wel zonder tquote:
leuke hondquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is ze voor niks richting de AH vertrokken.
[..]
Sof. Ik moest bijna huilen. Ik kwam net langs foto's van mijn overleden honden![]()
[ afbeelding ]
ik ben elf ik ik bepaal het zelfquote:
Honden. De andere ligt onder de poot van de andere.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
leuke hond
mijn hond gaat ook bijna dood
Zie ik nu pas.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:09 schreef Muto het volgende:
Waarom zijn de UI's eigenlijk uit de OP gehaald?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:09 schreef Muto het volgende:
Waarom zijn de UI's eigenlijk uit de OP gehaald?
Die andere hond.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is ze voor niks richting de AH vertrokken.
[..]
Sof. Ik moest bijna huilen. Ik kwam net langs foto's van mijn overleden honden![]()
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben elf ik ik bepaal het zelf
Aldus de user welke minder dan 10 uur geleden nog aankondigde een week niet te FOK!kenquote:
Dat was meer omdat ik aan de slag moet voor school. Niet omdat ik jullie niet boeiend vind.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de user welke minder dan 10 uur geleden nog aankondigde een week niet te FOK!ken
Kennelijk toch boeiend genoeg.
spuiten !quote:
nou, rot es op danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat was meer omdat ik aan de slag moet voor school. Niet omdat ik jullie niet boeiend vind.
Wees blij dat ik je niet op jouw belofte/onze weddenschap heb gewezen.quote:
mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want ik ga werken. Zonder mobiel.
doeiquote:
hoezo zonder?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want ik ga werken. Zonder mobiel.
Tot ziens.quote:
Dat doe je nu bij deze. Denken dat ik dat postquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je niet op jouw belofte/onze weddenschap heb gewezen.
Nee duhu. Ik had ook wel door dat jij dat niet was. Kutsmurf.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat doe je nu bij deze. Denken dat ik dat post
ze is 17quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:15 schreef Muto het volgende:
xcachet zou naaktpic doen als ze voor donderdag zou posten hier. Ik hoef ze niet, maar als iemand ze wil, ze had het beloofd.
Vanaf 8 april pas. Anders zal het mijn baan perspectief mogelijk ernstig schaden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:15 schreef Muto het volgende:
xcachet zou naaktpic doen als ze voor donderdag zou posten hier. Ik hoef ze niet, maar als iemand ze wil, ze had het beloofd.
Heb het over een naaktpic. Die post is wel geplaatst door mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee duhu. Ik had ook wel door dat jij dat niet was. Kutsmurf.
heb ik allangquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:15 schreef Muto het volgende:
Nee dankje, volgens mij heeft die doos van haar tandenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:15 schreef Muto het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was gisteren oplader vergeten mee te nemen. Nu al de hele dag leeg ; (
Whut? Echtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb het over een naaktpic. Die post is wel geplaatst door mij.
ik ben haar eens tegen gekomen op facebookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:17 schreef Jimbo het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick
kennisje van iemand hier (naar beneden scrollen:Y)
Hij weet mijn wachtwoord niet. Ikzelf ook nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Whut? Echt. Ik dacht dat Tjacka jouw account op was gegaan.
dat is kutquote:
Nu weet ik wanneer Xcachet jarig is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanaf 8 april pas. Anders zal het mijn baan perspectief mogelijk ernstig schaden.
Jij bent dan ook wiskundig aangelegd. Echt goed hoe jij die verbanden weet te leggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Nu weet ik wanneer Xcachet jarig is.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben haar eens tegen gekomen op facebook
iemand die ik ken stond met haar op de foto
gvd kut FOK! ga weg uit mijn leven
Nu die van jouzelf nog !quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:20 schreef Muto het volgende:
Ik weet nu Supersof's, Jimbo's, Xcahet's en Typisch verjaardag.
Voor wat zou ik dat moeten weten? Voor die twee personen die eraan denken?quote:
jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]net als op FOK een FB post zetten van iemand
Dat heb ik de afgelopen 23 keer gemerkt.quote:
ik ben al blij dat ik die van mijn pa, ma en zusje weetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:20 schreef Muto het volgende:
Ik weet nu Supersof's, Jimbo's, Xcahet's en Typisch verjaardag.
23quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij is mijn leeftijd geeneens een zekerheid hier. Oké bij sommige wel.
wij denken eraanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Voor wat zou ik dat moeten weten? Voor die twee personen die eraan denken?
Wat dacht je van hier, ik dacht godverdomme wat voor stalker ben jij nou weerquote:
Oké. Zal ik het vertellen dan?quote:
ja, dan zet ik hem in deagendaquote:
achteraf viel het allemaal wel meequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat dacht je van hier, ik dacht godverdomme wat voor stalker ben jij nou weer
9 januari.quote:
iddquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
achteraf viel het allemaal wel mee
Leeftijd is slechts een getal.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij is mijn leeftijd geeneens een zekerheid hier. Oké bij sommige wel.
godverdomme man je bent net jarig geweest!quote:
Die heb ik er net uitgewerktquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
godverdomme man je bent net jarig geweest!
Nog gefeliciteerd gozer!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:24 schreef Muto het volgende:
[..]. Thanks. Maar nee, ben pas ergens in november jarig.
Hoezo? Je mag er wel meer dan 100.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut. Ik heb 104 FB friends. Nu moet ik er weer 4 zuiveren.
quote:
dat is ook niet veelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut. Ik heb 104 FB friends. Nu moet ik er weer 4 zuiveren.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:26 schreef Muto het volgende:
[..]. Ik ben op dezelfde dag jarig als de huidige coach, tevens oud-Feyenoorder, van de club van Havenaar.
Nee. Nutteloos. Helpt ook goed tegen het voorkomen van aids op mijn facebook.quote:
Sof niet wissen hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Nutteloos. Helpt ook goed tegen het voorkomen van aids op mijn facebook.
102, nog 2 te gaan.
hij heeft er maar 5quote:
Ik zou niet durvenquote:
Ja en van hoeveel van die 240 zit je werkelijk op informatie te wachten?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:27 schreef Muto het volgende:
Ik heb iets van 240 FB-vrienden. En een stuk of 12 die ik nog moet accepteren.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:28 schreef Typisch het volgende:
toen ik laatst iemand verwijderde kreeg ik een boos berichtje van diezelfde persoon
Niemand. Als er iets boeiends is, dan melden ze me dat op een andere manier. Als ik mensen zou verwijderen zou ik er 25 overhouden. Maximaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
[..]
Ja en van hoeveel van die 240 zit je werkelijk op informatie te wachten?
Al mis ik zelfs heel veel familie.
Nou dan, doe dat dan gewoon. Je gaat je toch niet storen aan mongolen op FB?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Niemand. Als er iets boeiends is, dan melden ze me dat op een andere manier. Als ik mensen zou verwijderen zou ik er 25 overhouden. Maximaal.
Ik heb er geen last van. Ik zet zelf niks op FB. Sowieso heb ik weinig mongolen op FB, meeste gebruiken het zeer passief.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou dan, doe dat dan gewoon. Je gaat je toch niet storen aan mongolen op FB?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen die zich daar serieus over kunnen opwinden vind ik maar apartquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou dan, doe dat dan gewoon. Je gaat je toch niet storen aan mongolen op FB?
Opwinden niet, maar ook verder totaal geen toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
mensen die zich daar serieus over kunnen opwinden vind ik maar apart
jij ging weg toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)64983&type=2&theater
wow vet gemaakt
oh okequote:
CR7quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)64983&type=2&theater
wow vet gemaakt
Van mij mag je wel blijven hoorz.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef Toto69 het volgende:
En cookie en koelkast ook niet.
Stuart = Cookie/GK?
quote:
meidquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
ik wacht nog steeds op de tragische dag dat ezell mij voor de 5de keer gaat verwijderen op FB
Zonder sof word ik autistischquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Sof vertrekt en de belhamels nemen over. Schavuiten.
Sof runt deze shit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Sof vertrekt en de belhamels nemen over. Schavuiten.
Jouw openlijke aanwezigheid moet toch ook wel wat teweegbrengen lijkt mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sof runt deze shit.
Moet haar aan onze kant krijgen.
welke debiel verzint datquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo
kut is kut
ik heb gehoord dat jij met je ex hebt genomen voor seks.
zoalsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen die jou niet mogen
ik heb dm banquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:01 schreef Typisch het volgende:
zo wauw ze hebben hier ook een dm functie
okquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
cachet spreekt mij nooit
tjacka spreekt mij nooit
gelukkig nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
cachet spreekt mij nooit
tjacka spreekt mij nooit
dat ik niet snap waarom je geen seks met jhali wilquote:
muto haat je ookquote:
ik bepaal helemaal zelf wat ik doe en echt niemand andersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ik niet snap waarom je geen seks met jhali wil
als een kut toch een kut is
je redenatie was om een relatie te nemen
met je ex wat ik heb gehoord
snapje
lolquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
muto haat je ook
en typisch haat jou ook
lr haat jou ook
en supersof ook
alleen gk en cs vinden jou leuk
lekker boeiend manquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
muto haat je ook
en typisch haat jou ook
lr haat jou ook
en supersof ook
alleen gk en cs vinden jou leuk
okquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik bepaal helemaal zelf wat ik doe en echt niemand anders
Ben ook even andere dingen doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw openlijke aanwezigheid moet toch ook wel wat teweegbrengen lijkt mij.
Edit: nee kennelijk niet
quote:
nouquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat zei je gisteren
oké misschien niet gisteren
maar wel van de week
wat is het nou tjacka
okequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou
het is zoals het is