Hoe zijn jullie daar achtergekomen dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:53 schreef RVer het volgende:
[..]
Huub van DGK, die werkt daar nu achter de schermen, maar dat mogen we niet weten
[ afbeelding ]
Huub is niet zo kieskeurig als het maar een ........quote:Op zondag 12 januari 2014 00:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Isa denkt kans te maken bij huub
Niet alleen de stem, de hele persoon en de zuurstof die ze inademt.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:52 schreef DaniqueV het volgende:
OMG, nu snap ik jullie met die Billy, is 2de keer dat ik streams aan heb gedaan en denk steeds wie is daar zo irritant aanwezig, wat een butstem....Billy dus
Dat is helemaal geen geheim. Hij was betrokken bij de casting en zit in de eindredactie.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie daar achter gekomen dan?
Nog meer kunnen horen?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef GekkePoes het volgende:
Via de 360 stream: werd net gevragd om niet over de regie enzo te praten
echt?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Oeh er komt iemand van de regie binnen, ze moeten gaan slapen en mogen niet over de regie praten
... masker op heeft.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Huub is niet zo kieskeurig als het maar een ........
Stel je niet aan, part of the game. Simpel. En trouwens het is gratis deze maand dus...quote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef grotemol het volgende:
en weer een streamlock. Mijn abbo gaat stopgezet worden.
Rienk's voorspellingquote:Op zondag 12 januari 2014 00:54 schreef Tropanzia het volgende:
Wedden? Ze vertellen nu dat ze naar bed moeten omdat ze anders te veel vertellen.
Iemand staat nou in die loods te prediken van; allemaal slapen en tot morgen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |