Maastricht is op zich wel een grote stadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:29 schreef IPA het volgende:
[..]
Die Hakim bewering komt van mij. Waren mensen uit Maastricht en hij kan niet zo goed acteren.
wtfek? Is toch ten strengste verboden, kan echt niet, op straffe van uitzetting van de bewoner, dit dat?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:29 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Harold heeft zelf gezegd dat er bekenden van hem bijzaten, van Billy en Andrea is er een vermoeden. Hakim had ik nog niet gehoord.
Ja wie zei dat nou? Ik hoorde 'm'n kindjes vasthouden'.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:31 schreef Ransjih het volgende:
lekker je kindjes zien, lekker op facebook en geluid uit
wat ik hoorde over kindjes en FB kwam van Haroldquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wie zei dat nou? Ik hoorde 'm'n kindjes vasthouden'.
Zijn 'ooh wat leuk', 'wat toevallig' waren heel erg nep. En het bezoek gaf aan hem te kennen 'want ze hadden wel eens een oliebol bij hem gekocht' waarna het hihi haha hoho was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maastricht is op zich wel een grote stad
Toch. Dankje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef Ransjih het volgende:
[..]
wat ik hoorde over kindjes en FB kwam van Harold
ik lees nu nergens dat het schandalig is om hierin te gaan als je kindjes hebquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:31 schreef Ransjih het volgende:
lekker je kindjes zien, lekker op facebook en geluid uit
rellenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:34 schreef notturna het volgende:
Straks is de laatste groep pissig dat er geen pannenkoekjes meer zijn.
Dat ligt dan denk ik aan je internetverbindingquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef Burner82 het volgende:
Ik word helemaal gek van dat gebuffer van de streams....
Alleen Hakim heeft kleine kinderen en die zijn blij dat ie een tijdje is opgerot .........quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik lees nu nergens dat het schandalig is om hierin te gaan als je kindjes heb
Weet nl nog wel dat de werled steeds te klein was omdat natasia de kooi in ging. elke keer werd dat aangehaald![]()
![]()
lees nu weinig
Yeah, dat hele boel maar afgebroken word.quote:
Maakt ze ook hartjes?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Delenlill het volgende:
Billy is gewond. Heeft langer geduurd dan ik had verwacht met dat houtbewerken.
Feit blijft dat hij ze achterlaat om hierin te gaan tochquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen Hakim heeft kleine kinderen en die zijn blij dat ie een tijdje is opgerot .........
Dat kunnen ze niet maken denk ik. Zeker omdat er op de site stond 17:00 uur.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef rokkutsaains het volgende:
Als er niet nog een bezoekersgroep komt, dan zijn die dus teruggestuurd.
ze hebben 'm aangemoedigd ....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Feit blijft dat hij ze achterlaat om hierin te gaan toch
Het zijn allemaal deelnemers met een "issue" van het een of ander.. geen mens die zich meer druk maakt om volk die zelfgekozen ellende wil uitdragen..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik lees nu nergens dat het schandalig is om hierin te gaan als je kindjes heb
Weet nl nog wel dat de werled steeds te klein was omdat natasia de kooi in ging. elke keer werd dat aangehaald![]()
![]()
lees nu weinig
Isabella! Zuster!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Delenlill het volgende:
Waarom verbaasd me dat niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Delenlill het volgende:
Ze zag hoeveel aandacht Rienk ermee kreeg, en dat hij er geld mee verdiende. Dus wou ze het ook doen. Ze kan er alleen niks van.quote:
Denk eerder dat er met twee maten gemeten wordtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
He zijn allemaal deelnemers met een "issue" van het een of ander.. geen mens die zich meer druk maakt om volk die zelfgekozen ellende wil uitdragen..
Niks ernstigs zo te zienquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Delenlill het volgende:
Inwoners verdwijnen als sneeuw voor de zon. Meestal heeft dat iets te maken met de zenderkamer.quote:
Geen doorgesneden stembanden?quote:
Ze kunnen gewoon weg hoor..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Denk eerder dat er met twee maten gemeten wordtwat beste uitkomt zeg maar
50x 17 jarige bontkraagjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef chufi het volgende:
Nu nog ff 50 man naarbinnen sturen ....
Wordt een kort uurtje denk ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef aarontje112 het volgende:
Nou het literatuuruurtje is begonnen
Misschien krijgt Lindy dan eindelijk haar brief.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inwoners verdwijnen als sneeuw voor de zon. Meestal heeft dat iets te maken met de zenderkamer.
Daarom kappen ermee. Gaat te makkelijk zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit soort rondleidingen tien keer per maand en ze hoeven verder niets meer op te starten
kan ze weer janken ......quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien krijgt Lindy dan eindelijk haar brief.
Waarschijnlijk staat ze gewoon bij de koeien. Dat is het jammer, 4 streams waarop altijd maar 2 gesprekken te zien zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jip, ze dacht wat Rienk kan kan ik ookquote:
Die gooien ze toch in de brievenbus? De vinder is Billy, die haar tv momentje weer pakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
4 keer in de maandquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit soort rondleidingen tien keer per maand en ze hoeven verder niets meer op te starten
Ja, net voor die streamlock hoorde ik Harold iets zeggen tegen haar, dat ze even een sprintje moest trekken van de eerste poort naar de tweede poort.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inwoners verdwijnen als sneeuw voor de zon. Meestal heeft dat iets te maken met de zenderkamer.
Ik snap ook niet waarom die drie labiele kutten geen zetje krijgen om vervangen te worden door TV-makersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daarom kappen ermee. Gaat te makkelijk zo.
yep, best veel mensen geweestquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:42 schreef Chanel5 het volgende:
Wat ik zo teruglees is dat het vandaag een succes is geweest?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:41 schreef Delenlill het volgende:
Peter weet precies waar de camera's zijn en is aan het vertellen hoe ze kunnen ontsnappen.....streamlock.
Redactie sucks ...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:41 schreef kevinjpg het volgende:
[..]
Nee 1 keer per maand wil de redactie.
maar dat is minder geld, dus minder drankquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:41 schreef kevinjpg het volgende:
[..]
Nee 1 keer per maand wil de redactie.
Zodra het geld opdroogt, ontpoppen die labiele kutten zich tot prima tv makers.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die drie labiele kutten geen zetje krijgen om vervangen te worden door TV-makers
Stamp hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:43 schreef Tourniquet het volgende:
Voor 15 man andijvie... heb je nog flink wat van die pannen nodig lijkt me?
Ja, helemaal mee eens. Gaat veel te makkelijk, kappen met die onzin Huub.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daarom kappen ermee. Gaat te makkelijk zo.
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
nou die laatste groep komt niet ofzo
Dan ga ik ook maar even eten maken
Good for him.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:41 schreef Delenlill het volgende:
Peter weet precies waar de camera's zijn en is aan het vertellen hoe ze kunnen ontsnappen.....streamlock.
Hmm, ok, een weekje flippen, janken en exit-dreigen herken ik wel iets in..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zodra het geld opdroogt, ontpoppen die labiele kutten zich tot prima tv makers.
Giorgio bood aan om te koken, maar dat wilde ze niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Good for him.![]()
Vanassa heeft de hele middag staan bakken en nu weer het avondeten verzorgen?
Ongezien de tyfus voor die gasten, acht!!!!!
Eetze.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
nou die laatste groep komt niet ofzo
Dan ga ik ook maar even eten maken
Emil zat hem toestrax even lekker te trollenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
En het geloof meldt zich weer bij Rienk...
Dat heet 'aandachtshoer'.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:46 schreef Rica het volgende:
Billy opeens aan het houtsnijden omdat Rienk zijn werkjes populair zijn.Wat een verschrikkelijke onvoorstelbare opportunistische trut is het toch.
Ah, dat hab ik gemast. Thanks.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:45 schreef tonja het volgende:
Giorgio bood aan om te koken, maar dat wilde ze niet.
Geen rauwe andijvie zo te zien... ze is de andijvie aan het koken.quote:
Mooi klusje voor Paul vannacht?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:46 schreef Delenlill het volgende:
De melkkoeler moet eerst goed schoongemaakt worden. Dan kunnen ze hem gebruiken. Ik hoop dat ze vergeten om er water in te doen.
Klopt geluid is nu goed , maar de beeld is idd slechter ..bedankt voor je tip !quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:43 schreef ninalove_34 het volgende:
360 cams doen wel maar daar heb je geen geluid of slecht geluid blijfen vernieuwen tot die het doet
Ik denk eerder 4 kilo. Dat slinkt als een malle.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:46 schreef Tourniquet het volgende:
Geen rauwe andijvie zo te zien... ze is de andijvie aan het koken.En met rauwe andijvie heb je al zo'n 2 kg nodig voor 15 man.
Gekookte andijviequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen rauwe andijvie zo te zien... ze is de andijvie aan het koken.En met rauwe andijvie heb je al zo'n 2 kg nodig voor 15 man.
Het geld komt daar zo naar binnen wandelen... ik begin de koopgekte nu te begrijpen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:48 schreef Jian het volgende:
Staat gewoon weer een kudde voor het hek
wow, de hoeveelste groep is dat?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:48 schreef Jian het volgende:
Staat gewoon weer een kudde voor het hek
Rauw is 100-150 gram pp wel genoeg, gekookt heb je idd veel meer nodig!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk eerder 4 kilo. Dat slinkt als een malle.
Het is een wel heel gemakkelijke manier van geld verdienen, dus willen mogen ze voortaan nog maar 1x per maand bezoek ontvangen.quote:
Night of the living dead....quote:
Dit is het recept van vanheksa. Die doet alles net ff anders.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:48 schreef mootie het volgende:
Whatever happened to stamppot rauwe andijvie?
Het heeft iets pathologisch hoor. Zij heeft echt een steek los.quote:
Stream 4quote:
Misschien gaat het nog wel 24 uur door, iedere twee uur een nieuwe groepquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, nog meer bezoekers. Paniek!!!!
geen idee, ik ben er net even tussen uit geweest, steeds dat zelfde verhaal tegen een stelletje van die schapen .....quote:
Brainzzzzzquote:
Hoi Peter, Hoi, Peter, Hoi Peter...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:50 schreef Mokum020 het volgende:
Die Peter bij het hek......hoiii, hoiiii, hooiiiiiiii kan dat uit?
Het meel schijnt op te zijn, dus pannenkoeken gaat niet meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:50 schreef Flow3r het volgende:
Vanessa is al bezig aan het avondeten, kan ze weer terug naar de pannenkoeken
Trollactie van de redactie. Bezoek tot morgenochtend, dus geen bacchanaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien gaat het nog wel 24 uur door, iedere twee uur een nieuwe groep
Er is geen beslag meer. Ze vreet ook de helft op door aan haar jatten te likken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:50 schreef Flow3r het volgende:
Vanessa is al bezig aan het avondeten, kan ze weer terug naar de pannenkoeken
UTO / [COS #148] We streamlocken verderquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:47 schreef tjaka het volgende:
[..]
Klopt geluid is nu goed , maar de beeld is idd slechter ..bedankt voor je tip !
Bedankt, jammie.quote:
Als dit zo door gaat, vrees ik van wel .....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:54 schreef waxmask het volgende:
maar het is dus niet te hopen dart ze elke week zoveel geluk hebben...
Wie weet bestaat er al een wachtlijst. Dat als je je opgeeft dat het pas over enkele weken mogelijk isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:54 schreef waxmask het volgende:
maar het is dus niet te hopen dart ze elke week zoveel geluk hebben...
Gaan ze weer allemaal bij elkaar zitten en TOP roepen, niemand meer apart om te roddelen want ze roken ook al niet meerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:55 schreef Punkman het volgende:
Jammer dat er nog een groep komt.
Straks het hele zooitje moe en op tijd naar bed en geen drank en/of ruzie ....
ze schijnt een knappe kut te hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:55 schreef beequeen het volgende:
Ruud vraagt aan Billy of zij hem wil doen. Is hij blind ofzo?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze schijnt een knappe kut te hebben
Moet je je dan ergens opgeven? Of eerst 2 uur reizen om daar door de mini-me van Sjon verteld te krijgen dat ik over een maand terug mag komen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:56 schreef Mallika het volgende:
[..]
Wie weet bestaat er al een wachtlijst. Dat als je je opgeeft dat het pas over enkele weken mogelijk is
Gewoon verkopen en pizza bestellen...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:57 schreef Tourniquet het volgende:
Vanessa wil de gehaktballen niet verkopen. Gehaktballen-gate!
Hahaha die deelnemers weten ook hoe ze aan haar vingers likt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:57 schreef Tourniquet het volgende:
Vanessa wil de gehaktballen niet verkopen. Gehaktballen-gate!
TMI en zelfs dat geloof ik niet.quote:
Ik denk dat ze toch al moe waren en dus vroeg naar bed waren gegaan. Van nog zo'n groep worden ze nog vermoeider en het ene biertje, wijntje dat ze dan nog gaan drinken komt alleen maar harder aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:55 schreef Punkman het volgende:
Jammer dat er nog een groep komt.
Straks het hele zooitje moe en op tijd naar bed en geen drank en/of ruzie ....
Op de website staat een contactformulier waar je je op kan geven en dan neemt Ome Sjon contact met je op welk tijdstip je daar mag zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet je je dan ergens opgeven? Of eerst 2 uur reizen om daar door de mini-me van Sjon verteld te krijgen dat ik over een maand terug mag komen?
Ik zit met plaatsvervangende schaamte te luisteren, wat een paupersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
'Zijn wel echt allemaal dezelfde types he', van die pottekijkertjes
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit met plaatsvervangende schaamte te luisteren, wat een paupers
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch al moe waren en dus vroeg naar bed waren gegaan. Van nog zo'n groep worden ze nog vermoeider en het ene biertje, wijntje dat ze dan nog gaan drinken komt alleen maar harder aan
Ze doet dat tijdens het koken echt constantquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is geen beslag meer. Ze vreet ook de helft op door aan haar jatten te likken.
DGK is er niks bij. Of overdrijf ik nou?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:00 schreef Mokum020 het volgende:
Ik zit met plaatsvervangende schaamte te luisteren, wat een paupers
2 uur per weekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:02 schreef Flow3r het volgende:
Emil wil sportklasjes geven , 15 euro , 2 x per week
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
DGK is er niks bij. Of overdrijf ik nou?
Binnen 2 weken al zo'n chaos en achterklap is ongekend.
wel een klein beetjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
DGK is er niks bij. Of overdrijf ik nou?
Binnen 2 weken al zo'n chaos en achterklap is ongekend.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef Delenlill het volgende:
Ik zet wel even een berichtje op facebook dat er volgende week een feestje is in Utopia.
Haha.. Project X Haren 2.0quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef Delenlill het volgende:
Ik zet wel even een berichtje op facebook dat er volgende week een feestje is in Utopia.
Of Vanas moet vanavond onder het genot van een fles wijn een "Amandadansje" gaan opvoeren.quote:
Onverteerbaar die gast, die mag er van mij echt als eerste uitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef rokkutsaains het volgende:
Giorgio staat al helemaal in de poep- en pies-humor stand. Wat een enorme kleuter.
Openbare party ivm de verloving van Paul en Billy.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef Delenlill het volgende:
....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:57 schreef Jian het volgende:
Ik ga zo nog een keer naar de presentatie van Hakim over het geld kijken, dat vond ik toch wel interessant ......
Het publiek is volgens mij van hetzelfde kaliber.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef Punkman het volgende:
Het is wel het elite van Nederland zeg ...
De ene scheert haar poes in de pannen en de andere zit met haar speeksel vingertjes aan het eten ... bah ...
Ik zeg een Slaaiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het publiek is volgens mij van hetzelfde kaliber.
Smerig wijfquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef aarontje112 het volgende:
Ik wil niet weten waar Vanessa met haar handen nog meer aanzit..
Bij mij alle pizza's 6 euro.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:57 schreef kevinjpg het volgende:
Als ze nou pizza bestellen kan het nog een leuke avond worden misschien..
En fok zit vol met "perfecte" mensenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het publiek is volgens mij van hetzelfde kaliber.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:08 schreef Parlay het volgende:
Aike: Dingetjes over dingetjes worden ineens hele grote dingen...
Daar twijfelt toch niemand aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:09 schreef practics het volgende:
[..]
En fok zit vol met "perfecte" mensen
Mams zet dus al 2 kids onder de 16 aan de Feigling...quote:
Loopt hier en daar aan gasten te vertellen wat een succesvolle ondernemert hij was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:09 schreef Delenlill het volgende:
Ik heb Paul vandaag eigenlijk nog niet echt gezien. Waar is hij?
Als zij echt boos wordt zou het best eens heel ernstig kunnen worden. Viswijf x 100.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mams zet dus al 2 kids onder de 16 aan de Feigling...![]()
![]()
Typische Helmond Tokkie die je op de Zaterdagmarkt tegen komt.
Ach ik erger me er soms gewoon aan dat iedereen over alles valt hier, alsof ze zelf perfect zijnquote:
toen ik 12 was heb ik ook pasoa jus gedronkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mams zet dus al 2 kids onder de 16 aan de Feigling...![]()
![]()
Typische Helmond Tokkie die je op de Zaterdagmarkt tegen komt.
Ik heb anders wel een 30cm hier hangen hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:09 schreef practics het volgende:
[..]
En fok zit vol met "perfecte" mensen
Weten ze niet dat ze eik de kas van ome Sjon spekken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:09 schreef Tayu het volgende:
Aike: "Het is de bedoeling dat we Utiopia BV worden."
Ohw... kijk ik daar naar!
Dat was Billy toch? Die wil windmolens, biogas van mest van 2 koeien, en daarna rijk worden door energie terug te verkopen aan de leverancier.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:09 schreef Mallika het volgende:
Aaike vertelt dat ze hun eigen energie voor dingen willen gaan opwekken
Heb ooit eens zo'n buurvrouw gehad. Die vloekt je stijf Eucalipta style.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Als zij echt boos wordt zou het best eens heel ernstig kunnen worden. Viswijf x 100.
Iedereen wel, maar om nu zo hoppaah op de foto te gaan en het over facebook te gooien? Naah kamper folksquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen ik 12 was heb ik ook pasoa jus gedronken
Ok mijn mama wist dat niet natuurlijk
Met haar bontkraagquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:11 schreef Parlay het volgende:
Daar hebben we Billy, ik moet nu al lachen.
Dat is van alle tijdenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:11 schreef practics het volgende:
[..]
Ach ik erger me er soms gewoon aan dat iedereen over alles valt hier, alsof ze zelf perfect zijn![]()
![]()
Maarja dat is fok anno 2014
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Als zij echt boos wordt zou het best eens heel ernstig kunnen worden. Viswijf x 100.
En ik neem aan dat mams ook geen foto nam en op FB pleurde,,,quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen ik 12 was heb ik ook pasoa jus gedronken
Ok mijn mama wist dat niet natuurlijk
Ik begrijp nu ook dat het Billy haar plan is, Aaike leidde het in. Ik heb vandaag geprobeerd die Billy een beetje te vermijdenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:12 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Dat was Billy toch? Die wil windmolens, biogas van mest van 2 koeien, en daarna rijk worden door energie terug te verkopen aan de leverancier.
Probleem is dat windmolens te duur zijn, 2 koeien niet genoeg mest geven, en de energieleverancier niet meer betaald dan een gedeelte van de energierekening. Dus rijk worden ze er sowieso niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |