Ik herken dat. Jij ook. Wij zijn oud en ervaren genoeg om dit te herkennen. Misschien dat ze zelf nog niet helemaal in de gaten hebben, maar dat laatste zetje zal ik ze wel geven.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook niet, daar bloeit iets en iedreen weet het
weet nietquote:
Blijkt nogal dat het kanquote:Op zondag 12 januari 2014 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Dat "wat dom" ging over mijn fout. Dat ik dacht dat FOK!ers een relatie kunnen hebben.
heeft hij al gescoord dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overdreven, daarna een grapje en dat laatste is overduidelijk codetaal voor seks.
Een weekje in de SC en je scoort direct de meisjes
teach mequote:Op zondag 12 januari 2014 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is een gave LR, ik kan er niks aan doen
' When you think of robin, does it make your fishflaps foamy ' werkte vroeger altijd wel goedquote:
Nou eigenlijk niet. Ik heb dan ook besloten veel stoerder en seksueel getinter te gaan posten.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
niks mis mee als jij je daar fijn bij voelt!
Apenpak =\= normale kledijquote:Op zondag 12 januari 2014 14:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet nietmja TC was niet zo duidelijk en op FB in die fiets/auto/whatever lijkt ie gewoon heel anders op
maar heb er ook 5 sec naar gekeken
quote:
hihihihhihihhquote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Apenpak =\= normale kledij
In het echt is ie knap hoor
jaquote:
hit me up, ik kan nog wel wat immi-shizzle voor je regelen, scheelt veel doekoes brahquote:
gewoon niet nadenken, schreeuwen wat in je opkomt en de volgende dag spijt hebbenquote:
succes er meequote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Ik heb dan ook besloten veel stoerder en seksueel getinter te gaan posten.
Ik denk dat ik jou dus maar ga spiegelen.
ik weet mij even geen houding te gevenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]kusje op
ohnee, dat laten we maar aan SOFJE over![]()
Goverdomme wat kinderachtig, terug op de basisschool hier
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hit me up, ik kan nog wel wat immi-shizzle voor je regelen, scheelt veel doekoes brah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |