quote:
ja nu merk je het hequote:
Over het algemeen. Ben je blij met waar je nu staat en hoe je leven nu is?quote:
oh ja ik diequote:
3quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over het algemeen. Ben je blij met waar je nu staat en hoe je leven nu is?
Wat 1-10, welk cijfer zou je je leven nu geven? 1 is dat je zelfmoord zou willen plegen en 10 is dat je niet gelukkiger zou kunnen zijn
Jouw geest is nog jong gelukkig.quote:
Fuck me, dat is wel erg laag manquote:
8.5quote:
Dit topic houd me jongquote:
Hmmmm. Eigenlijk een kuttijd om dat te vragen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat 1-10, welk cijfer zou je je leven nu geven? 1 is dat je zelfmoord zou willen plegen en 10 is dat je niet gelukkiger zou kunnen zijn
ik ben al lid van OOquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien hebben ze nog wel een plekje in OUD voor je
nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
is er een periode in je leven die je hoger zou geven?
Op zicht niet slecht dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmmmm. Eigenlijk een kuttijd om dat te vragen.
Ik zit volop in tentamenstress, tentamens gaan niet perfect zoals gehoopt, liefdesgebied gaat redelijk, sociale contacten gaat prima (afgezien van dat ik mensen mis en zij mij), zou ik een 6,5 geven.
8,5.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:
Ja, misschien heb ik ook wel iets dikkers maar die wing heb ik ook niet neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja ik die
of de twee onderste van de middelste rij zonder de wing
Wowquote:
7je op het moment, is allemaal wel eens beter geweest maar nog dikke primaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
welk cijfer geef jij?
Dat heeft ook geen enkele zin. Vind het juist wel interessant als mensen hierin eerlijk zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan wel een 6 neerzetten maar dan lieg ik gewoon.
ben iets dikkere lijn gaan gebruiken deze week ( LOL LIJN XDDD snuivehhh)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, misschien heb ik ook wel iets dikkers maar die wing heb ik ook niet nee.
Ja, ik geef mijn leven een 5 zoals het nu isquote:
Dalijk ga je stappen, niet zeiken. Makkelijk 8tjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
7je op het moment, is allemaal wel eens beter geweest maar nog dikke prima
Niet veel hoger dan mijne. Why?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heeft ook geen enkele zin. Vind het juist wel interessant als mensen hierin eerlijk zijn
Ik geef mijn leven een 5
Omdat je geen neukmaatje hebt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heeft ook geen enkele zin. Vind het juist wel interessant als mensen hierin eerlijk zijn
Ik geef mijn leven een 5
Ik kan me niet herinneren dat mijn leven me meer beviel dan nu maar ik mis nog wel het een en ander.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow
Dan doe je een hoop goed in je leven
klinkt niet heel enthousiastquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
7je op het moment, is allemaal wel eens beter geweest maar nog dikke prima
Ja. Ik ben echt tevreden met mij leven.quote:
ja, een nachtje een achtje gaan we voor natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dalijk ga je stappen, niet zeiken. Makkelijk 8tje
Voor minder dan een 9 is het de moeite niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, een nachtje een achtje gaan we voor natuurlijk
Over wie heb je het?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het ook vervelend om een lager cijfer te geven als ik zie waar sommige users hier mee kampen. Kan wel gaan lopen janken maar dat is niet eerlijk.
Onvoldoende omdat ik bijna altijd alleen ben, Geen relatie en/of kinderen, geen eigen huis, niet altijd even gezond, mijn werk dat ik niet geweldig vind en geen enkele familie in dit landquote:
is wel leukerquote:
Oh echt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ben iets dikkere lijn gaan gebruiken deze week ( LOL LIJN XDDD snuivehhh)
en kreeg al complimentjes erover
met wat alcohol in de aderen draaien de 6jes gewoon om naar een 9, no biggiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor minder dan een 9 is het de moeite niet.
Goed te horen dat je nu gelukkiger bent dan ooit ondanks de dingen die nog ontbrekenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat mijn leven me meer beviel dan nu maar ik mis nog wel het een en ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |