je bent zelf een menstruatiequote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Jimbo het volgende:
Een ei is eigenlijk de menstruatie van de kip
eet smakelijk
Weet ik niet. Alleen met veel zout is het lekker.quote:
Alsof ik daar omgeef.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Jimbo het volgende:
Een ei is eigenlijk de menstruatie van de kip
eet smakelijk
de eerste 2 filmpjes heb ik gekeken, daarna ben ik ze maar voorbij gaan scrollenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij hadden een kuiken laatst, nu is het een kip
ik kan niet wachten tot t vrouwtje hem naar buiten in de ren stuur
dat vind je met zaad ookquote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind t heerlijkzo in je mond en dan doorslikken.
Mijn oma's schuld dusquote:
Ik zou nu iets kunnen zeggen van 'Had je moeder 19-20 jaar geleden maar gemenstrueerdquote:
ik heb ze ook niet gekekenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
de eerste 2 filmpjes heb ik gekeken, daarna ben ik ze maar voorbij gaan scrollen
krijg je daar ook al een ban voor?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou nu iets kunnen zeggen van 'Had je moeder 19-20 jaar geleden maar gemenstrueerd' Maar dit doe ik niet want ik vind je eigenlijk wel een toffe peer en het is me de ban niet waard.
Waar geef jij wel omquote:
eet je kip opquote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij hadden een kuiken laatst, nu is het een kip
ik kan niet wachten tot t vrouwtje hem naar buiten in de ren stuur
ewquote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind t heerlijkzo in je mond en dan doorslikken.
Oh, ik zie dat ik een foutje gemaakt heb. Die broeken die te klein zijn, zijn m'n skinny jeans. Daar zitten wel knopen op.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trainingsbroek? Zolang lekker strak om het lichaam kan het best opwindend zijn hoor![]()
Maar het gehele weekend thuis geweest of ga je er ook in naar buiten? Ik ben nu toch wel benieuwd naar fotomateriaal hoorEen knoop op een trainingsbroek lijkt mij buitengewoon fascinerend om te zien.
zquote:
e maakt me af als ik dat doequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |