Aii. dan ben je wat laat in het programma ook... de neergang is al duidelijk ingezet en het "nut" van doorgang is twijfelachtigquote:Op zondag 12 januari 2014 00:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja al gelezen hoor maar moet eerlijk bekennen dat ik steeds minder met dit programma heb, Mijn hoop is op jullie een mooie caps zodat ik wat fotobewerkingen kan doen
Met of zonder zak over haar hoofd?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef -Datdus- het volgende:
Een vriend van mij zei dat hij Billy zou doen.Wat een mafkees
Als je die hebt gehad is elke vrouw daarna gewoon geweldig.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef -Datdus- het volgende:
Qua lichaam is ze wel ok, qua karakter en gezicht..nee.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef -Datdus- het volgende:
Ja geen regels hé..... ze hebben niet gezegd geen sturing vanuit de regiekamerquote:Op zondag 12 januari 2014 00:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aii. dan ben je wat laat in het programma ook... de neergang is al duidelijk ingezet en het "nut" van doorgang is al twijfelachtig
Volgens mij past er bijna geen één in dat concept .....quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef mootie het volgende:
Anyway, Peter past natuurlijk totaal niet in het concept zoals het voorgespiegeld werd. Wat dat betreft had hij nooit mee moeten doen.
Dat kakvolk uit het Gooi heeft toch altijd zo'n hekel aan ''Lompe boeren'' maar ze breken zelf alles af en laten scheten/boeren etc.quote:
xxx sweet dreams voor zo ;-)quote:Op zondag 12 januari 2014 00:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben hun geblér zat.. tot de volgende keer
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:49 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:50 schreef Dottey het volgende:
Ik blijf het geluid maar zachter zetten!
Ehhhhh en het concept is?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij past er bijna geen één in dat concept .....
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:49 schreef 5thencounter het volgende:
Die verlicht de boel welquote:
Streamlock.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |