rellenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:34 schreef notturna het volgende:
Straks is de laatste groep pissig dat er geen pannenkoekjes meer zijn.
Dat ligt dan denk ik aan je internetverbindingquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef Burner82 het volgende:
Ik word helemaal gek van dat gebuffer van de streams....
Alleen Hakim heeft kleine kinderen en die zijn blij dat ie een tijdje is opgerot .........quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik lees nu nergens dat het schandalig is om hierin te gaan als je kindjes heb
Weet nl nog wel dat de werled steeds te klein was omdat natasia de kooi in ging. elke keer werd dat aangehaald![]()
![]()
lees nu weinig
Yeah, dat hele boel maar afgebroken word.quote:
Maakt ze ook hartjes?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Delenlill het volgende:
Billy is gewond. Heeft langer geduurd dan ik had verwacht met dat houtbewerken.
Feit blijft dat hij ze achterlaat om hierin te gaan tochquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen Hakim heeft kleine kinderen en die zijn blij dat ie een tijdje is opgerot .........
Dat kunnen ze niet maken denk ik. Zeker omdat er op de site stond 17:00 uur.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef rokkutsaains het volgende:
Als er niet nog een bezoekersgroep komt, dan zijn die dus teruggestuurd.
ze hebben 'm aangemoedigd ....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Feit blijft dat hij ze achterlaat om hierin te gaan toch
Het zijn allemaal deelnemers met een "issue" van het een of ander.. geen mens die zich meer druk maakt om volk die zelfgekozen ellende wil uitdragen..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik lees nu nergens dat het schandalig is om hierin te gaan als je kindjes heb
Weet nl nog wel dat de werled steeds te klein was omdat natasia de kooi in ging. elke keer werd dat aangehaald![]()
![]()
lees nu weinig
Isabella! Zuster!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Delenlill het volgende:
Waarom verbaasd me dat niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Delenlill het volgende:
Ze zag hoeveel aandacht Rienk ermee kreeg, en dat hij er geld mee verdiende. Dus wou ze het ook doen. Ze kan er alleen niks van.quote:
Denk eerder dat er met twee maten gemeten wordtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
He zijn allemaal deelnemers met een "issue" van het een of ander.. geen mens die zich meer druk maakt om volk die zelfgekozen ellende wil uitdragen..
Niks ernstigs zo te zienquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Delenlill het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |