Maastricht is op zich wel een grote stadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:29 schreef IPA het volgende:
[..]
Die Hakim bewering komt van mij. Waren mensen uit Maastricht en hij kan niet zo goed acteren.
wtfek? Is toch ten strengste verboden, kan echt niet, op straffe van uitzetting van de bewoner, dit dat?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:29 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Harold heeft zelf gezegd dat er bekenden van hem bijzaten, van Billy en Andrea is er een vermoeden. Hakim had ik nog niet gehoord.
Ja wie zei dat nou? Ik hoorde 'm'n kindjes vasthouden'.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:31 schreef Ransjih het volgende:
lekker je kindjes zien, lekker op facebook en geluid uit
wat ik hoorde over kindjes en FB kwam van Haroldquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wie zei dat nou? Ik hoorde 'm'n kindjes vasthouden'.
Zijn 'ooh wat leuk', 'wat toevallig' waren heel erg nep. En het bezoek gaf aan hem te kennen 'want ze hadden wel eens een oliebol bij hem gekocht' waarna het hihi haha hoho was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maastricht is op zich wel een grote stad
Toch. Dankje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef Ransjih het volgende:
[..]
wat ik hoorde over kindjes en FB kwam van Harold
ik lees nu nergens dat het schandalig is om hierin te gaan als je kindjes hebquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:31 schreef Ransjih het volgende:
lekker je kindjes zien, lekker op facebook en geluid uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |