Shit mn bubble heartstone allesquote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah echt iedereen vind pallies gayMijn alt is paladin, main is DK
Tr gemachtquote:Op maandag 13 januari 2014 14:19 schreef fathank het volgende:
Worden FOK!mods geselecteerd op basis van een downie-test ofzo?
sletvreesquote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef fathank het volgende:
Vraagje aan de vrouwen hier.
Waarom zegt iedere vrouw die je uit de kroeg mee naar huis neemt de volgende ochtend "Normaal doe ik dit nooit, het is voor het eerst dat ik dit doe"
Wat een onzin, ik geloof er geen reet van. Willen ze je daardoor speciaal laten voelen ofzo?
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef fathank het volgende:
Waarom zegt iedere vrouw die je uit de kroeg mee naar huis neemt de volgende ochtend "Normaal doe ik dit nooit, het is voor het eerst dat ik dit doe"
Wat een onzin, ik geloof er geen reet van. Willen ze je daardoor speciaal laten voelen ofzo?
Nee. Hun ego (hoe ze over zichzelf denken) komen niet overeen met hun uitgevoerde acties. Stukje zelfbehoud dus.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef fathank het volgende:
Dan moet je niet meegaanquote:
Haha, dan hopen zij dat je niet denkt dat ze een slet is.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef fathank het volgende:
Iedereen die na 2 drankjes meegaat is een slet.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Haha, dan hopen zij dat je niet denkt dat ze een slet is.
maar je had toch al een amazone als vriendin henkie?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Iedereen die na 2 drankjes meegaat is een slet.
Ikzelf voorop.
Inderdaad, had, ben weer op de markt.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:28 schreef seto het volgende:
[..]
maar je had toch al een amazone als vriendin henkie?
And how does that make you feel?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad, had, ben weer op de markt.
ah balenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad, had, ben weer op de markt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |