Jaquote:
Ik denk dat het echt verekkes zwaar is als je zonder enige vorm van sport de afgelopen nou.. laten we zeggen 5 jaar hebt gehadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
10km hardlopen is op zich niet zo'n prestatie. Het gaat meer om de tijd die je loopt.
Ik was 15 en een mega puber. Dan krijg je gekke dingenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe kan dat ooit jouw vriendje zijn geweest?
Kunnen we wel voor zorgen hoor. HIHAHOquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een bloedneus gehad.
Het is meer.. hij praat tegen mij en ik praat terugquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]!!!!!!!! waarom praat je daar nog mee.
Apart.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is meer.. hij praat tegen mij en ik praat terug. En de reden is eigenlijk dat ik weet dat wanneer ik hem van van Facebook verwijder ofzo dat hij zich dan 'gewonnen' of hoger voelt of whatever
.
wat wil je doen dan he hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kunnen we wel voor zorgen hoor. HIHAHO
nee hoor sofje, ik vind het heel goed van je
dus als ik tegen jou praat, praat je maar ook terug omdat het gewoon moet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is meer.. hij praat tegen mij en ik praat terug. En de reden is eigenlijk dat ik weet dat wanneer ik hem van van Facebook verwijder ofzo dat hij zich dan 'gewonnen' of hoger voelt of whatever
.
Als mijn antwoorden bestaan uit "quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus als ik tegen jou praat, praat je maar ook terug omdat het gewoon moet?
nicequote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:02 schreef Crack_ het volgende:
Had ik toch verteld? Het is nu 4-5 jaar uit en heb 'm echt minimaal 4 jaar niet gesproken en twee weken terug ofzo begon ie ineens dat ie me miste. Met de meest gekke opmerkingen, echt waar.
Ik transpireer van mezelf, ongeacht een lichamelijk activiteit gewoon heel erg veel en hij zei iets van "hgighighgi ja ik vond het zelfs heerlijk aan je hoe je zo zweette. Tsja, het kost ook gewoon veel energie om de beste te zijn"
Dude![]()
.
oh dan zit t tussen ons wel goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als mijn antwoorden bestaan uit "" "haha" dan waarschijnlijk wel ja. En ik negeer 'm vaak ook gweoon als ik denk van ohja, dit is een goed moment om het gesprek af te kappen.. maar dan begint ie vijf minuten later weer gewoon door te lullen
.
Wquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:02 schreef Crack_ het volgende:
Had ik toch verteld? Het is nu 4-5 jaar uit en heb 'm echt minimaal 4 jaar niet gesproken en twee weken terug ofzo begon ie ineens dat ie me miste. Met de meest gekke opmerkingen, echt waar.
Ik transpireer van mezelf, ongeacht een lichamelijk activiteit gewoon heel erg veel en hij zei iets van "hgighighgi ja ik vond het zelfs heerlijk aan je hoe je zo zweette. Tsja, het kost ook gewoon veel energie om de beste te zijn"
Dude![]()
.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:04 schreef Crack_ het volgende:
Ghehehe, en toen zei ie iets van "sorry sorry, ja ik ben ook al twee jaar vrijgezel" en toen zei ik "oh ik heb al twee jaar relatie![]()
"
BAM
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
wat wil je doen dan he he
ik haal mijn neger vrienden en die rammen jou bloedneuzen die je niet gewend bent
Wat, wat ík tegen hem zeg of wat hij tegen mij zegtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:04 schreef xcachet het volgende:
Oh zulke dingen stuur ik ook wel eens naar mijn ex.
quote:
Sorry love <3.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:05 schreef Jimbo het volgende:
crack, waarom post je onze privé gesprekken hier
Ik denk dat je bloedneuzen een revanche van moeder natuur is voor jouw opmerkingen en afgunst tegenover menstruatiebloed.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]die heb je helemaal niet daar op t platteland.
maar wel bizar dat je dr nog nooit een gehad hebIk ben ooit op school (toen ik 4?5? ) was keihard tegen iemand anders zn voorhoofd aangelopen
Hij had een bloedend voorhoofd en ik een bloedneus die heel-heel-heeel lang doorgingOhja en mn neus gebroken geloof ik
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat, wat ík tegen hem zeg of wat hij tegen mij zegt![]()
[..]![]()
Ik ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat je bloedneuzen een revanche van moeder natuur is voor jouw opmerkingen en afgunst tegenover menstruatiebloed.
Een Indonesische vrouw moest zich voor een rechtbank in Hong Kong verantwoorden omdat ze menstruatiebloed in het eten van haar werkgevers had vermengd. De vrouw wilde zo haar werksituatie verbeteren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat je bloedneuzen een revanche van moeder natuur is voor jouw opmerkingen en afgunst tegenover menstruatiebloed.
wtf???quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een Indonesische vrouw moest zich voor een rechtbank in Hong Kong verantwoorden omdat ze menstruatiebloed in het eten van haar werkgevers had vermengd. De vrouw wilde zo haar werksituatie verbeteren.
De 26-jarige Indra Ningsih werkte als meid voor een koppel in Hong Kong. Omdat de relatie met haar werkgevers moeizaam ging, wilde ze het oplossen met menstruatiebloed. Volgens bepaalde Aziatische culturen heeft menstruatiebloed speciale krachten.
Vuilnisbak
Ningsih mengde het bloed in een kookpot met groenten. Het was haar bazin die de rare substantie ontdekte. Toen ze even later een gebruikt maandverband in de vuilnisbak vond, belde ze de politie.
De meid werd gearresteerd en wordt verdacht van vergiftiging. Ningsih vertelde de politie dat haar werkgevers niet tevreden waren over haar prestaties en dat ze het zo wilde oplossen.
Er is nog geen straf uitgesproken in deze rechtszaak.
je bent zelf leuk.quote:
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef Toto69 het volgende:
En cookie en koelkast ook niet.
Stuart = Cookie/GK?
Gebrek aan interesse vrees ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:36 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb Stuart al een tijdje niet gezien.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]die heb je helemaal niet daar op t platteland.
maar wel bizar dat je dr nog nooit een gehad hebIk ben ooit op school (toen ik 4?5? ) was keihard tegen iemand anders zn voorhoofd aangelopen
Hij had een bloedend voorhoofd en ik een bloedneus die heel-heel-heeel lang doorgingOhja en mn neus gebroken geloof ik
Jammer dat ze jou weer 'vrij' hebben gelatenquote:
Ik had in groep 4 bij iemand de knieschijf uit de kom getrapt. Als ik nog iets harder had getrapt kon hij nooit meer op dat been lopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
iemand had een keer zijn arm uit de kom door mij
leugensquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had in groep 4 bij iemand de knieschijf uit de kom getrapt. Als ik nog iets harder had getrapt kon hij nooit meer op dat been lopen
judo?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
iemand had een keer zijn arm uit de kom door mij
Hier wel aardig geloof ik, thanks. Jammer dat het bij jou niet helemaal top isquote:
Hij is al bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom, ga je een striptease houden?!
Ik snap het zelf ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat ze jou weer 'vrij' hebben gelaten
Alles is warrig bij mequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier wel aardig geloof ik, thanks. Jammer dat het bij jou niet helemaal top is
we deden een spel, ik weet niet meer welke, en toen ha dik zijn arm vast en werd hij opeens super boos en agressief en ging hij te keer. Maar ik hield zijn arm nog vast, en toen ging hij uit de kom. Eigenlijk deed hij het zelf.quote:
Nee hoezo?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet je maandag naar het ziekenhuis?
ahahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
we deden een spel, ik weet niet meer welke, en toen ha dik zijn arm vast en werd hij opeens super boos en agressief en ging hij te keer. Maar ik hield zijn arm nog vast, en toen ging hij uit de kom. Eigenlijk deed hij het zelf.
Dat heb ik ook wel vaak eigenlijkquote:
idkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:14 schreef Stuart het volgende:
Mochten opeens de UI's niet meer in de OP van Kano?
Ja, hij mocht de boodschap brengen namens Yvonne. Hij was er zelf altijd fel op tegenquote:
Jep. Ene kant wil ik weg. Andere kant geen idee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel vaak eigenlijk
Lastig man.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
we deden een spel, ik weet niet meer welke, en toen ha dik zijn arm vast en werd hij opeens super boos en agressief en ging hij te keer. Maar ik hield zijn arm nog vast, en toen ging hij uit de kom. Eigenlijk deed hij het zelf.
Je wilt weg? Waarheen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep. Ene kant wil ik weg. Andere kant geen idee.
Rustig aan dan maar met beslissenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep. Ene kant wil ik weg. Andere kant geen idee.
Ja. We hebben zelfs gemeet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heeft ze ooit aardig tegen jou gedaan dan?
Maar niet LAPO-hunten.quote:
Rot op.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oh, dan was het Rezania die ik bedoelde.
Londen zou ik niet doen of je moet echt super veel verdienen want het is écht rete duurquote:
Wel crimequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kaapstad wil ik ook heen, maar dan voor school
Stu is rijk?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Londen zou ik niet doen of je moet echt super veel verdienen want het is écht rete duur
Stu werkt tering veel hé, maar dan ook echt héél veel. Of ie rijk is weet ik niet, maar arm zeker niet denk ik.quote:
Wat ik wel weet, is dat hij 28 is en nog vrijgezel is. Geld maakt niet gelukkig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stu werkt tering veel hé, maar dan ook echt héél veel. Of ie rijk is weet ik niet, maar arm zeker niet denk ik.
Een vriendin (vriend) ook niet perséquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat ik wel weet, is dat hij 28 is en nog vrijgezel is. Geld maakt niet gelukkig.
Ik weet wel beter.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat ik wel weet, is dat hij 28 is en nog vrijgezel is. Geld maakt niet gelukkig.
Een combi van beide.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een vriendin (vriend) ook niet persé
Geld maakt niet perse gelukkig, maar is wel verdomd makkelijk. En dan word je gelukkig.quote:
Ik denk dat je sowieso gelukkig moet zijn met jezelf en dat een relatie daarop een mooie toevoeging kan zijn.. maar ik vind wel dat je altijd je best moet doen om ook zonder relatie gelukkig te zijn. Anders vind ik het een beetje sneue bedoeling dat je echt iemand anders nodig hebt om gelukkig te zijnquote:
Lekker op je geld in slaap vallen, leuk man.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geld maakt niet perse gelukkig, maar is wel verdomd makkelijk. En dan word je gelukkig.
Lekker vooroordelen weer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lekker op je geld in slaap vallen, leuk man.
watquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vandaag een tas met 10 zakken M&M's. Toen voelde ik mij pas rijk!
waar ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hij mocht de boodschap brengen namens Yvonne. Hij was er zelf altijd fel op tegen![]()
oke?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nah, financieel onafhankelijk is super chill.
Is zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nah, financieel onafhankelijk is super chill.
6 zijn er voor mij, 4 waren er voor Tchock. En jaquote:
omgquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
6 zijn er voor mij, 4 waren er voor Tchock. En ja. Maar ze zijn nog 6 maanden houdbaar dus dat is één zakje per maand en ze waren 1 + 1 gratis dus MOEST ze kopen
.
houd je bekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je weel wel wat financieel onafhankelijk is toch?
ik denk dat de M&M's wel langer houdbaar zijn dan 6 maandenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
6 zijn er voor mij, 4 waren er voor Tchock. En ja. Maar ze zijn nog 6 maanden houdbaar dus dat is één zakje per maand en ze waren 1 + 1 gratis dus MOEST ze kopen
.
Het negeren van die mongool gaat nog niet heel goed.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Het negeren van die mongool gaat nog niet heel goed.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat de M&M's wel langer houdbaar zijn dan 6 maanden
Ja, dat weet ik wel zeker maar de houdbaarheidsdatum was nog 6 maanden maarja.. dat is wel langer natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat de M&M's wel langer houdbaar zijn dan 6 maanden
M&M-meet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat weet ik wel zeker maar de houdbaarheidsdatum was nog 6 maanden maarja.. dat is wel langer natuurlijk. Maar dan zijn ze al op hoor.
Oh ik loop achterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vandaag een tas met 10 zakken M&M's. Toen voelde ik mij pas rijk!
ik ga morgenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, alleen morgen nog dus je moet rennen!
Ligt ook een beetje aan je eisen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Londen zou ik niet doen of je moet echt super veel verdienen want het is écht rete duur
nee, 10 dacht ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had je voor 20 euro aan m&ms gekocht?
Nooit verwacht dat je ook energy zou drinken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
Ik had ook 75 blikken energydrank gekocht want die waren ziek goedkoop bij de Dirk.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:
nu moet ik die zakken ook kopen
ik ga morgen
Dat is wel waar, ik werk wel veel en vaak tot laatquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stu werkt tering veel hé, maar dan ook echt héél veel. Of ie rijk is weet ik niet, maar arm zeker niet denk ik.
hoeveel dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
Ik had ook 75 blikken energydrank gekocht want die waren ziek goedkoop bij de Dirk.
27 en inderdaad nog vrijgezel. Ik zal overigens ook niet claimen gelukkig te zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
jezus doe normaalquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
Ja, dat weet ik want dat ehb je wel eens gezegd.. vandaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel waar, ik werk wel veel en vaak tot laat
Trek je zulke onzin niet aan man. Zat mensen die op hun 30e een keer een vriendin hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
27 en inderdaad nog vrijgezel. Ik zal overigens ook niet claimen gelukkig te zijn
wel dates enzo gehad dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
27 en inderdaad nog vrijgezel. Ik zal overigens ook niet claimen gelukkig te zijn
ik ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Crack_ het volgende:
Tchock is zo iemand die wakker word en dan meteen een blikje energydrank open trekt
Dan is hij de komende 75 dagen voorzien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Crack_ het volgende:
Tchock is zo iemand die wakker word en dan meteen een blikje energydrank open trekt
Ik ga rond 7.00 - 7.30am de deur uit en ben eigenlijk nooit thuis voor 7.30pmquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik want dat ehb je wel eens gezegd.. vandaar
Wauw.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga rond 7.00 - 7.30am de deur uit en ben eigenlijk nooit thuis voor 7.30pm![]()
feyenoord op de coolsingel zienquote:
Ach, ik vind het best jammer dat ik nog alleen ben. Maar goed, het is wat het isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trek je zulke onzin niet aan man. Zat mensen die op hun 30e een keer een vriendin hebben.
Hoelang reis je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga rond 7.00 - 7.30am de deur uit en ben eigenlijk nooit thuis voor 7.30pm![]()
neuh dat is een illusiequote:
etenquote:
5 voor €1quote:
Dat doe ik trouwens normaal gesproken nooit, hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Crack_ het volgende:
Ugh, snap dat echt nietquote:
Nou, nee.. want de ochtend is de éérste maar er volgen er meer hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan is hij de komende 75 dagen voorzien.
Nee, niet mee eens.quote:
eten en fokken.quote:
Jaja, alleen als ik er ben zeker. In Zwolle en bij mij thuis doe je 't sowieso eigenlijk altijdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
5 voor €1
[..]
Dat doe ik trouwens normaal gesproken nooit, hoor.
daar word ik niet gelukkig van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan geld weggeven aan mensen die het nodig hebben om financieel rond te komen.
Dat zou ik ook eigenlijk moeten doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar kun je natuurlijk werk van maken als je er zin in hebt.
Jaquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In Zwolle niet, bij lange na niet johquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaja, alleen als ik er ben zeker. In Zwolle en bij mij thuis doe je 't sowieso eigenlijk altijd
Het lijkt mij eigenlijk ook wel leukquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zonde. Ik heb binnenkort mijn eerste en vind het enorm spannend.
Heel de dag door.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, nee.. want de ochtend is de éérste maar er volgen er meer hoor.
Hoelang doe je over die 75 blikjes?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Zwolle niet, bij lange na niet johBij jou wel ja.
3 dagenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoelang doe je over die 75 blikjes?
Als ik 1 ding heb geleerd is het wel om geen geld weg te geven aan 'vrienden'!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja joh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk ook wel leuk![]()
Je eerste
Oké, nou laten we het op regelmatig houden danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Zwolle niet, bij lange na niet johBij jou wel ja.
Ik drink het eigenlijk zelden.. somsquote:
nee.quote:
Geen idee, nog nooit zo veel gekochtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoelang doe je over die 75 blikjes?
Fair enough.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké, nou laten we het op regelmatig houden dan.
Nou, ik dacht dat jij wel vrij populair was jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja joh.
Had je verwacht dat ik per week 100 dates zou hebben dan?
Daar zit ik nu ook mee. Sinds ik tentamens heb, drink ik beduidend veel meer energiedrank dan normaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit zo veel gekochtMeestal 1 of 2 per dag. Alleen meer rond deadlines en tentamens.
Wat is populair?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat jij wel vrij populair was ja
Nog nooit gedronken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik drink het eigenlijk zelden.. soms. Jij dan?
Dat je genoeg aandacht krijgt van anderen? Dat je niet tijd hebt om iedereen te zien die jou zou willen zien?quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
Maar ik vind dat er ook heel raar gedaan wordt over energydrank hoor. Drink een fles cola per dag en niemand kijkt je raar aan. De helft van de volwassen bevolking komt de dag niet door zonder vier of vijf koppen koffie.
Maar energydrank?!?!? Wat?!?!?!
echt hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
Maar ik vind dat er ook heel raar gedaan wordt over energydrank hoor. Drink een fles cola per dag en niemand kijkt je raar aan. De helft van de volwassen bevolking komt de dag niet door zonder vier of vijf koppen koffie.
Frisdrankquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
ouwequote:
is allemaal troepquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
Het meerendeel hier komt dan ook uit JNGquote:
Dat valt reuze mee. Er zijn wel mensen die mij willen zien en ik hen, maar dat is niet omdat ik populair ben, maar meer aan het feit dat ik in het niemandsland woon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je genoeg aandacht krijgt van anderen? Dat je niet tijd hebt om iedereen te zien die jou zou willen zien?
enerie blinkjes, niet drinken, eerste datesquote:
Okayquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Er zijn wel mensen die mij willen zien en ik hen, maar dat is niet omdat ik populair ben, maar meer aan het feit dat ik in het niemandsland woon.
wat nuquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het meerendeel hier komt dan ook uit JNG
Cola, energydrink, het maakt mij niet uit. Is allebei lekkerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:38 schreef Ezell het volgende:
Frisdrank is eens in de zoveel tijd lekker.
Ik heb JNG altijd wel leuk gevondenquote:
toen werd mijn broertje geborenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
enerie blinkjes, niet drinken, eerste dates
mijn god het jaar 2000 belde
quote:
ik alleen de meisjesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb JNG altijd wel leuk gevonden
nou dan hoeven we niet te helpenquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent speciaalDrink je normaliter alleen maar water?
quote:
jawel, het moet ergens anders over gaan dan aids als energydrank en koffiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
nou dan hoeven we niet te helpen
ik vijfquote:
Ik ben trots.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zit ook aan een biertje, wees gerust
Wat voor bier heb je? Ik Palm.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel, het moet ergens anders over gaan dan aids als energydrank en koffie
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]Bij dingen zoals Dubbelfrisss en fruitdrankjes. Vind drinken kopen zonde van mijn geld, dus hier bijna alleen water en limonade.
limonadequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]Bij dingen zoals Dubbelfrisss en fruitdrankjes. Vind drinken kopen zonde van mijn geld, dus hier bijna alleen water en limonade.
Dan schelen we meer dan 8 jaar!quote:
Marc jacobs denk ik? Jij?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
crack welke ben jij????
quote:
ja nu merk je het hequote:
Over het algemeen. Ben je blij met waar je nu staat en hoe je leven nu is?quote:
oh ja ik diequote:
3quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over het algemeen. Ben je blij met waar je nu staat en hoe je leven nu is?
Wat 1-10, welk cijfer zou je je leven nu geven? 1 is dat je zelfmoord zou willen plegen en 10 is dat je niet gelukkiger zou kunnen zijn
Jouw geest is nog jong gelukkig.quote:
Fuck me, dat is wel erg laag manquote:
8.5quote:
Dit topic houd me jongquote:
Hmmmm. Eigenlijk een kuttijd om dat te vragen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat 1-10, welk cijfer zou je je leven nu geven? 1 is dat je zelfmoord zou willen plegen en 10 is dat je niet gelukkiger zou kunnen zijn
ik ben al lid van OOquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien hebben ze nog wel een plekje in OUD voor je
nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
is er een periode in je leven die je hoger zou geven?
Op zicht niet slecht dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmmmm. Eigenlijk een kuttijd om dat te vragen.
Ik zit volop in tentamenstress, tentamens gaan niet perfect zoals gehoopt, liefdesgebied gaat redelijk, sociale contacten gaat prima (afgezien van dat ik mensen mis en zij mij), zou ik een 6,5 geven.
8,5.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:
Ja, misschien heb ik ook wel iets dikkers maar die wing heb ik ook niet neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja ik die
of de twee onderste van de middelste rij zonder de wing
Wowquote:
7je op het moment, is allemaal wel eens beter geweest maar nog dikke primaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
welk cijfer geef jij?
Dat heeft ook geen enkele zin. Vind het juist wel interessant als mensen hierin eerlijk zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan wel een 6 neerzetten maar dan lieg ik gewoon.
ben iets dikkere lijn gaan gebruiken deze week ( LOL LIJN XDDD snuivehhh)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, misschien heb ik ook wel iets dikkers maar die wing heb ik ook niet nee.
Ja, ik geef mijn leven een 5 zoals het nu isquote:
Dalijk ga je stappen, niet zeiken. Makkelijk 8tjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
7je op het moment, is allemaal wel eens beter geweest maar nog dikke prima
Niet veel hoger dan mijne. Why?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heeft ook geen enkele zin. Vind het juist wel interessant als mensen hierin eerlijk zijn
Ik geef mijn leven een 5
Omdat je geen neukmaatje hebt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heeft ook geen enkele zin. Vind het juist wel interessant als mensen hierin eerlijk zijn
Ik geef mijn leven een 5
Ik kan me niet herinneren dat mijn leven me meer beviel dan nu maar ik mis nog wel het een en ander.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow
Dan doe je een hoop goed in je leven
klinkt niet heel enthousiastquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
7je op het moment, is allemaal wel eens beter geweest maar nog dikke prima
Ja. Ik ben echt tevreden met mij leven.quote:
ja, een nachtje een achtje gaan we voor natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dalijk ga je stappen, niet zeiken. Makkelijk 8tje
Voor minder dan een 9 is het de moeite niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, een nachtje een achtje gaan we voor natuurlijk
Over wie heb je het?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het ook vervelend om een lager cijfer te geven als ik zie waar sommige users hier mee kampen. Kan wel gaan lopen janken maar dat is niet eerlijk.
Onvoldoende omdat ik bijna altijd alleen ben, Geen relatie en/of kinderen, geen eigen huis, niet altijd even gezond, mijn werk dat ik niet geweldig vind en geen enkele familie in dit landquote:
is wel leukerquote:
Oh echt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ben iets dikkere lijn gaan gebruiken deze week ( LOL LIJN XDDD snuivehhh)
en kreeg al complimentjes erover
met wat alcohol in de aderen draaien de 6jes gewoon om naar een 9, no biggiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor minder dan een 9 is het de moeite niet.
Goed te horen dat je nu gelukkiger bent dan ooit ondanks de dingen die nog ontbrekenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat mijn leven me meer beviel dan nu maar ik mis nog wel het een en ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |