daar ben ik te jong voor ik ken dat nietquote:
blokkeerquote:Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef Etsu het volgende:
sof help het praat tegen me, wat moet ik doen
ohquote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
daar ben ik te jong voor ik ken dat niet
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:20 schreef Etsu het volgende:
ik moet morgen om 07:45 opstaan om me in te schrijven voor de werkgroepen op de uni
fml
Hoi lekker seksbeest van me. Nog rondgeparadeerd in een nieuw en opwindend kledingstuk dit weekend?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef J.James het volgende:
[..]
Met je gekke plannetjes om de school over te nemen... Seņor Chang...
James.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:21 schreef Muto het volgende:
Sinds ik in deze SC post voel ik me best oud eigenlijk. Wel jammer dat er nauwelijks vrouwen van 20+ hier zijn.
Stiekem wil Etsu jou.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:21 schreef J.James het volgende:
[..]
Normaal heb je daar ook geen moeite mee maar nu wel?
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi lekker seksbeest van me. Nog rondgeparadeerd in een nieuw en opwindend kledingstuk dit weekend?
Je kunt het hebben hoor. Ik ben jaloers op je mooie ronde vormen. Ik ben zo'n typische Nederlander met een platte kont.
Als ik naar de kapper moet reserveer ik de hele middag.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
en 13:00 kapper
en 14:00 boeken ophalen bij iemand
druk leventje mien jong en allueszzz
ik laat me nog liever door 5 negers uitwonen of heb liever met 10 vrouwen seks dan dat ik hem wilquote:
daar hebben ze OUD voor uitgevonden mutoquote:Op zondag 12 januari 2014 14:21 schreef Muto het volgende:
Sinds ik in deze SC post voel ik me best oud eigenlijk. Wel jammer dat er nauwelijks vrouwen van 20+ hier zijn.
haar/*quote:Op zondag 12 januari 2014 14:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik laat me nog liever door 5 negers uitwonen of heb liever met 10 vrouwen seks dan dat ik hem wil
IK heb dit schooljaar al 4 MASTERS gedaanquote:
Stuur je me nu weg? Idioot.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar hebben ze OUD voor uitgevonden muto
neem gebakken mi mangquote:Op zondag 12 januari 2014 14:23 schreef Typisch het volgende:
ik eet op dit moment een gekookt eitje
hierna neem ik er nog 1
Wat doe je hier? Ga leren gekquote:Op zondag 12 januari 2014 14:23 schreef supersof het volgende:
morgen toets om 9.00 en de tweede pas om 15.00
wel met zout hequote:Op zondag 12 januari 2014 14:23 schreef Typisch het volgende:
ik eet op dit moment een gekookt eitje
hierna neem ik er nog 1
wat dan?quote:
op mbo?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
IK heb dit schooljaar al 4 MASTERS gedaan![]()
![]()
![]()
nee hoor, maar ik zeik dan ook niet over de gemiddelde leeftijd hierquote:
had ik geen zin inquote:
Ik ben geīnteresseerd.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb wel uitgevonden waarom ik waarschijnlijk in discotheken/tijdens optredens niemand versta los van de muziek. Kennelijk was ik als kind deels doof wat is opgelost door tijdelijke buisjes.
Als jullie dit een interessante anekdote vonden overweeg ik er meer te plaatjes
Ik snapte dit gedeelte al niet. Laat de rest maar zitten.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb wel uitgevonden waarom ik waarschijnlijk in discotheken/tijdens optredens niemand versta los van de muziek. Kennelijk was ik als kind deels doof wat is opgelost door tijdelijke buisjes.
meer te plaatjesquote:Op zondag 12 januari 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit "rondgeparadeerd" in een opwindend kledingstuk.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi lekker seksbeest van me. Nog rondgeparadeerd in een nieuw en opwindend kledingstuk dit weekend?
Je kunt het hebben hoor. Ik ben jaloers op je mooie ronde vormen. Ik ben zo'n typische Nederlander met een platte kont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |