Ja en straks vertellen ze hoe het allemaal in elkaar steekt en dan pikt Shownieuws dat op en vertelt dat het allemaal nep is -100.00 kijkers.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee? Omdat ze het over Huub hadden
Dat weet ik, DGKHuub ofzo toch? Ik heb DGK ook gevolgdquote:Op zondag 12 januari 2014 00:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom mogen we dat niet weten, nu we weten het wel en weet je hoe we dat weten, heeft Huub hier gewoon vertelt hoor, Huub is een FOKKER met een acount
Wij zijn allemaal een beetje Huub alleen hebben we nog niet meegedaan aan een RLS.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom mogen we dat niet weten, nu we weten het wel en weet je hoe we dat weten, heeft Huub hier gewoon vertelt hoor, Huub is een FOKKER met een acount
Ja las al dat ze ook elke keer als er iets te beleven is op de streams, madam er bijstaat te blerenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Niet alleen de stem, de hele persoon en de zuurstof die ze inademt.
nee dan gaan we schelden, en pakken we wat te drinken en etenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:56 schreef Meerwaarde het volgende:
Ik ben nieuw hier. Wat doen jullie tijdens streamlocks? Woordspelletjes ofzo?
quote:
UTO / [COS #148] We streamlocken verderquote:Op zondag 12 januari 2014 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
360 cam, "willen jullie ophouden over ons te praten!"
Inderdaad. Niet normaal.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:57 schreef Sjors_Peter het volgende:
Tis wel echt een zielige bedoeling hoeveel ze gestuurd worden door de regie.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:58 schreef Jian het volgende:
Ruud: Hakim gaat volgens mij naar huis toe! Make my night
Er begint wrijving te ontstaan tussen bewoners en de regie. Dat kan nog wel eens heel leuk gaan worden voor de streamers. Op TV zal je er geen zak van zienquote:Op zondag 12 januari 2014 00:57 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben benieuwd hoe "de regie" tegen deze avond aankijkt, het programma is toch redelijk veranderd voor mijn gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |