wel zonder tquote:
leuke hondquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is ze voor niks richting de AH vertrokken.
[..]
Sof. Ik moest bijna huilen. Ik kwam net langs foto's van mijn overleden honden![]()
[ afbeelding ]
ik ben elf ik ik bepaal het zelfquote:
Honden. De andere ligt onder de poot van de andere.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
leuke hond
mijn hond gaat ook bijna dood
Zie ik nu pas.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:09 schreef Muto het volgende:
Waarom zijn de UI's eigenlijk uit de OP gehaald?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:09 schreef Muto het volgende:
Waarom zijn de UI's eigenlijk uit de OP gehaald?
Die andere hond.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is ze voor niks richting de AH vertrokken.
[..]
Sof. Ik moest bijna huilen. Ik kwam net langs foto's van mijn overleden honden![]()
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben elf ik ik bepaal het zelf
Aldus de user welke minder dan 10 uur geleden nog aankondigde een week niet te FOK!kenquote:
Dat was meer omdat ik aan de slag moet voor school. Niet omdat ik jullie niet boeiend vind.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de user welke minder dan 10 uur geleden nog aankondigde een week niet te FOK!ken
Kennelijk toch boeiend genoeg.
spuiten !quote:
nou, rot es op danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat was meer omdat ik aan de slag moet voor school. Niet omdat ik jullie niet boeiend vind.
Wees blij dat ik je niet op jouw belofte/onze weddenschap heb gewezen.quote:
mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want ik ga werken. Zonder mobiel.
doeiquote:
hoezo zonder?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want ik ga werken. Zonder mobiel.
Tot ziens.quote:
Dat doe je nu bij deze. Denken dat ik dat postquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je niet op jouw belofte/onze weddenschap heb gewezen.
Nee duhu. Ik had ook wel door dat jij dat niet was. Kutsmurf.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat doe je nu bij deze. Denken dat ik dat post
ze is 17quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:15 schreef Muto het volgende:
xcachet zou naaktpic doen als ze voor donderdag zou posten hier. Ik hoef ze niet, maar als iemand ze wil, ze had het beloofd.
Vanaf 8 april pas. Anders zal het mijn baan perspectief mogelijk ernstig schaden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:15 schreef Muto het volgende:
xcachet zou naaktpic doen als ze voor donderdag zou posten hier. Ik hoef ze niet, maar als iemand ze wil, ze had het beloofd.
Heb het over een naaktpic. Die post is wel geplaatst door mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee duhu. Ik had ook wel door dat jij dat niet was. Kutsmurf.
heb ik allangquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:15 schreef Muto het volgende:
Nee dankje, volgens mij heeft die doos van haar tandenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:15 schreef Muto het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was gisteren oplader vergeten mee te nemen. Nu al de hele dag leeg ; (
Whut? Echtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb het over een naaktpic. Die post is wel geplaatst door mij.
ik ben haar eens tegen gekomen op facebookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:17 schreef Jimbo het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick
kennisje van iemand hier (naar beneden scrollen:Y)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |