ik kan niet goed leren dus doe het altijd de avond ervoor. als er druk op zit. als ik moet presteren weet je welquote:
23.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik zeik dan ook niet over de gemiddelde leeftijd hier
hoe oud ben je dan eigenlijk?
En de middag ervoor ervaar je geen druk?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan niet goed leren dus doe het altijd de avond ervoor. als er druk op zit. als ik moet presteren weet je wel
Ik heb je toch echt naakt gezienquote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef J.James het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit "rondgeparadeerd" in een opwindend kledingstuk.
En dit weekend had ik niet veel bijzonders aan, gewoon een trainingsbroek en een vest. Ik kan die trainingsbroeken een beetje moeilijk aan krijgen de laatste tijd, vooral de knoop die dan niet dicht wil
Moet je afvallen, vetklep.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef J.James het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit "rondgeparadeerd" in een opwindend kledingstuk.
En dit weekend had ik niet veel bijzonders aan, gewoon een trainingsbroek en een vest. Ik kan die trainingsbroeken een beetje moeilijk aan krijgen de laatste tijd, vooral de knoop die dan niet dicht wil
hard of zacht gekookt?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
natuurlijk
zonder zout geen eitje ditdat
prcies, jonkiesquote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohh valt mee joh
jimbo, die is pas oud hier
Ja, dat zal het zijn. Hoe harder hij nee roept, hoe duidelijker het wordt dat hij volmondig ja bedoelt.quote:
ligt eraanquote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef Muto het volgende:
[..]
En de middag ervoor ervaar je geen druk?
quote:
Valt inderdaad mee. Maar al die meisjes zijn 17 en 18. Dan is het wel weer oud.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohh valt mee joh
jimbo, die is pas oud hier
ik eet sowieso vaak alleen het wittequote:
Nee.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:26 schreef J.James het volgende:
[..]
Hiermee zeg je indirect dat je het opwindend vond.
geen eigeel?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik eet sowieso vaak alleen het witte
Sofje, hoe houd jij van je eitje in de ochtend?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |