Nog bedankt voor het snitchen hè, kostte me 4 dagen en m'n eerste banquote:
Pardon?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het snitchen hè, kostte me 4 dagen en m'n eerste ban
NSB'erquote:
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat, ik heb in ieder geval geen TR gezet.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:32 schreef McNulty het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat seto hier kan meelezen met zijn oogjes.
WAT HEB IK GEDAAN.quote:
wat had je dan gepost?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het snitchen hè, kostte me 4 dagen en m'n eerste ban
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:53 schreef McNulty het volgende:
VMDKER oke, oke. Rustig. Ik heb je poes gestolen. Ik breng hem vandaag terug.
Rot een eind op man, je post hem toch zelf kneus.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef Champy het volgende:
persoonlijke gegevens van Motorbloempje![]()
En in dat topic zei VMS dat ie haar gequote had zodat ze mee kon lezen, dus die dude heeft me gewoon m'n eerste ban aangesmeerd, vieze hond
Kan je een ban krijgen voor dat soort dingen?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef Champy het volgende:
persoonlijke gegevens van Motorbloempje![]()
En in dat topic zei VMS dat ie haar gequote had zodat ze mee kon lezen, dus die dude heeft me gewoon m'n eerste ban aangesmeerd, vieze hond
Om precies te zijn was het een foto uit het hardlooptopic, en een link naar haar blog die op haar fok profiel staat
Al die info was gewoon openbaar op het forum hier, als jij haar niet had ingelicht had ik geen ban gehad en wat ik gewoon nog steeds een kwaliteitsuser geweestquote:Op maandag 13 januari 2014 12:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Rot een eind op man, je post hem toch zelf kneus.
I'm the living proof, 4 dagenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan je een ban krijgen voor dat soort dingen?
Loop niet zo te janken, ik ben al twee keer een maand weggeweest en post nog steeds louter kwaliteit. Je leven is niet over als je even niet op FOK! kan hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef Champy het volgende:
[..]
Al die info was gewoon openbaar op het forum hier, als jij haar niet had ingelicht had ik geen ban gehad en wat ik gewoon nog steeds een kwaliteitsuser geweest
Fuck dat man, je gaat niet iemand anders een ban aansmeren, had beter van je verwacht.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Loop niet zo te janken, ik ben al twee keer een maand weggeweest en post nog steeds louter kwaliteit. Je leven is niet over als je even niet op FOK! kan hoor.
Zorg ervoor dat je een maand ban krijg. Dan voel je die korte niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |