je bent zelf een menstruatiequote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Jimbo het volgende:
Een ei is eigenlijk de menstruatie van de kip
eet smakelijk
Weet ik niet. Alleen met veel zout is het lekker.quote:
Alsof ik daar omgeef.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Jimbo het volgende:
Een ei is eigenlijk de menstruatie van de kip
eet smakelijk
de eerste 2 filmpjes heb ik gekeken, daarna ben ik ze maar voorbij gaan scrollenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij hadden een kuiken laatst, nu is het een kip
ik kan niet wachten tot t vrouwtje hem naar buiten in de ren stuur
dat vind je met zaad ookquote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind t heerlijkzo in je mond en dan doorslikken.
Mijn oma's schuld dusquote:
Ik zou nu iets kunnen zeggen van 'Had je moeder 19-20 jaar geleden maar gemenstrueerdquote:
ik heb ze ook niet gekekenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
de eerste 2 filmpjes heb ik gekeken, daarna ben ik ze maar voorbij gaan scrollen
krijg je daar ook al een ban voor?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou nu iets kunnen zeggen van 'Had je moeder 19-20 jaar geleden maar gemenstrueerd' Maar dit doe ik niet want ik vind je eigenlijk wel een toffe peer en het is me de ban niet waard.
Waar geef jij wel omquote:
eet je kip opquote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij hadden een kuiken laatst, nu is het een kip
ik kan niet wachten tot t vrouwtje hem naar buiten in de ren stuur
ewquote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind t heerlijkzo in je mond en dan doorslikken.
Oh, ik zie dat ik een foutje gemaakt heb. Die broeken die te klein zijn, zijn m'n skinny jeans. Daar zitten wel knopen op.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trainingsbroek? Zolang lekker strak om het lichaam kan het best opwindend zijn hoor![]()
Maar het gehele weekend thuis geweest of ga je er ook in naar buiten? Ik ben nu toch wel benieuwd naar fotomateriaal hoorEen knoop op een trainingsbroek lijkt mij buitengewoon fascinerend om te zien.
zquote:
e maakt me af als ik dat doequote:
Jouquote:
Doe niet zo mal johquote:Op zondag 12 januari 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou
De rest doet hier ietwat kortaf tegen mij de afgelopen tijd. De drang naar aandacht begint dan ook tot grote hoogtes te stijgen. Ik overweeg een James striptease op TC
koop dan een nieuw kuiken en eet de kipquote:
ik zou het op een youtube achtig platform doen, op die manier heb je meer exposure.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou
De rest doet hier ietwat kortaf tegen mij de afgelopen tijd. De drang naar aandacht begint dan ook tot grote hoogtes te stijgen. Ik overweeg een James striptease op TC
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou nu iets kunnen zeggen van 'Had je moeder 19-20 jaar geleden maar gemenstrueerd' Maar dit doe ik niet want ik vind je eigenlijk wel een toffe peer en het is me de ban niet waard.
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou
Oh. Zolang het maar comfortabel zit toch. Ik houd wel van mannen welke het zelfvertrouwen hebben te dragen wat ze zelf willen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:30 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat ik een foutje gemaakt heb. Die broeken die te klein zijn, zijn m'n skinny jeans. Daar zitten wel knopen op.
Op m'n trainingsbroeken alleen maar touwtjes. En daar ga ik ook gewoon mee naar buiten ja. Ze zitten misschien een beetje strak maar ik kan ze wel gewoon aan krijgen.
Houd je mond over mijn omaquote:Op zondag 12 januari 2014 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
een oma die geen goed eitje kan maken, wat een nep oma
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, als jij de knopen niet meer dicht krijgt en niet meer in je broeken past, dan ben je dikker geworden.
gvdquote:Op zondag 12 januari 2014 14:30 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat ik een foutje gemaakt heb. Die broeken die te klein zijn, zijn m'n skinny jeans. Daar zitten wel knopen op.
Op m'n trainingsbroeken alleen maar touwtjes. En daar ga ik ook gewoon mee naar buiten ja. Ze zitten misschien een beetje strak maar ik kan ze wel gewoon aan krijgen.
misschien dacht zij: fuck de ei ik jou niet goed kokenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet ze maar een normaal eitje koken
Ga op je zitzak springen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef J.James het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moet even weg hier geloof ik, even wat frustraties kwijtraken...
wtf man.quote:
Bijna relatie?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef Muto het volgende:
Straks heeft iets dat begon met een discussie tussen een zacht of hard gekookt eitje een eind gemaakt aan jullie bijna relatie.
Dat ben je echt een ei.
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf man.hierom al gefrustreerd raken
het is gewoon zo. als je die broeken hebt gekocht, neem ik aan dat je erin past. als je nu niet meer in past, ben je dikker geworden. simpel.
Echt een EIkel. Heeft hij EIndelijk weer bijna een relatie gaan ze EIndeloos over zoiets door.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef Muto het volgende:
Straks heeft iets dat begon met een discussie tussen een zacht of hard gekookt eitje een eind gemaakt aan jullie bijna relatie.
Dat ben je echt een ei.
zegt de vegetarier die geen vlees eet omdat het zielig isquote:Op zondag 12 januari 2014 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
koop dan een nieuw kuiken en eet de kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |