ik steek nog liever een oog uit dan dat ik met die troep moet lopenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hit me up, ik kan nog wel wat immi-shizzle voor je regelen, scheelt veel doekoes brah
oh oke dan weet ik dat ookquote:
Het is LMI.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:15 schreef Toto69 het volgende:
Ook echt klaarzitten om te kapen.
Wat ben je dan?
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:15 schreef Toto69 het volgende:
Ook echt klaarzitten om te kapen.
Wat ben je dan?
Ja tog bradda, helemaal loco enzo, check die tasjes dan, net echt jeweets. en deze stone island dan, check die logo, niemand ziet verschil, jatochquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik steek nog liever een oog uit dan dat ik met die troep moet lopen
Dit vind ik er jammer. Altijd die kut klonen weer die alles verpestenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:16 schreef Muto het volgende:
Ik had leuke TT. Jimbo had ook hard gelachen.
#basisschoolliedje
FOK! Knokploeg represent.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit vind ik er jammer. Altijd die kut klonen weer die alles verpesten
HA ! GAAAAYYYYquote:
verleden tijd van slik slik slik ?quote:
quote:
Heb je alweer koekjes?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja tog bradda, helemaal loco enzo, check die tasjes dan, net echt jeweets. en deze stone island dan, check die logo, niemand ziet verschil, jatoch
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan jij LMI niet een keer aftrekken en dan zo hard dat ie nooit meer kan lopen?
Ik heb honger.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:18 schreef Muto het volgende:
Onderwerp zal nu wel met een stijve plasser achter zijn bureautje zitten. Wat hebben jullie heerlijk gehapt. Jezus
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:18 schreef Muto het volgende:
Onderwerp zit met een stijve plasser achter zijn bureautje zitten. Wat hebben jullie heerlijk gehapt. Jezus
Ook wel zonder het gehap hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 14:18 schreef Muto het volgende:
Onderwerp zal nu wel met een stijve plasser achter zijn bureautje zitten. Wat hebben jullie heerlijk gehapt. Jezus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |