Ik ook niet. Was bedoelt als steun voor Karina. Die is dol op Henken en vooral ome Henk.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:39 schreef arjan1112 het volgende:
Das ome henk.
Wist nie dat ie uit rotterdam kwam
En terechtquote:Op zondag 12 januari 2014 10:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was bedoelt als steun voor Karina. Die is dol op Henken en vooral ome Henk.
Ik heb zomaar het vermoeden dat jij anders naar het uiterlijk van mannen kijkt als dat ik dat doe.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En terecht
Maar de Henk van het Henken ziet er stukken beter uit
Deze hele SC is sowieso een soort van Groundhog Day.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:05 schreef Karina het volgende:
Ik heb een deja-vu... er zijn geen knappe Henken.
ga jij eens bellen dat die site achter looptquote:Op zondag 12 januari 2014 11:10 schreef Takaiki het volgende:
Deze is toch zeker niet lelijk?
http://cafe.hethalvemaatje.nl/
Dat sowieso, ik vind een gelikt perfect modellengezicht vaak niet aantrekkelijkquote:Op zondag 12 januari 2014 11:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat jij anders naar het uiterlijk van mannen kijkt als dat ik dat doe.
Ik keek naar Ingrid en die is blond, dus afgekeurd.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:10 schreef Takaiki het volgende:
Jouw stadquote:Op zondag 12 januari 2014 11:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga jij eens bellen dat die site achter loopt
Mweh niet mijn type.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:10 schreef Takaiki het volgende:
Nogal ja... maar vertrouwd is wel lekker voor de meesten.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze hele SC is sowieso een soort van Groundhog Day.
Heel Fok! is Groundhog Day.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze hele SC is sowieso een soort van Groundhog Day.
Te mager zekerquote:Op zondag 12 januari 2014 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mweh niet mijn type.
[..]
Nogal ja... maar vertrouwd is wel lekker voor de meesten.
Hehe nee dat is het niet eens, zal wel zijn omdat het een Rotterdammer isquote:Op zondag 12 januari 2014 11:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Te mager zeker
En op zondag gewoon niet te moeilijk
Dan nog.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
Alleen op 1 plek he Tem? En onder begeleiding.
Ach er zijn een paar uitzonderingen natuurlijk die er wel mee door kunnen.quote:
Ook dat hebben jullie al eens gedaan hoor...quote:Op zondag 12 januari 2014 11:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even quoten.
Want deze ga je nog een paar duizend keer terugkrijgen.
Zelfde trainingspak.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:28 schreef Specularium het volgende:
Henk en Corrie,.
Soort Fred en Ria.
quote:Op zondag 12 januari 2014 11:29 schreef Karina het volgende:
Ik heet helemaal geen Corrie dat weet je best, sukkel.
Ik denk dat ik jou gewoon Jort ga noemen danquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef Karina het volgende:
Gelukkig moet ik zometeen echt nog wat doen
Een tijdje wel ja en toen niet meer.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:41 schreef Tem het volgende:
Volgens mij had jij het best leuk met Henk, Cor.
Ik was niet getrouwd en nee.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:43 schreef arjan1112 het volgende:
Henk ging in thailand wonen na de scheiding ?
Inderdaad Arjan.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was niet getrouwd en nee.
Ga jij ook nog even meedoen zeg.
gewoon dom tv loeren joh. Prima te doen.quote:
Is allemaal zwaar kut.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:51 schreef arjan1112 het volgende:
Boer zoekt vrouw is beter dan 'wie ben ik' 'wie is de mol' en dergelijke programma's
quote:Op zondag 12 januari 2014 11:51 schreef arjan1112 het volgende:
Boer zoekt vrouw is beter dan 'wie ben ik' 'wie is de mol' en dergelijke programma's
waarom dan wel tegen haar en niet tegen mijquote:
nee, nee en neequote:Op zondag 12 januari 2014 11:51 schreef arjan1112 het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2014 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet jij zeggen ... grootste klier die er bij zit.
Jij wil te graagquote:Op zondag 12 januari 2014 11:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom dan wel tegen haar en niet tegen mij
ik wil niks. Gewoon geen gezeik als ik wel BzV en WIDM wil kijken.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:02 schreef Tem het volgende:
Dit jaar is widm best leuk want Jennifer Hoffman doet mee.
Jenquote:Op zondag 12 januari 2014 12:02 schreef Tem het volgende:
Dit jaar is widm best leuk want Jennifer Hoffman doet mee.
oud nieuws bro.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:37 schreef sp3c het volgende:
iedereen zou moeten googelen op Jennifer Hoffman
Vrouw, dus afgekeurdquote:Op zondag 12 januari 2014 13:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze is blond zag ik, dus afgekeurd.
Goed verhaal broquote:Op zondag 12 januari 2014 12:32 schreef sp3c het volgende:
Bruijsten weer 2 goaltjes dit weekend waaronder in de beslissende 1 penalty shootout en 1 op assist van big bad Mike Dalhuisen
zo gaat dat in Stockton
begint wel tijd te worden dat ze meer punten gaan verliezen want als ze de playoffs niet halen want dan gaat Oranje natuurlijk keihard genaaid worden op het wk en dat moet niemand willen
Oppervlakkigheid troef hier.quote:
Helaas dan val ik niet onder jouw criteria, geen kuiltjes en VEEEL langer dan 1.65.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oppervlakkigheid troef hier.
Blond haar en bruine schoenen is fout.
Kuiltjes in wangen en 1.65 lang is goed.
Sowieso viel je al af, want je bent veel te jong voor mij.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas dan val ik niet onder jouw criteria, geen kuiltjes en VEEEL langer dan 1.65.
Dat is eigenlijk wel een groot compliment, ik ben te jongquote:Op zondag 12 januari 2014 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sowieso viel je al af, want je bent veel te jong voor mij.![]()
Maar op FOK! wel altijd #TeamKarina!
47.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:32 schreef arjan1112 het volgende:
Te jong ? Hoe oud ben je zelf dan 70 ?
Val je alleen op vrouwen die ouder zijn dan jijzelf?quote:
Had je dat gewild dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas dan val ik niet onder jouw criteria
Vroeger wel. Tegenwoordig is het niet meer relevant.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Val je alleen op vrouwen die ouder zijn dan jijzelf?
Nee, daar ben ik ongeschikt voor. Een langurige- en duurzame relatie onderhouden valt niet onder mijn kwaliteiten.quote:
Daar was jij toch ook toen? In rotterdam. Of bedoel je sindsdien?quote:
Ja. Vanavond in Staphorst. 18.30 uur in Cafe de Lang Rok.quote:
Gezellig.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja. Vanavond in Staphorst. 18.30 uur in Cafe de Lang Rok.
Sjezus... reageer je eindelijk eens een keer op me, is je timing en reactie van twijfel niveautje.quote:
Probeer gewoon eens te blijven zitten.quote:
Ja sorry hoor ik ben nogal een wiebelkont.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Probeer gewoon eens te blijven zitten.
Wat schattig, vol verwachting of ik eens zou reageren.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sjezus... reageer je eindelijk eens een keer op me, is je timing en reactie van twijfel niveautje.
Laat dat "vol verwachting" maar weg.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat schattig, vol verwachting of ik eens zou reageren.
Dan is het wel een rare zin.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Laat dat "vol verwachting" maar weg.
Kan net.quote:
Bemoei je er niet mee. Muts.quote:
Welke ingreep?quote:Op zondag 12 januari 2014 16:06 schreef Tem het volgende:
Ja, laten we het wel hopen. Geen pretje op latere leeftijd. Al denk ik dat het op jonge leeftijd ook geen pretje is maar dan weet je er niet veel meer van.
En een roker die wil stoppen is als een Joodse NSB'er die zichzelf aangeeft.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
Arjan wil natuurlijk ook niet stoppen dus zo heel gek is het niet
Ik had het op zijn Arjans verwoord.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
Dat is wel een hele boude uitspraak Latert.
Overigens ken ik maar heel weinig rokers die zeuren dat ze willen stoppen.
Ik ken er helemaal geen. De rokers die ik ken roken met overtuiging.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
Dat is wel een hele boude uitspraak Latert.
Overigens ken ik maar heel weinig rokers die zeuren dat ze willen stoppen.
Beterschap! Zal nu wel snel beter gaan, nu je weer kunt eten.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:36 schreef Tem het volgende:
Dat denk ik ook alleen dacht ik aankomende week weer volledig up to speed te zijn.
Eigenlijk vind ik dat nog weinig, als je nagaat dat dit topic er al 146 heeft, terwijl hier echt niks te zien valt.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuke feature wel, dat je nu het aantal lurkers kan zien.
Userfoto's topic in US heeft 554 lurkers, het PICS ONLY outfitjes topic in LIF heeft er 354, het vrouwennaakttopic in KPD 390
Ja raar he, vooral dat KPD topic viel me tegen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat nog weinig, als je nagaat dat dit topic er al 146 heeft, terwijl hier echt niks te zien valt.
Zo rond oud en nieuw is er af en toe eentje... maar zo na een week of wat is dat ook alweer over.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ken er helemaal geen. De rokers die ik ken roken met overtuiging.
Iedereen hoopt gewoon dat jij ooit nog een 2e panter-pic post.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat nog weinig, als je nagaat dat dit topic er al 146 heeft, terwijl hier echt niks te zien valt.
Zodra iemand daar een foto post zijn er vaak opeens 100+ views bij gekomen, maar blijkbaar zijn dat dan steeds dezelfde mensen die klikken ofzoquote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja raar he, vooral dat KPD topic viel me tegen.
Mmm nee het zijn mensen die het in hun AT hebben staan maar nooit gepost hebben. Views kun je in de AT lijst zien, dat zullen er wel duizenden zijn gok ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zodra iemand daar een foto post zijn er vaak opeens 100+ views bij gekomen, maar blijkbaar zijn dat dan steeds dezelfde mensen die klikken ofzo
Kunnen ze heeeel lang wachten.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Iedereen hoopt gewoon dat jij ooit nog een 2e panter-pic post.
Ja dat weet ik, maar met een topic met zoveel views (inderdaad duizenden) zou je toch ook denken dat er heel veel lurkers zijn? Maar dat valt dus blijkbaar best mee.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm nee het zijn mensen die het in hun AT hebben staan maar nooit gepost hebben. Views kun je in de AT lijst zien, dat zullen er wel duizenden zijn gok ik.
Misschien dat mensen af en toe even kijken maar het niet in hun AT zetten? Bang dat iemand dat ziet. Want je kunt natuurlijk iemands AT opvragen als je dat per se wil.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar met een topic met zoveel views (inderdaad duizenden) zou je toch ook denken dat er heel veel lurkers zijn? Maar dat valt dus blijkbaar best mee.
Waarom moet ik altijd overal die topics aanklikken...het is niet dat ik ooit een gasformuis ga aansluiten zelfquote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
Ik keek even voor de grap welk topic heel veel views heeft (in de huidige AT) en dat is deze
K&W / Elektrisch koken; perilex aansluiten
Oh ja dat zal inderdaad wel. Of voor het geval een nieuwsgierige vriendin in je AT zit te gluren ofzoquote:Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien dat mensen af en toe even kijken maar het niet in hun AT zetten? Bang dat iemand dat zietWant je kunt natuurlijk iemands AT opvragen als je dat per se wil.
Misschien sta je al in KPD zonder dat je het weet.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd overal die topics aanklikken...het is niet dat ik ooit een gasformuis ga aansluiten zelf
En daarom wil ik niet in KPD kunnen...
Dan wil ik het al helemaal niet wetenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien sta je al in KPD zonder dat je het weet.
Ik dacht bij AT niet meteen aan een calippo likkende Corrie.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
Door de opmerking van Latert dacht ik eraan dat ik nog 1 Calippo heb, dus die ga ik even oplikken voordat SBSbegint.
Daarvoor was het al, vanwege de amandelen. Het is eentje met colasmaak trouwens.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik dacht bij AT niet meteen aan een calippo likkende Corrie.
Ik kijk eigenlijk nooit meer in KPD.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja raar he, vooral dat KPD topic viel me tegen.
wat is er mis met KPD toegang?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd overal die topics aanklikken...het is niet dat ik ooit een gasformuis ga aansluiten zelf
En daarom wil ik niet in KPD kunnen...
Dat was bij de Olympische zomerspelen. Dat topic kon ik toen niet in OS2012 openen natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit meer in KPD.
Laatste keer was toen Karina een keer melding maakt van een topic daar over naakte sporters. (kom er maar in Karina....dat was hoelang geleden?)
Uiteindelijk is het een behoorlijk saai subforum imo.
Omdat nu, als mensen een link posten ik krijg dat ik het niet mag zien...en aangezien ik nogal blind van alles aanklik zie ik dan dingen die ik eigenlijk helemaal niet wil zien.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
Door de opmerking van Latert dacht ik eraan dat ik nog 1 Calippo heb, dus die ga ik even oplikken voordat SBSbegint.
2 jaar geleden alweer....time flies.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was bij de Olympische zomerspelen. Dat topic kon ik toen niet in OS2012 openen natuurlijk.
Hihaho, als je blind bent zie je toch niks.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat nu, als mensen een link posten ik krijg dat ik het niet mag zien...en aangezien ik nogal blind van alles aanklik zie ik dan dingen die ik eigenlijk helemaal niet wil zien.
Oh dan zet ik volgende keer gewoon eerst mijn bril afquote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Hihaho, als je blind bent zie je toch niks.
Kan ik wel doen ja. Ik wilde sowieso al een lekkere sporters topic openen maar ik wacht nog heel even totdat de Spelen bijna beginnen anders zakt het toch maar weg.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
2 jaar geleden alweer....time flies.
Is er ook nog zo'n soort topic met Sotchi op komst?
Ik zag laatst playboy foto's van een stel Duitse atletes die naar Sotchi gaan.
Misschien kiekjes van een naakte Putin.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
2 jaar geleden alweer....time flies.
Is er ook nog zo'n soort topic met Sotchi op komst?
Ik zag laatst playboy foto's van een stel Duitse athetes die naar Sotchi gaan.
Geef maar een gil als het zover is.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik wel doen ja. Ik wilde sowieso al een lekkere sporters topic openen maar ik wacht nog heel even totdat de Spelen bijna beginnen anders zakt het toch maar weg.
Ik zet wel een linkje hier, waar dus dan niet iedereen op kan klikkenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef maar een gil als het zover is.
er is amper wat te zien daar.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat nu, als mensen een link posten ik krijg dat ik het niet mag zien...en aangezien ik nogal blind van alles aanklik zie ik dan dingen die ik eigenlijk helemaal niet wil zien.
Laat mij maar gewoon in de waan dat daar hele spannende dingen gebeuren die ik niet weetquote:
In KEL is het pas spannend, heb ik gehoord.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laat mij maar gewoon in de waan dat daar hele spannende dingen gebeuren die ik niet weet
Van wie?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In KEL is het pas spannend, heb ik gehoord.
Geen idee, ik ken niemand die daar in kan of dat in elk geval aan mij heeft verteld.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mjah dat hoeft voor mij dan weer niet. Sowieso zou ik zelf niks vertellen (of te vertellen hebben for that matter).quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van niemand, ik roep maar wat.quote:
Ik hoef ook niet te weten wie daar posten, maar vraag me dan wel af of dat nou een beetje druk subforum is.quote:
Ja dat vraag ik me ook wel af. Denk dat het maar een beperkt groepje is dat daar post.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet te weten wie daar posten, maar vraag me dan wel af of dat nou een beetje druk subforum is.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef Tem het volgende:
Uccie met twee grasparkieten aan d'r tepels.
Misschien is het wel heel saai, doen ze heel interessant en spannend en gaat het alleen over breipatronen en taartrecepten.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook wel af. Denk dat het maar een beperkt groepje is dat daar post.
Er staat een rokers topic op je te wachten.quote:
Yep. Dus geen idee hoe of wat.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
Ik neem aan dat de toegangseisen daar ook voor mods en crew gelden?
Was wel het plan maar ik ben bang dat het weer in het water gaat vallen en iedereen gaat afzeggenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Hey Karina, zou er nou voor februari weer een dwdd meet gepland worden? Of heb ik me dat ingebeeld?
Haha ja dat is begrijpelijk na de vorige keer jaquote:Op zondag 12 januari 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Was wel het plan maar ik ben bang dat het weer in het water gaat vallen en iedereen gaat afzeggen
Bijkomend probleem is ook dat sommige mensen geen lid van de Vara willen worden om er naartoe te kunnen gaan. Heel soms kun je wel zonder lid te zijn, maar dat is alleen als het rotweer is en ze verwachten dat er geen hond komt opdagen, last minute dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ja dat is begrijpelijk na de vorige keer ja
Ik neem in februari waarschijnlijk 1 of 2 vrije dagen op dus wellicht zou ik het daarmee kunnen combineren. Mocht er toch een meet komen.
Oja, dat was de vorige keer ook al natuurlijk. Toen was ik nog lid geworden terwijl ik uiteindelijk niet gingquote:Op zondag 12 januari 2014 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijkomend probleem is ook dat sommige mensen geen lid van de Vara willen worden om er naartoe te kunnen gaan. Heel soms kun je wel zonder lid te zijn, maar dat is alleen als het rotweer is en ze verwachten dat er geen hond komt opdagen, last minute dus.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:29 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin gaat gewoon bzv zitten kijken
Ik heb medelijden met je, je wil natuurlijk Wegmisbruikers kijkenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:29 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin gaat gewoon bzv zitten kijken
Ik had hem een schop gegeven.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan wel ja, toen wij vorige keer weggingen liepen we gewoon langs hem door de studio.
Is me niet opgevallen dat hij zo groot is eigenlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik had hem een schop gegeven.
Klopt het trouwens dat Matthijs in het echt ruim 2 meter lang is?
Nee, want hij is niet langer dan ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik had hem een schop gegeven.
Klopt het trouwens dat Matthijs in het echt ruim 2 meter lang is?
Ach, ik kijk genoeg bagger dus dat compenseert dan weer.quote:
Valt mij op dat hij altijd 2 koppen groter is dan de gemiddelde muzikant die een minuut mag spelen daar.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen dat hij zo groot is eigenlijk.
Misschien 190 of zo ik ben ook niet heel klein dus wellicht dat het me daarom niet opviel.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Valt mij op dat hij altijd 2 koppen groter is dan de gemiddelde muzikant die een minuut mag spelen daar.
Misschien is dat een selectie criterium voor de muzikanten.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Valt mij op dat hij altijd 2 koppen groter is dan de gemiddelde muzikant die een minuut mag spelen daar.
Zoiets inderdaad, ik heb weleens naast hem gestaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien 190 of zo ik ben ook niet heel klein dus wellicht dat het me daarom niet opviel.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
Ik neuk Pieter Derks allemaal de moeder.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
Ik neuk Pieter Derks allemaal de moeder.
Goeie bui heb je weer joh.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef Specularium het volgende:
Matthijs is ongeveer zo lang als ik, en een razende kutlul.
Hoe lang zijn jullie dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef Specularium het volgende:
Matthijs is ongeveer zo lang als ik, en een razende kutlul.
Nee, in ieder geval niets wat het vermelden waard is, zonnetje.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog spannende dingen gedaan in je trainingspak?
Gister heb ik voor het eerst "all you need is love" (quote:Op zondag 12 januari 2014 20:41 schreef arjan1112 het volgende:
Robert ten Brink schijnt een verschrikkelijke lul te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |