Aii. dan ben je wat laat in het programma ook... de neergang is al duidelijk ingezet en het "nut" van doorgang is twijfelachtigquote:Op zondag 12 januari 2014 00:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja al gelezen hoor maar moet eerlijk bekennen dat ik steeds minder met dit programma heb, Mijn hoop is op jullie een mooie caps zodat ik wat fotobewerkingen kan doen
Met of zonder zak over haar hoofd?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef -Datdus- het volgende:
Een vriend van mij zei dat hij Billy zou doen.Wat een mafkees
Als je die hebt gehad is elke vrouw daarna gewoon geweldig.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef -Datdus- het volgende:
Qua lichaam is ze wel ok, qua karakter en gezicht..nee.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef -Datdus- het volgende:
Ja geen regels hé..... ze hebben niet gezegd geen sturing vanuit de regiekamerquote:Op zondag 12 januari 2014 00:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aii. dan ben je wat laat in het programma ook... de neergang is al duidelijk ingezet en het "nut" van doorgang is al twijfelachtig
Volgens mij past er bijna geen één in dat concept .....quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef mootie het volgende:
Anyway, Peter past natuurlijk totaal niet in het concept zoals het voorgespiegeld werd. Wat dat betreft had hij nooit mee moeten doen.
Dat kakvolk uit het Gooi heeft toch altijd zo'n hekel aan ''Lompe boeren'' maar ze breken zelf alles af en laten scheten/boeren etc.quote:
xxx sweet dreams voor zo ;-)quote:Op zondag 12 januari 2014 00:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben hun geblér zat.. tot de volgende keer
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:49 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:50 schreef Dottey het volgende:
Ik blijf het geluid maar zachter zetten!
Ehhhhh en het concept is?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij past er bijna geen één in dat concept .....
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:49 schreef 5thencounter het volgende:
Die verlicht de boel welquote:
Streamlock.quote:
Ja, maar er is wel een verschil. Dit is het soort sensatie van DGK, maar wel zonder seks en ranzigheden als kotsrollen en eierengooien e.d.. Dat waren de dingen die veel kijkers afstootten,quote:Op zondag 12 januari 2014 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als de kijkcijfers nu rap zouden duikelen tot het niveau van DGK zou het in dit geval een weinig perfecte zet zijn. Voor tv als DGK is niet een heel breed publiek, volgens mij.
Iedereen huilt als de neten daar in die loods. Niet gezond.quote:
SLquote:
O ja, dank voor je hulp...quote:Op zondag 12 januari 2014 00:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Het originele concept van Utopia ... Opbouwen samenleving etc.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:51 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Iedereen huilt als de neten daar in die loods. Niet gezond.
Als je dit leest en je ziet geen stream op 1 avond dan ben je er zeker van dat ze allemaal knetter gek zijn.
Staat je netjesquote:Op zondag 12 januari 2014 00:52 schreef Sanshine het volgende:
Ik boer die gasten er allemaal uit als ik het zo hoor!
Ha! Busted!quote:Op zondag 12 januari 2014 00:52 schreef Titi90 het volgende:
Andrea: 'Ik heb net een gesprek had met huub, leuk is ie he' tegen isa
Wat zou Huub ze geven?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:52 schreef Titi90 het volgende:
Andrea: 'Ik heb net een gesprek had met huub, leuk is ie he' tegen isa
Ze is in heel veel... maar volgens mij niet zo heel erg in de heer als ze zelf wil doen geloven.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:52 schreef 37metrijst het volgende:
Tering die Andrea is in de olie ipv in de Heer.
Die kans is heel groot ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:52 schreef STAP01 het volgende:
Streamlock en zo liggen ze allemaal keurig onder de dekens?
Ze is gek. Klare zaak.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze is in heel veel... maar volgens mij niet zo heel erg in de heer als ze zelf wil doen geloven.
Dat mogen we weten, geen enkel probleem.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:53 schreef RVer het volgende:
[..]
Huub van DGK, die werkt daar nu achter de schermen, maar dat mogen we niet weten
[ afbeelding ]
Gaat haar niet om Huub, ze is zo geil als een pakkie roomboterquote:Op zondag 12 januari 2014 00:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Isa denkt kans te maken bij huub
Hoe zijn jullie daar achtergekomen dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:53 schreef RVer het volgende:
[..]
Huub van DGK, die werkt daar nu achter de schermen, maar dat mogen we niet weten
[ afbeelding ]
Huub is niet zo kieskeurig als het maar een ........quote:Op zondag 12 januari 2014 00:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Isa denkt kans te maken bij huub
Niet alleen de stem, de hele persoon en de zuurstof die ze inademt.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:52 schreef DaniqueV het volgende:
OMG, nu snap ik jullie met die Billy, is 2de keer dat ik streams aan heb gedaan en denk steeds wie is daar zo irritant aanwezig, wat een butstem....Billy dus
Dat is helemaal geen geheim. Hij was betrokken bij de casting en zit in de eindredactie.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie daar achter gekomen dan?
Nog meer kunnen horen?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef GekkePoes het volgende:
Via de 360 stream: werd net gevragd om niet over de regie enzo te praten
echt?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Oeh er komt iemand van de regie binnen, ze moeten gaan slapen en mogen niet over de regie praten
... masker op heeft.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Huub is niet zo kieskeurig als het maar een ........
Stel je niet aan, part of the game. Simpel. En trouwens het is gratis deze maand dus...quote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef grotemol het volgende:
en weer een streamlock. Mijn abbo gaat stopgezet worden.
Rienk's voorspellingquote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef Tropanzia het volgende:
Wedden? Ze vertellen nu dat ze naar bed moeten omdat ze anders te veel vertellen.
Iemand staat nou in die loods te prediken van; allemaal slapen en tot morgen etc.
Ach ja, dat zijn we allemaal wel eens.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gaat haar niet om Huub, ze is zo geil als een pakkie roombotersorry was grof maar ik liet me gaan
waarom mogen we dat niet weten, nu we weten het wel en weet je hoe we dat weten, heeft Huub hier gewoon vertelt hoor, Huub is een FOKKER met een acountquote:Op zondag 12 januari 2014 00:53 schreef RVer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is geen geheim, hij werkt al jaren bij Talpa, maar de bewoners mogen daar niet over pratenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie daar achtergekomen dan?
Zeg ikquote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef GekkePoes het volgende:
Via de 360 stream: werd net gevragd om niet over de regie enzo te praten
Ik hoorde specifiek 'willen jullie ophouden het over MIJ te hebben' en 'het is bijna 1 uur [...] ga eens slapen" of iets dergelijks.quote:
geen idee? Omdat ze het over Huub haddenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:55 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waarom anders zo'n uitgebreide lange streamlock?
Ja echt dus.
nietquote:Op zondag 12 januari 2014 00:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik hoorde specifiek 'willen jullie ophouden het over MIJ te hebben' en 'het is bijna 1 uur [...] ga eens slapen" of iets dergelijks.
Het staat ook op de site. Als je je aan wil melden als stagiair moet je je CV naar Huub sturen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom mogen we dat niet weten, nu we weten het wel en weet je hoe we dat weten, heeft Huub hier gewoon vertelt hoor, Huub is een FOKKER met een acount
Gulp dicht.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:56 schreef Meerwaarde het volgende:
Ik ben nieuw hier. Wat doen jullie tijdens streamlocks? Woordspelletjes ofzo?
Zeuren over streamlocksquote:Op zondag 12 januari 2014 00:56 schreef Meerwaarde het volgende:
Ja en straks vertellen ze hoe het allemaal in elkaar steekt en dan pikt Shownieuws dat op en vertelt dat het allemaal nep is -100.00 kijkers.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee? Omdat ze het over Huub hadden
Dat weet ik, DGKHuub ofzo toch? Ik heb DGK ook gevolgdquote:Op zondag 12 januari 2014 00:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom mogen we dat niet weten, nu we weten het wel en weet je hoe we dat weten, heeft Huub hier gewoon vertelt hoor, Huub is een FOKKER met een acount
Wij zijn allemaal een beetje Huub alleen hebben we nog niet meegedaan aan een RLS.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja las al dat ze ook elke keer als er iets te beleven is op de streams, madam er bijstaat te blerenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Niet alleen de stem, de hele persoon en de zuurstof die ze inademt.
nee dan gaan we schelden, en pakken we wat te drinken en etenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:56 schreef Meerwaarde het volgende:
quote:
UTO / [COS #148] We streamlocken verderquote:Op zondag 12 januari 2014 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
360 cam, "willen jullie ophouden over ons te praten!"
Inderdaad. Niet normaal.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:57 schreef Sjors_Peter het volgende:
Tis wel echt een zielige bedoeling hoeveel ze gestuurd worden door de regie.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:58 schreef Jian het volgende:
Ruud: Hakim gaat volgens mij naar huis toe! Make my night
Er begint wrijving te ontstaan tussen bewoners en de regie. Dat kan nog wel eens heel leuk gaan worden voor de streamers. Op TV zal je er geen zak van zienquote:Op zondag 12 januari 2014 00:57 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben benieuwd hoe "de regie" tegen deze avond aankijkt, het programma is toch redelijk veranderd voor mijn gevoel.
Huub neemt mij niet aan met of zonder cvquote:Op zondag 12 januari 2014 00:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het staat ook op de site. Als je je aan wil melden als stagiair moet je je CV naar Huub sturen.
Da's geen geheim hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie daar achtergekomen dan?
Wij aaien dan de kat.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:56 schreef Meerwaarde het volgende:
Hakim mag oprotten van mijquote:Op zondag 12 januari 2014 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Hakim gaat naar huis?
Lindy wil weg.
Gaat lekker daar.
Sumoworstelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:59 schreef Sjors_Peter het volgende:
Wat hebben jullie allemaal tegen hakim? willen jullie geen loodsgevecht zien ofzo..
Nou, wat Isabella betreft kan je ze slechter op je kladblok hebben staan..quote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Huub is niet zo kieskeurig als het maar een ........
Zal nu wel niet lang meer duren hè, stelletje snuggeren..quote:
Dat zou een te gekke move zijn!quote:Op zondag 12 januari 2014 01:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Iedereen heeft het gehad met de regie en stap tegelijk op. En nu? Jullie zet, Talpa
en hij heeft gelijkquote:Op zondag 12 januari 2014 00:59 schreef Tayu het volgende:
Peter zegt ook: Ik ga er lekker uit! Ik ga lekker naar huis! Ik laat me niet iedere dag voor lul zetten, voor heel Nederland.
Stront aan de knikker in Utopia.
crosspostquote:Op zondag 12 januari 2014 01:00 schreef Dottey het volgende:
Peter zegt ik laat mij niet elke dag voor lul zetten ik ga over twee weken naar huis.
Ik zie niet tegen wie hij het heeft op de stream.. maar het klinkt emil.
Peter zegt ik zit hier om lol te maken en ik zit hier in groen en alles... daar heb ik geen zin in.
Emil zegt je hebt toch alles verloren... wat heb je te winnen?
Peter ja
Emil: wat dacht je van 10 rooie
streamlock
De normale doet t ook alquote:Op zondag 12 januari 2014 01:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal nu wel niet lang meer duren hè, stelletje snuggeren..
360 cam kost ze wat meer moeite om te locken, meestal doet ie het gewoonquote:Op zondag 12 januari 2014 01:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal nu wel niet lang meer duren hè, stelletje snuggeren..
Nou ik niet, elke RLS heeft een rat nodig, maar het gezeik van deze bongo brain ben ik ondertussen wel zat hoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:59 schreef tompsv18 het volgende:
Ik hoop juist dat Hakim blijft eigenlijk
Dat is de dronken Peter die wij hier op FOK! kennenquote:Op zondag 12 januari 2014 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hahahahahaa Peter nu: " Ik kom hier om lol en feest te maken, en jullie mogen groen en zweverig zijn. Maar ik laat me niet helemaal voor lul zetten voor heel Nederland. Ik ga er uit , ik heb het wel gezien. Mijn Utopia was om feest, ik zat hier om feest en alles is groen en zweverig, ik kap ermee...."
Groot gelijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hahahahahaa Peter nu: " Ik kom hier om lol en feest te maken, en jullie mogen groen en zweverig zijn. Maar ik laat me niet helemaal voor lul zetten voor heel Nederland. Ik ga er uit , ik heb het wel gezien. Mijn Utopia was om feest, ik zat hier om feest en alles is groen en zweverig, ik kap ermee...."
Allebij blijvenquote:Op zondag 12 januari 2014 01:02 schreef ninalove_34 het volgende:
hakim heeft gezegt of peter weg of ik ga
Heb je dan ook geluid?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
360 cam kost ze wat meer moeite om te locken, meestal doet ie het gewoon
Hakim wegquote:Op zondag 12 januari 2014 01:02 schreef ninalove_34 het volgende:
hakim heeft gezegt of peter weg of ik ga
Hoe weten ze dat zo snel?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:02 schreef Titi90 het volgende:
HAKIM IS ERUIT!!
http://drimble.nl/vrouw/s(...)-verlaat-utopia.html
Officieel! Baas!quote:Op zondag 12 januari 2014 01:02 schreef Titi90 het volgende:
HAKIM IS ERUIT!!
En stoken dat ze kan.. Een combinatie van Chantal/BB 5 en Selene, maar dan 3x ergerquote:Op zondag 12 januari 2014 00:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja las al dat ze ook elke keer als er iets te beleven is op de streams, madam er bijstaat te bleren
Het lijkt net alsof-ie zo in huilen uit kan barsten. "Wat een bewogen avond huhu."quote:Op zondag 12 januari 2014 01:03 schreef Meerwaarde het volgende:
[..]
Wat een drama zit daarin he. Net echt!
ok ik ga nog niet naar bed.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:02 schreef Titi90 het volgende:
HAKIM IS ERUIT!!
Zal niet zo'n vaart lopen worden omgelultquote:Op zondag 12 januari 2014 01:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Iedereen heeft het gehad met de regie en stap tegelijk op. En nu? Jullie zet, Talpa
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:01 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde naar bed, maar ik wacht nog even
Hier net zo. En zit op FB ook nog met insiders te kletsen over Peter, hahahaquote:Op zondag 12 januari 2014 01:01 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde naar bed, maar ik wacht nog even
Whut?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:02 schreef Titi90 het volgende:
HAKIM IS ERUIT!!
Dat denk ik niet, maar ze creeert wel een bepaalde schijnwereld volgens mij voor haarzelf. En dat dan ook nog in Utopia doen, lijkt mij niet erg handig.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:04 schreef asini het volgende:
[..]
Schizofreen ofzo. Die ziet en hoort dingen die er niet zijn.
in die zenderkamerquote:Op zondag 12 januari 2014 01:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik kan Hakim nergens vinden, waar is ie?
'Zenderkamer'quote:Op zondag 12 januari 2014 01:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Naar huisquote:Op zondag 12 januari 2014 01:04 schreef TigerXtrm het volgende:
in zenderkamer...samen met peterquote:Op zondag 12 januari 2014 01:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat accent doet de das om, snap jequote:Op zondag 12 januari 2014 01:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ik niet, elke RLS heeft een rat nodig, maar het gezeik van deze bongo brain ben ik ondertussen wel zat hoor.
Door de plee of door je neus, da's voor Hakim niks met zijn Ballenhandel....quote:Op zondag 12 januari 2014 01:05 schreef asini het volgende:
Lekker slim om met je dronken kop 10K door de plee te spoelen
Yes, yes, yesquote:Op zondag 12 januari 2014 01:02 schreef Titi90 het volgende:
HAKIM IS ERUIT!!
Dat dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:01 schreef RVer het volgende:
Die gaan echt niet naar huis
Bij DGK wilden er op een gegeven moment ook meerdere mensen naar huis na een ruzie, dat waait wel weer over na een gesprek met Huub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |