Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:28 schreef Typisch het volgende:
toen ik laatst iemand verwijderde kreeg ik een boos berichtje van diezelfde persoon
Niemand. Als er iets boeiends is, dan melden ze me dat op een andere manier. Als ik mensen zou verwijderen zou ik er 25 overhouden. Maximaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
[..]
Ja en van hoeveel van die 240 zit je werkelijk op informatie te wachten?
Al mis ik zelfs heel veel familie.
Nou dan, doe dat dan gewoon. Je gaat je toch niet storen aan mongolen op FB?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Niemand. Als er iets boeiends is, dan melden ze me dat op een andere manier. Als ik mensen zou verwijderen zou ik er 25 overhouden. Maximaal.
Ik heb er geen last van. Ik zet zelf niks op FB. Sowieso heb ik weinig mongolen op FB, meeste gebruiken het zeer passief.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou dan, doe dat dan gewoon. Je gaat je toch niet storen aan mongolen op FB?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen die zich daar serieus over kunnen opwinden vind ik maar apartquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou dan, doe dat dan gewoon. Je gaat je toch niet storen aan mongolen op FB?
Opwinden niet, maar ook verder totaal geen toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
mensen die zich daar serieus over kunnen opwinden vind ik maar apart
jij ging weg toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)64983&type=2&theater
wow vet gemaakt
oh okequote:
CR7quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)64983&type=2&theater
wow vet gemaakt
Van mij mag je wel blijven hoorz.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef Toto69 het volgende:
En cookie en koelkast ook niet.
Stuart = Cookie/GK?
quote:
Forum Opties | |