ik steek nog liever een oog uit dan dat ik met die troep moet lopenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hit me up, ik kan nog wel wat immi-shizzle voor je regelen, scheelt veel doekoes brah
oh oke dan weet ik dat ookquote:
Het is LMI.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:15 schreef Toto69 het volgende:
Ook echt klaarzitten om te kapen.
Wat ben je dan?
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:15 schreef Toto69 het volgende:
Ook echt klaarzitten om te kapen.
Wat ben je dan?
Ja tog bradda, helemaal loco enzo, check die tasjes dan, net echt jeweets. en deze stone island dan, check die logo, niemand ziet verschil, jatochquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik steek nog liever een oog uit dan dat ik met die troep moet lopen
Dit vind ik er jammer. Altijd die kut klonen weer die alles verpestenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:16 schreef Muto het volgende:
Ik had leuke TT. Jimbo had ook hard gelachen.
#basisschoolliedje
FOK! Knokploeg represent.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit vind ik er jammer. Altijd die kut klonen weer die alles verpesten
HA ! GAAAAYYYYquote:
verleden tijd van slik slik slik ?quote:
quote:
Heb je alweer koekjes?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja tog bradda, helemaal loco enzo, check die tasjes dan, net echt jeweets. en deze stone island dan, check die logo, niemand ziet verschil, jatoch
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan jij LMI niet een keer aftrekken en dan zo hard dat ie nooit meer kan lopen?
Ik heb honger.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:18 schreef Muto het volgende:
Onderwerp zal nu wel met een stijve plasser achter zijn bureautje zitten. Wat hebben jullie heerlijk gehapt. Jezus
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:18 schreef Muto het volgende:
Onderwerp zit met een stijve plasser achter zijn bureautje zitten. Wat hebben jullie heerlijk gehapt. Jezus
Ook wel zonder het gehap hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 14:18 schreef Muto het volgende:
Onderwerp zal nu wel met een stijve plasser achter zijn bureautje zitten. Wat hebben jullie heerlijk gehapt. Jezus
Altijd, ik ben over gegaan op kaneeldingenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik help je graag met al je twijfels.
[..]
Heb je alweer koekjes?
Oh, dan moet ik je nog groter gelijk geven.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk nektasjes e.d.
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit vind ik er jammer. Altijd die kut klonen weer die alles verpesten
Gouden tijd.quote:Sof & typisch
sitting in a tree,
K-I-S-S-I-N-G.
First comes love,
then comes marriage,
then comes kameraadje
in a baby carriage!
doei lamlulquote:
daar ben ik te jong voor ik ken dat nietquote:
blokkeerquote:Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef Etsu het volgende:
sof help het praat tegen me, wat moet ik doen
ohquote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
daar ben ik te jong voor ik ken dat niet
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:20 schreef Etsu het volgende:
ik moet morgen om 07:45 opstaan om me in te schrijven voor de werkgroepen op de uni
fml
Hoi lekker seksbeest van me. Nog rondgeparadeerd in een nieuw en opwindend kledingstuk dit weekend?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef J.James het volgende:
[..]
Met je gekke plannetjes om de school over te nemen... Señor Chang...
James.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:21 schreef Muto het volgende:
Sinds ik in deze SC post voel ik me best oud eigenlijk. Wel jammer dat er nauwelijks vrouwen van 20+ hier zijn.
Stiekem wil Etsu jou.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:21 schreef J.James het volgende:
[..]
Normaal heb je daar ook geen moeite mee maar nu wel?
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi lekker seksbeest van me. Nog rondgeparadeerd in een nieuw en opwindend kledingstuk dit weekend?
Je kunt het hebben hoor. Ik ben jaloers op je mooie ronde vormen. Ik ben zo'n typische Nederlander met een platte kont.
Als ik naar de kapper moet reserveer ik de hele middag.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
en 13:00 kapper
en 14:00 boeken ophalen bij iemand
druk leventje mien jong en allueszzz
ik laat me nog liever door 5 negers uitwonen of heb liever met 10 vrouwen seks dan dat ik hem wilquote:
daar hebben ze OUD voor uitgevonden mutoquote:Op zondag 12 januari 2014 14:21 schreef Muto het volgende:
Sinds ik in deze SC post voel ik me best oud eigenlijk. Wel jammer dat er nauwelijks vrouwen van 20+ hier zijn.
haar/*quote:Op zondag 12 januari 2014 14:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik laat me nog liever door 5 negers uitwonen of heb liever met 10 vrouwen seks dan dat ik hem wil
IK heb dit schooljaar al 4 MASTERS gedaanquote:
Stuur je me nu weg? Idioot.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar hebben ze OUD voor uitgevonden muto
neem gebakken mi mangquote:Op zondag 12 januari 2014 14:23 schreef Typisch het volgende:
ik eet op dit moment een gekookt eitje
hierna neem ik er nog 1
Wat doe je hier? Ga leren gekquote:Op zondag 12 januari 2014 14:23 schreef supersof het volgende:
morgen toets om 9.00 en de tweede pas om 15.00
wel met zout hequote:Op zondag 12 januari 2014 14:23 schreef Typisch het volgende:
ik eet op dit moment een gekookt eitje
hierna neem ik er nog 1
wat dan?quote:
op mbo?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
IK heb dit schooljaar al 4 MASTERS gedaan![]()
![]()
![]()
nee hoor, maar ik zeik dan ook niet over de gemiddelde leeftijd hierquote:
had ik geen zin inquote:
Ik ben geïnteresseerd.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb wel uitgevonden waarom ik waarschijnlijk in discotheken/tijdens optredens niemand versta los van de muziek. Kennelijk was ik als kind deels doof wat is opgelost door tijdelijke buisjes.
Als jullie dit een interessante anekdote vonden overweeg ik er meer te plaatjes
Ik snapte dit gedeelte al niet. Laat de rest maar zitten.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb wel uitgevonden waarom ik waarschijnlijk in discotheken/tijdens optredens niemand versta los van de muziek. Kennelijk was ik als kind deels doof wat is opgelost door tijdelijke buisjes.
meer te plaatjesquote:Op zondag 12 januari 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit "rondgeparadeerd" in een opwindend kledingstuk.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi lekker seksbeest van me. Nog rondgeparadeerd in een nieuw en opwindend kledingstuk dit weekend?
Je kunt het hebben hoor. Ik ben jaloers op je mooie ronde vormen. Ik ben zo'n typische Nederlander met een platte kont.
ik kan niet goed leren dus doe het altijd de avond ervoor. als er druk op zit. als ik moet presteren weet je welquote:
23.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik zeik dan ook niet over de gemiddelde leeftijd hier
hoe oud ben je dan eigenlijk?
En de middag ervoor ervaar je geen druk?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan niet goed leren dus doe het altijd de avond ervoor. als er druk op zit. als ik moet presteren weet je wel
Ik heb je toch echt naakt gezienquote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef J.James het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit "rondgeparadeerd" in een opwindend kledingstuk.
En dit weekend had ik niet veel bijzonders aan, gewoon een trainingsbroek en een vest. Ik kan die trainingsbroeken een beetje moeilijk aan krijgen de laatste tijd, vooral de knoop die dan niet dicht wil
Moet je afvallen, vetklep.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef J.James het volgende:
[..]
En dit weekend had ik niet veel bijzonders aan, gewoon een trainingsbroek en een vest. Ik kan die trainingsbroeken een beetje moeilijk aan krijgen de laatste tijd, vooral de knoop die dan niet dicht wil
hard of zacht gekookt?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
natuurlijk
zonder zout geen eitje ditdat
prcies, jonkiesquote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohh valt mee joh
jimbo, die is pas oud hier
Ja, dat zal het zijn. Hoe harder hij nee roept, hoe duidelijker het wordt dat hij volmondig ja bedoelt.quote:
ligt eraanquote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef Muto het volgende:
[..]
En de middag ervoor ervaar je geen druk?
quote:
Valt inderdaad mee. Maar al die meisjes zijn 17 en 18. Dan is het wel weer oud.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohh valt mee joh
jimbo, die is pas oud hier
ik eet sowieso vaak alleen het wittequote:
Nee.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:26 schreef J.James het volgende:
[..]
Hiermee zeg je indirect dat je het opwindend vond.
geen eigeel?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik eet sowieso vaak alleen het witte
Sofje, hoe houd jij van je eitje in de ochtend?quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Valt inderdaad mee. Maar al die meisjes zijn 17 en 18. Dan is het wel weer oud.
heb het nog maar een keer op en dat was zo viesquote:
bevrucht, kuikentjes zijn liefquote:Op zondag 12 januari 2014 14:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sofje, hoe houd jij van je eitje in de ochtend?
gekookt, gebakken, of bevrucht ?
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik eet sowieso vaak alleen het witte
ja dat is niet lekkerquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Denk jij mij nu de les te lezen?x100
Je reactie spreekt boekdelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Denk jij mij nu de les te lezen?x100
Trainingsbroek? Zolang lekker strak om het lichaam kan het best opwindend zijn hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef J.James het volgende:
[..]
dan was het geen goed eitjequote:Op zondag 12 januari 2014 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
heb het nog maar een keer op en dat was zo vies
Jawel, als jij de knopen niet meer dicht krijgt en niet meer in je broeken past, dan ben je dikker geworden.quote:
Jij hebt echt rare eetgewoontesquote:
quote:
je bent zelf een menstruatiequote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Jimbo het volgende:
Een ei is eigenlijk de menstruatie van de kip
eet smakelijk
Weet ik niet. Alleen met veel zout is het lekker.quote:
Alsof ik daar omgeef.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Jimbo het volgende:
Een ei is eigenlijk de menstruatie van de kip
eet smakelijk
de eerste 2 filmpjes heb ik gekeken, daarna ben ik ze maar voorbij gaan scrollenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij hadden een kuiken laatst, nu is het een kip
ik kan niet wachten tot t vrouwtje hem naar buiten in de ren stuur
dat vind je met zaad ookquote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind t heerlijkzo in je mond en dan doorslikken.
Mijn oma's schuld dusquote:
Ik zou nu iets kunnen zeggen van 'Had je moeder 19-20 jaar geleden maar gemenstrueerdquote:
ik heb ze ook niet gekekenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
de eerste 2 filmpjes heb ik gekeken, daarna ben ik ze maar voorbij gaan scrollen
krijg je daar ook al een ban voor?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou nu iets kunnen zeggen van 'Had je moeder 19-20 jaar geleden maar gemenstrueerd' Maar dit doe ik niet want ik vind je eigenlijk wel een toffe peer en het is me de ban niet waard.
Waar geef jij wel omquote:
eet je kip opquote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij hadden een kuiken laatst, nu is het een kip
ik kan niet wachten tot t vrouwtje hem naar buiten in de ren stuur
ewquote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind t heerlijkzo in je mond en dan doorslikken.
Oh, ik zie dat ik een foutje gemaakt heb. Die broeken die te klein zijn, zijn m'n skinny jeans. Daar zitten wel knopen op.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trainingsbroek? Zolang lekker strak om het lichaam kan het best opwindend zijn hoor![]()
Maar het gehele weekend thuis geweest of ga je er ook in naar buiten? Ik ben nu toch wel benieuwd naar fotomateriaal hoorEen knoop op een trainingsbroek lijkt mij buitengewoon fascinerend om te zien.
zquote:
e maakt me af als ik dat doequote:
Jouquote:
Doe niet zo mal johquote:Op zondag 12 januari 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou
De rest doet hier ietwat kortaf tegen mij de afgelopen tijd. De drang naar aandacht begint dan ook tot grote hoogtes te stijgen. Ik overweeg een James striptease op TC
koop dan een nieuw kuiken en eet de kipquote:
ik zou het op een youtube achtig platform doen, op die manier heb je meer exposure.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou
De rest doet hier ietwat kortaf tegen mij de afgelopen tijd. De drang naar aandacht begint dan ook tot grote hoogtes te stijgen. Ik overweeg een James striptease op TC
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou nu iets kunnen zeggen van 'Had je moeder 19-20 jaar geleden maar gemenstrueerd' Maar dit doe ik niet want ik vind je eigenlijk wel een toffe peer en het is me de ban niet waard.
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou
Oh. Zolang het maar comfortabel zit toch. Ik houd wel van mannen welke het zelfvertrouwen hebben te dragen wat ze zelf willen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:30 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat ik een foutje gemaakt heb. Die broeken die te klein zijn, zijn m'n skinny jeans. Daar zitten wel knopen op.
Op m'n trainingsbroeken alleen maar touwtjes. En daar ga ik ook gewoon mee naar buiten ja. Ze zitten misschien een beetje strak maar ik kan ze wel gewoon aan krijgen.
Houd je mond over mijn omaquote:Op zondag 12 januari 2014 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
een oma die geen goed eitje kan maken, wat een nep oma
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, als jij de knopen niet meer dicht krijgt en niet meer in je broeken past, dan ben je dikker geworden.
gvdquote:Op zondag 12 januari 2014 14:30 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat ik een foutje gemaakt heb. Die broeken die te klein zijn, zijn m'n skinny jeans. Daar zitten wel knopen op.
Op m'n trainingsbroeken alleen maar touwtjes. En daar ga ik ook gewoon mee naar buiten ja. Ze zitten misschien een beetje strak maar ik kan ze wel gewoon aan krijgen.
misschien dacht zij: fuck de ei ik jou niet goed kokenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet ze maar een normaal eitje koken
Ga op je zitzak springen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef J.James het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moet even weg hier geloof ik, even wat frustraties kwijtraken...
wtf man.quote:
Bijna relatie?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef Muto het volgende:
Straks heeft iets dat begon met een discussie tussen een zacht of hard gekookt eitje een eind gemaakt aan jullie bijna relatie.
Dat ben je echt een ei.
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf man.hierom al gefrustreerd raken
het is gewoon zo. als je die broeken hebt gekocht, neem ik aan dat je erin past. als je nu niet meer in past, ben je dikker geworden. simpel.
Echt een EIkel. Heeft hij EIndelijk weer bijna een relatie gaan ze EIndeloos over zoiets door.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef Muto het volgende:
Straks heeft iets dat begon met een discussie tussen een zacht of hard gekookt eitje een eind gemaakt aan jullie bijna relatie.
Dat ben je echt een ei.
zegt de vegetarier die geen vlees eet omdat het zielig isquote:Op zondag 12 januari 2014 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
koop dan een nieuw kuiken en eet de kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |