Ja, klopt. Op fok ben ik homo.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:08 schreef Etsu het volgende:
Littlerabbit en ik hebben een relatie. Dus het kan inderdaad.
Laten we ook niet vergeten dat Muto en ik iets hadden, maar dit is stukgelopen doordat ik te klef was.
okequote:
ik citieer mijzelfquote:Op zondag 12 januari 2014 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
je ging me wel whatsappen daarna, je had het ook kunnen negeren
ik zei niet dat het een gesprek was en al helemaal niet heftigquote:Op zondag 12 januari 2014 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik citieer mijzelf
''watwat''
''lol''
''groetjes aan FOK''
heftige wapp gesprekken inderdaad
Oooooooooh, jammer hoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze heeft op slinkse wijze mijn nummer bemachtigd om vervolgens niet eens lang genoeg te bellen zodat ik op kan nemen
tis allemaal wat
Oh, ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
trouwens, die foto op WA, zijn dat jij en tjacka?
Overdreven, daarna een grapje en dat laatste is overduidelijk codetaal voor seks.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik citieer mijzelf
''watwat''
''lol''
''groetjes aan FOK''
heftige wapp gesprekken inderdaad
dat is waarquote:Op zondag 12 januari 2014 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zei niet dat het een gesprek was en al helemaal niet heftig
ik ook niet, daar bloeit iets en iedreen weet hetquote:
het is een gave LR, ik kan er niks aan doenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overdreven, daarna een grapje en dat laatste is overduidelijk codetaal voor seks.
Een weekje in de SC en je scoort direct de meisjes
Ik scoor hier alleen mannenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is een gave LR, ik kan er niks aan doen
komt door die verthongen kopquote:Op zondag 12 januari 2014 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is een gave LR, ik kan er niks aan doen
Oh, hoezo?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
al vind ik hem daar anders uitzien dan op FB/TC.
niks mis mee als jij je daar fijn bij voelt!quote:Op zondag 12 januari 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik scoor hier alleen mannen![]()
Ook een gave denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |