ah balenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad, had, ben weer op de markt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |