Jaquote:
Ik denk dat het echt verekkes zwaar is als je zonder enige vorm van sport de afgelopen nou.. laten we zeggen 5 jaar hebt gehadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
10km hardlopen is op zich niet zo'n prestatie. Het gaat meer om de tijd die je loopt.
Ik was 15 en een mega puber. Dan krijg je gekke dingenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe kan dat ooit jouw vriendje zijn geweest?
Kunnen we wel voor zorgen hoor. HIHAHOquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een bloedneus gehad.
Het is meer.. hij praat tegen mij en ik praat terugquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]!!!!!!!! waarom praat je daar nog mee.
Apart.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is meer.. hij praat tegen mij en ik praat terug. En de reden is eigenlijk dat ik weet dat wanneer ik hem van van Facebook verwijder ofzo dat hij zich dan 'gewonnen' of hoger voelt of whatever
.
wat wil je doen dan he hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kunnen we wel voor zorgen hoor. HIHAHO
nee hoor sofje, ik vind het heel goed van je
dus als ik tegen jou praat, praat je maar ook terug omdat het gewoon moet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is meer.. hij praat tegen mij en ik praat terug. En de reden is eigenlijk dat ik weet dat wanneer ik hem van van Facebook verwijder ofzo dat hij zich dan 'gewonnen' of hoger voelt of whatever
.
Als mijn antwoorden bestaan uit "quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus als ik tegen jou praat, praat je maar ook terug omdat het gewoon moet?
nicequote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:02 schreef Crack_ het volgende:
Had ik toch verteld? Het is nu 4-5 jaar uit en heb 'm echt minimaal 4 jaar niet gesproken en twee weken terug ofzo begon ie ineens dat ie me miste. Met de meest gekke opmerkingen, echt waar.
Ik transpireer van mezelf, ongeacht een lichamelijk activiteit gewoon heel erg veel en hij zei iets van "hgighighgi ja ik vond het zelfs heerlijk aan je hoe je zo zweette. Tsja, het kost ook gewoon veel energie om de beste te zijn"
Dude![]()
.
oh dan zit t tussen ons wel goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als mijn antwoorden bestaan uit "" "haha" dan waarschijnlijk wel ja. En ik negeer 'm vaak ook gweoon als ik denk van ohja, dit is een goed moment om het gesprek af te kappen.. maar dan begint ie vijf minuten later weer gewoon door te lullen
.
Wquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:02 schreef Crack_ het volgende:
Had ik toch verteld? Het is nu 4-5 jaar uit en heb 'm echt minimaal 4 jaar niet gesproken en twee weken terug ofzo begon ie ineens dat ie me miste. Met de meest gekke opmerkingen, echt waar.
Ik transpireer van mezelf, ongeacht een lichamelijk activiteit gewoon heel erg veel en hij zei iets van "hgighighgi ja ik vond het zelfs heerlijk aan je hoe je zo zweette. Tsja, het kost ook gewoon veel energie om de beste te zijn"
Dude![]()
.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:04 schreef Crack_ het volgende:
Ghehehe, en toen zei ie iets van "sorry sorry, ja ik ben ook al twee jaar vrijgezel" en toen zei ik "oh ik heb al twee jaar relatie![]()
"
BAM
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
wat wil je doen dan he he
ik haal mijn neger vrienden en die rammen jou bloedneuzen die je niet gewend bent
Wat, wat ík tegen hem zeg of wat hij tegen mij zegtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:04 schreef xcachet het volgende:
Oh zulke dingen stuur ik ook wel eens naar mijn ex.
quote:
Sorry love <3.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:05 schreef Jimbo het volgende:
crack, waarom post je onze privé gesprekken hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |