jaquote:
Hahahahahquote:Op zondag 12 januari 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik drukte per ongeluk op zijn nummer op de fb appin contactenlijst weet je wel
"per ongeluk"quote:Op zondag 12 januari 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
[..]
mede door FOK! is mijn relatie kapot gegaan inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zit op FOK!, wat een vraag
Naīef vooral, maar mooi dat je er in blijft geloven. Ik heb de mogelijkheid allang opgegegenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja, mensen op FOK! hebben geen relaties. Wat dom
Nee ik hing snel opquote:Op zondag 12 januari 2014 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahahah. Maar toen praatte je wel gewoon met 'm?
ja echtquote:
Ik ben dan ook 17. Mijn ouders doen alles voor mequote:
Je wordt toch ouder, Cachet?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben dan ook 17. Mijn ouders doen alles voor meZulke nummers uit mijn hoofd weten is dus overbodig, Etsu.
jaa jaaquote:Op zondag 12 januari 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig? Ik wil het ook weten. Plaats gewoon...quote:Op zondag 12 januari 2014 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet je ff aan toto vragen, ik mag t hier niet plaatsen
jaquote:
Oh.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind je goed bij supersof passen.
Kom je de 25 ook?
Geloof er ook niks van.quote:
ze heeft op slinkse wijze mijn nummer bemachtigd om vervolgens niet eens lang genoeg te bellen zodat ik op kan nemenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahahah. Maar toen praatte je wel gewoon met 'm?
Ik ook hoor. Dat "wat dom" ging over mijn fout. Dat ik dacht dat FOK!ers een relatie kunnen hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naīef vooral, maar mooi dat je er in blijft geloven. Ik heb de mogelijkheid allang opgegegen
je ging me wel whatsappen daarna, je had het ook kunnen negerenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze heeft op slinkse wijze mijn nummer bemachtigd om vervolgens niet eens lang genoeg te bellen zodat ik op kan nemen
tis allemaal wat
FOK! is de reden dat ik geen relatie hebquote:Op zondag 12 januari 2014 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Dat "wat dom" ging over mijn fout. Dat ik dacht dat FOK!ers een relatie kunnen hebben.
alleen als sof dronken wordtquote:Op zondag 12 januari 2014 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind je goed bij supersof passen.
Kom je de 25 ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |