wat?quote:
Ja, absoluutquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Ik ben echt tevreden met mij leven.![]()
Maar, zo'n cijfer is natuurlijk opportunistisch. Ik bedoel, als er straks een familielid ziek is of iets anders kut gaat, dan daalt je cijfer natuurlijk flink.
Zijn wel zaken die je zelf grotendeels in de hand hebt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onvoldoende omdat ik bijna altijd alleen ben, Geen relatie en/of kinderen, geen eigen huis, niet altijd even gezond, mijn werk dat ik niet geweldig vind en geen enkele familie in dit land
Hoe meer je drinkt, hoe knapper ze wordenquote:
jepquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
jep
Al heeft een maatje het nog erger, die noemen wij dan ook tegenwoordig de dragon hunter![]()
Wie die afentoe mee aan komt zetten.![]()
nee onder niet want dat staat heel hard bij mij. wel onder aan de buitenkant beetje met potlood maar niet te ver naar binnenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt?Doe jij alleen boven of ook onder en lijntje?
Nee, ik vind mijn werk niet echt leuk en maar te lange dagen. Doordeweeks heb ik maar weinig avond voor mezelf.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Toto69 het volgende:
@ Stu:
Werk niet leuk? Gezondheid niet goed?
ooohquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe meer je drinkt, hoe knapper ze worden
nieuwe regel is dat je gewoon mag stelenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
Oh ik dacht dat de LaPo een nieuw topic moest openen. Sorry.
Misschien heb je daar wel gelijk in jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Zijn wel zaken die je zelf grotendeels in de hand hebt.
Gaat het goed op Facebook ja?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef supersof het volgende:
ik heb dit jaar meer vrienden dan ooit
Dan moet Jimbo even de oude regel uit de OP slopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
nieuwe regel is dat je gewoon mag stelen
iets wat ik altijd al gedaan heb
een pionier, ik ben het
alsof ik de namen van die gedrochten ga onthoudenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om pics he, dat weet je !
Werkt dan ook alleen op vrouwen.quote:
nope nog nooitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Werkt dan ook alleen op vrouwen.
daar val je niet op denk ik
Ben je wel eens dronken geweest ?
Waar ga je heen? Holly?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof ik de namen van die gedrochten ga onthouden
daar altijdquote:
Kut man.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijn werk niet echt leuk en maar te lange dagen. Doordeweeks heb ik maar weinig avond voor mezelf.
En gezondheid, ach, ik heb zo vaak keelontstekingen of longontstekingen en shit, dat is ook wel eens genoeg zeg maar
valt mee hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
soms denk ik dat typisch altijd aangeschoten door het leven gaat
Dan weet je dus ook niet of je de goggles hebtquote:
fotos hoeven geen namen te hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof ik de namen van die gedrochten ga onthouden
jimbo dit, jimbo dat. MAG IK OOK EENS WATquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet Jimbo even de oude regel uit de OP slopen.
Nee, volgens mij wordt het weer Breda. Bevalt prima daar. Veel relaxter sfeertje tijdens het stappen.quote:
ik denk niet dat ik dat hebquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook niet of je de goggles hebt
is dat veel?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef Stuart het volgende:
Sof ruim 9000 posts in een periode van 4 weken
[ afbeelding ]
Maar goede vrienden hebben is wel belangrijk, ja. Het lijkt mij moeilijker leven met een vriendin of vrouw en geen vrienden dan met vrienden en geen vriendin.quote:
Blij dat ze jou er voor aanzienquote:
Ik ben ook lekekr bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
ik kreeg laatst ''jij bent echt altijd onaardig'' naar mijn hoofd geslingerd, dan ben ik liever een droogklootquote:
neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je serieus nog nooit dronken geweest?
Ik stijgquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
With great power comes great responsibility.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jimbo dit, jimbo dat. MAG IK OOK EENS WAT
in het begin vond ik je echt een klootzakquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kreeg laatst ''jij bent echt altijd onaardig'' naar mijn hoofd geslingerd, dan ben ik liever een droogkloot
Dat ik 'happy' zou zijn is misschien de buitenkant. Dat ben ik gewoon echt nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kut man.
Je komt juist happy over
Hoe komt dat van die longontstekingen man? Das serious shit
We kunnen het eens uitproberen, gaan we met zn allen stappen en geef je voor en daarna cyfers aan iedereenquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kreeg laatst ''jij bent echt altijd onaardig'' naar mijn hoofd geslingerd, dan ben ik liever een droogkloot
dat probleem heb ik wel vakerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
in het begin vond ik je echt een klootzak
Als we gaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, volgens mij wordt het weer Breda. Bevalt prima daar. Veel relaxter sfeertje tijdens het stappen.
Kut joh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ik 'happy' zou zijn is misschien de buitenkant. Dat ben ik gewoon echt niet
Misschien probeer ik zo over te komen om positief te zijn en niet teveel te klagen. Ik heb een 'goede' baan en verdien best goed. Er zijn dus ook dingen waar ik absoluut niet over hoor te klagen.
Door mijn astma ben ik veel gevoeliger voor dat soort dingen. Ik heb dat mijn hele leven al eigenlijk
zo lekker onschuldig hequote:
Ik overweeg een studie om iets anders te gaan doen. Law of financequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kut joh.
Zoek een andere baan.
Of emigreer.
Ja, maar dat geeft niet joh. Brabantse nachten zijn lang ditdat. Afgelopen keren eindigde we bij random mensen thuis voor een afteraparty, dus daar gaan we nu ook maar vanuit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Als we gaan.
Maar, dan ben je er wel behoorlijk laat toch?
nah ik weet niet of dat slim isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
We kunnen het eens uitproberen, gaan we met zn allen stappen en geef je voor en daarna cyfers aan iedereen
Die staat binnen haar eerste twee weken op Dumpert met een dronken-filmpje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo lekker onschuldig he
als die dalijk studeert, berg je maar!
ja, voor je t weet gaat typisch aan je zittenquote:
Zolang het maar bij een dronken filmpje blijftquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Die staat binnen haar eerste twee weken op Dumpert met een dronken-filmpje.
is dat zo ja?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]Niks mis mee, daar vallen vrouwen op
weet ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dat niet hoor, ik vind het nog steeds
Dronken mensen spreken de waarheid. Sof zou me een 2 geven.quote:
Goed ideequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik overweeg een studie om iets anders te gaan doen. Law of finance
he bahquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, voor je t weet gaat typisch aan je zitten
ik mag datquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, voor je t weet gaat typisch aan je zitten
quote:
Je hoort hetquote:
nee mag wel hoorquote:
quote:
Ja, lijkt me wel leuk. Geen idee of dat lukt qua tijd though maar het is wel een uitdagingquote:
Na-aper.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik overweeg een studie om iets anders te gaan doen. Law of finance
Just try.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel leuk. Geen idee of dat lukt qua tijd though maar het is wel een uitdaging
ik spreek altijd de waarheidquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Dronken mensen spreken de waarheid. Sof zou me een 2 geven.
Dikke baasquote:
wat is er?quote:
Ah. Dan geef je me nu al een 2.quote:
ik moest even lachen/quote:
waar om moest je lachen?quote:
Grapje van binnen in combinatie met the mighty booshquote:
ken ik nietquote:Op zondag 12 januari 2014 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Grapje van binnen in combinatie met the mighty boosh
'rappen is voor negersquote:Op zondag 12 januari 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
wie doet rap battle op dit nummer met mij
ik ben een negerquote:
Snel kijken!quote:
Hahahaquote:
Die is ook bruin van binnen.quote:
hier een blank rapje voor jequote:Op zondag 12 januari 2014 00:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die is ook bruin van binnen.
hi ha ho dat zijn we allemaal
Wat voor meningen?quote:
bij ons op de basisschool hadden ze een boekje en dat heetjequote:
Over je kleding?quote:
okequote:
Hahahahaquote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
bij ons op de basisschool hadden ze een boekje en dat heetje
frank en zijn poesje bef
wat een leuk boekje moet dat geweest zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
bij ons op de basisschool hadden ze een boekje en dat heetje
frank en zijn poesje bef
nee ik heb mijn oude extensions geverfd maar ik weet niet of ik ze nog een keer moet verven of dat het verschil opvaltquote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat voor meningen?
als je je vajezzle laat zien haak ik even af tot je 18 bent.
ik ga gewoon kijken, toch geen verstand van.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik heb mijn oude extensions geverfd maar ik weet niet of ik ze nog een keer moet verven of dat het verschil opvalt
ik heb het niet gelezenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een leuk boekje moet dat geweest zijn
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:12 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zaterdag 11 januari 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 397 Etsu
002. 379 supersof
003. 358 Toto69
004. 326 Jimbo
005. 253 IrishBastard
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 11-01-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 377 supersof
02. 344 Toto69
03. 312 Jimbo
04. 300 Etsu
05. 233 Muto
06. 194 Insomnia_
07. 157 Typisch
08. 128 JanCees
09. 102 LETMEIN
10. 101 Littlerabbit
11. 085 Crack_
12. 081 VoornaamAchternaam
13. 081 xcachet
14. 080 Spatieloos
15. 062 Ezell
16. 059 Fok-it
17. 052 Tjacka
18. 051 Stuart
19. 034 Tchock
20. 018 J.James
Reeks-statistieken!
Ik post de laatste paar dagen niet of nauwelijksquote:Op zondag 12 januari 2014 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus 97 posts buiten GRTD, dat valt wel mee.
zevendequote:
quote:
Ik danquote:Op zondag 12 januari 2014 00:22 schreef Stuart het volgende:
Minder dan 400 posts voor Sof om in de top 10 van GRTD te komen
Top 10 Posters GRTDquote:
HALLLOOOOO ZIE JE ME NOG STAAN!?!??!!?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:25 schreef Jhali het volgende:
ondertussen lees ik dat ezell me zou doen, supersof me dom vindt, supersof de nieuwe jhali wordt voor etsu, ik niet te oud ben voor tjacka, tjacka en cachet doen alsof ze een stelletje zijn om mij jaloers te maken, etsu wil dat ik seks heb met toto volgende week en ik uitgewooninckt wordt. gezellig.
okquote:Op zondag 12 januari 2014 00:25 schreef Jhali het volgende:
ondertussen lees ik dat ezell me zou doen, supersof me dom vindt, supersof de nieuwe jhali wordt voor etsu, ik niet te oud ben voor tjacka, tjacka en cachet doen alsof ze een stelletje zijn om mij jaloers te maken, etsu wil dat ik seks heb met toto volgende week en ik uitgewooninckt wordt. gezellig.
met elke kogel tot duszoverquote:
ik zit op TC mn abs te showenquote:
oké maar je gaat t wel goedmaken hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 00:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
gaat niet met opzet sorry ik heb het gewoon druk
Met DrNick?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
gaat niet met opzet sorry ik heb het gewoon druk
gaan daar nog steeds dingen over rond ja?quote:
oke.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
ohjee
om trouwens je vraag nog even te beantwoorden: nee ik heb helemaal niet met hem gepraat
Nee, ik houd gewoon van kutgrappen maken ten kosten van anderenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik jou ook sorry
[..]
jij doet alleen alsof je me mag omdat ik je leuke verhalen PM. fakjoe.
ik heb weekend gratis ovquote:Op zondag 12 januari 2014 00:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
euh ja elk weekend bijna wel maar ik heb geen geld
okee leuk dat jij weekend gratis ov hebt maar daarmee kom ik nog niet in arnhemquote:Op zondag 12 januari 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb weekend gratis ov
ik kom wel naar Arnhem
gaan we toto stalken
en dan gaan we naar wooninck
en dan gaan we neuken
klaar is meet
hoeveel kost de bus vanuit waar jij komt naar arnhem?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:35 schreef Jhali het volgende:
[..]
okee leuk dat jij weekend gratis ov hebt maar daarmee kom ik nog niet in arnhem
2quote:Op zondag 12 januari 2014 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoeveel kost de bus vanuit waar jij komt naar arnhem?
2 euro?
Dat is misschien ook maar het bestequote:Op zondag 12 januari 2014 00:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
gaan daar nog steeds dingen over rond ja?heb die ook sinds juli/augustus of zo al niet meer gesproken
euh dat doen we niet met de bus lieve schatquote:Op zondag 12 januari 2014 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoeveel kost de bus vanuit waar jij komt naar arnhem?
2 euro?
wtfquote:Op zondag 12 januari 2014 00:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
euh dat doen we niet met de bus lieve schat
een retourtje kost gewoon gezellig 28,40 en met 40% korting 17 euro
ja kijk maar op ns, almelo-arnhemquote:Op zondag 12 januari 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
groningen - rotterdam is retour 15 euro ofzo. met korting.
dus lijkt me sterk dat t met korting 17 euro kost, jhali
ohquote:
heb het over een retourtje hequote:Op zondag 12 januari 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
groningen - rotterdam is retour 15 euro ofzo. met korting.
dus lijkt me sterk dat t met korting 17 euro kost, jhali
ik ben voorquote:Op zondag 12 januari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh
ik verwarde almelo met arnhem
oke almelo afspreken dan
en dan toto stalken
trusten sofquote:
ik ookquote:Op zondag 12 januari 2014 00:40 schreef Jhali het volgende:
ik kan met gemak zijn huis vinden ook denk ik
ik heb vandaag nog in zijn sloppenwijk boodschappen gedaan jongeuhquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog in zijn sloppenwijk boodschappen gedaan jongeuh
wasmiddel was in de aanbieding bij de dirk dus ja dan doe je dat
we gaan gewoon een beetje overal naar binnen kijken of we een jongetje eenzaam zien computeren want hij zit altijd beneden, en vragen bij mensen aan de deur of ze de familie vl kennen en weten waar die wonenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke
dus we gaan toto stalken
wat doen we dan?
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
we gaan gewoon een beetje overal naar binnen kijken of we een jongetje eenzaam zien computeren want hij zit altijd beneden, en vragen bij mensen aan de deur of ze de familie vl kennen en weten waar die wonen
Jongetje, alsof hij 10 isquote:Op zondag 12 januari 2014 00:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
we gaan gewoon een beetje overal naar binnen kijken of we een jongetje eenzaam zien computeren want hij zit altijd beneden, en vragen bij mensen aan de deur of ze de familie vl kennen en weten waar die wonen
haha je bent bang voor totoquote:Op zondag 12 januari 2014 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke
dat vind ik behoorlijk sneu
maar als jij t echt wil
mag jij t doen
maar dan sta ik wel op de achtergrond
als dat gedaan is
wat doen we dan daarna?
IK MAAKTE EEN GRAPJE DOE NORMAALquote:Op zondag 12 januari 2014 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke
dat vind ik behoorlijk sneu
maar als jij t echt wil
mag jij t doen
maar dan sta ik wel op de achtergrond
als dat gedaan is
wat doen we dan daarna?
Dat zijn jouw interpretaties, Muto. En als je het niet erg vind, zou ik het enorm op prijs stellen dat je gewoon niet meer op mij reageert. Fijne avond verder.quote:
okequote:Op zondag 12 januari 2014 00:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
IK MAAKTE EEN GRAPJE DOE NORMAAL
zoiets zou ik nooit doen nadat iets soortgelijks mij overkomen is
Ik weet niet of het je tentamenstress is of iets anders maar ik heb het idee dat je meer ruzie maakt dan anders. En niet boos worden, het is alleen een constatering.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zijn jouw interpretaties, Muto. En als je het niet erg vind, zou ik het enorm op prijs stellen dat je gewoon niet meer op mij reageert. Fijne avond verder.
vindt met dtquote:Op zondag 12 januari 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zijn jouw interpretaties, Muto. En als je het niet erg vind, zou ik het enorm op prijs stellen dat je gewoon niet meer op mij reageert. Fijne avond verder.
ssst.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
vindt met dt
mbo'er verbetert wo'er
buuuuuuuurnnnnnnnnnn
Moet je vaker hier meelezen, dan weet je hoe Muto vaak denigrerend over mij doet en/of hij tegen mij doet. Dan zou je het snappen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je tentamenstress is of iets anders maar ik heb het idee dat je meer ruzie maakt dan anders. En niet boos worden, het is alleen een constatering.
waar?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
zat jij me net ook te begluren of niet?
Het is mij eigenlijk nooit opgevallenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je vaker hier meelezen, dan weet je hoe Muto vaak denigrerend over mij doet en/of hij tegen mij doet. Dan zou je het snappen.
Je hebt geen idee hoe vaak ik hier meelees. En ik zeg toch dat ik het idee heb dat je het nu meer doet dan anders?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je vaker hier meelezen, dan weet je hoe Muto vaak denigrerend over mij doet en/of hij tegen mij doet. Dan zou je het snappen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is mij eigenlijk nooit opgevallen![]()
Jij bent dan ook afwezig laatste dagen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is mij eigenlijk nooit opgevallen![]()
ditquote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Ezell het volgende:
sof spamt mij onder om naar tc te gaan
is er nauwelijks iets
Dat kan best kloppen. Niet bewust bedoeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe vaak ik hier meelees. En ik zeg toch dat ik het idee heb dat je het nu meer doet dan anders?
wie wat waar en kom maarquote:Op zondag 12 januari 2014 00:48 schreef Toto69 het volgende:
Als iemand mij gaat stalken sla ik diegene neer. Tip.
Met andere woorden: je bent altijd al een glitterrelnicht maar nu begint het een beetje de spuitgaten uit te lopen, Etsu.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe vaak ik hier meelees. En ik zeg toch dat ik het idee heb dat je het nu meer doet dan anders?
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Met andere woorden: je bent altijd al een glitterrelnicht maar nu begint het een beetje de spuitgaten uit te lopen, Etsu.
You're welcome.
Welke TC zitten ze?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Ezell het volgende:
is er nauwelijks iets
de regulierequote:
Dat is waarquote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent dan ook afwezig laatste dagen.
Dat laatste zinnetje las ik als die meid uit Awkwardquote:Op zondag 12 januari 2014 00:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Met andere woorden: je bent altijd al een glitterrelnicht maar nu begint het een beetje de spuitgaten uit te lopen, Etsu.
You're welcome.
Hahahahaquote:Op zondag 12 januari 2014 00:48 schreef Toto69 het volgende:
Als iemand mij gaat stalken sla ik diegene neer. Tip.
En wat vind je van mij?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
Verder is Tchock wel lief hoor. Al kan hij af en toe irritant zijn, maar dat vindt hij ook van mij. Toch vind ik hem tof.
Ik heb al een vriendin.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
Verder is Tchock wel lief hoor. Al kan hij af en toe irritant zijn, maar dat vindt hij ook van mij. Toch vind ik hem tof.
Godverdommequote:Op zondag 12 januari 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je 't eerder moeten bedenken.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik bedoelde het helemaal niet naar. Jij zoekt teveel dat ik tegen je ben. Ik zal voortaan PI's gebruiken.
We waren er tot 10 minuten geleden. Maar toen ging iedereen zowat weg.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Ezell het volgende:
is er nauwelijks iets
Sadie.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje las ik als die meid uit Awkward
Maak er nou geen drama van man.quote:
trusteequote:
Doe ik niet? Jij haat mij, ik ken je niet, maar omdat jij op mij haat, heb ik besloten maar ook op jou te haten want ik zie geen andere optie, en wat ik nu doe, is dus fout?quote:
Wow. Omgekeerde wereld.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe eens ff lief tegen sof hoor je me?
Ik haat je niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe ik niet? Jij haat mij, ik ken je niet, maar omdat jij op mij haat, heb ik besloten maar ook op jou te haten want ik zie geen andere optie, en wat ik nu doe, is dus fout?
Afgelopen dagen bewees je toch wat anders. Of was dat stoerdoenerij?quote:
echt welquote:
Nee. Maar volgens mij ben ik helemaal niet zo naar tegen je. Soms ben ik wat onaardig misschien, maar het is lang niet continue.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Afgelopen dagen bewees je toch wat anders. Of was dat stoerdoenerij?
quote:
quote:
He geilerdsquote:
Hmmm. Ik denk er anders over, maar goed.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Maar volgens mij ben ik helemaal niet zo naar tegen je. Soms ben ik wat onaardig misschien, maar het is lang niet continue.
Wanneer? Vandaag? Deze avond?quote:
Neequote:Op zondag 12 januari 2014 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tussen nu en 1 uur geleden. Verder hoef ik niet te weten.
Gaan we daten?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmmm. Ik denk er anders over, maar goed.
Bij deze zijn we dus vriendjes voor het leven?
Ja, wel okay thanks. Niet zoveel zin meer in het forumquote:Op zondag 12 januari 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Stuart ouwe reusalles goed? Waar hang je de laatste tijd uit?
Niet? How come?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel okay thanks. Niet zoveel zin meer in het forum
How are you sir?
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:03 schreef Muto het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=muto&about=etsu¬intopic=0
Lees dit maar etsu. Dit valt toch mee?!
[..]
Gaan we daten?
indirect alsof ik een slet benquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef Muto het volgende:
Etsu heeft weer een jongen aan de haak geslagen
Elke week hetzelfde verhaal.
indirecte haatquote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Muto het volgende:
ik word een beetje moe van tot69, rezania en etsu in één topic. Hebben meer mensen hier last van?
indirecte haatquote:
niet bepaald positiefquote:
Beetje meer van hetzelfde zeg maar. De lol is er een beetje vanafquote:
Begrijpelijkquote:Op zondag 12 januari 2014 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje meer van hetzelfde zeg maar. De lol is er een beetje vanaf
Hoe bevalt je studie eigenlijk
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
indirect alsof ik een slet ben
[..]
indirecte haat
[..]
indirecte haat
niet bepaald positief
Jammer dat de medicijnen zo'n invloed hebbenquote:Op zondag 12 januari 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BegrijpelijkKomt vast wel weer
Niet zoveel meer aan gedaanmedicijnen maken me behoorlijk lusteloos.
Niet bepaald positief.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga terug naar SC WO Rechten en laat mij met rust.
Dus je wilt nu eigenlijk zeggen dat de onderste drie geen grap waren?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:11 schreef Muto het volgende:
[..]. Daarvan was van die slet een grap overigens. De andere 30 posts waren vrij normaal toch?
Jup. En ik moet me eigenlijk binnen nu en een week of iets inschrijven voor 21+ toetsen en ik heb gewoon nog 0 idee wat ik wil. Dus dat schiet ook niet echt opquote:Op zondag 12 januari 2014 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat de medicijnen zo'n invloed hebben
Feel the lovequote:Op zondag 12 januari 2014 01:12 schreef Muto het volgende:
Het is dat etsu een dm-ban heeft. Im heb hem de afgelopen dagen lieve dms gestuurd.
Nee, dat schiet niet op inderdaad. Als je zo'n toets doet voor een hogeschool of universiteit, is dat dan geldig voor allemaal? Of hebben ze allemaal hun eigen toetsquote:Op zondag 12 januari 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. En ik moet me eigenlijk binnen nu en een week of iets inschrijven voor 21+ toetsen en ik heb gewoon nog 0 idee wat ik wil. Dus dat schiet ook niet echt op
Niets gekregen.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:12 schreef Muto het volgende:
Het is dat etsu een dm-ban heeft. Im heb hem de afgelopen dagen lieve dms gestuurd.
Nee, want ik zal je in bepaalde discussies met andere users irritant blijven vinden. Maar dat kan ik ook van iemand vinden. Ik heb je nooit gehaat.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je wilt nu eigenlijk zeggen dat de onderste drie geen grap waren?
Het gaat er niet om dat de andere 30 posts vrij normaal waren, het gaat specifiek om die drie.
En laten we jouw gedrag jegens mij in TC niet vergeten.
Dus er zijn 2 conclusies:
1) Je hebt wel op me gehaat en nu heb je ingezien dat ik een fantastische, lieve, aardige, goede jongen ben en wil je BFF's met mij zijn.
2) Je ziet nu in dat je fout was en je probeert goed te maken.
4 dagen terug?quote:
Oke, dan zijn we nu BFF's bij deze.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, want ik zal je in bepaalde discussies met andere users irritant blijven vinden. Maar dat kan ik ook van iemand vinden. Ik heb je nooit gehaat.
Allemaal een eigen. Dus mocht ik voor studeren kiezen wil ik er 2 tegelijk doen op 2 scholen. Maar dan ben je dus wel 300 euro kwijt alleen voor de toetsen. Moet je nog boeken kopen. En daarna hopen dat je het haalt. en dat je door loting heen komtquote:Op zondag 12 januari 2014 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat schiet niet op inderdaad. Als je zo'n toets doet voor een hogeschool of universiteit, is dat dan geldig voor allemaal? Of hebben ze allemaal hun eigen toets
neuken?quote:
Je moet betalen voor die toetsen?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allemaal een eigen. Dus mocht ik voor studeren kiezen wil ik er 2 tegelijk doen op 2 scholen. Maar dan ben je dus wel 300 euro kwijt alleen voor de toetsen. Moet je nog boeken kopen. En daarna hopen dat je het haalt. en dat je door loting heen komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |