wel zonder tquote:
leuke hondquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is ze voor niks richting de AH vertrokken.
[..]
Sof. Ik moest bijna huilen. Ik kwam net langs foto's van mijn overleden honden![]()
[ afbeelding ]
ik ben elf ik ik bepaal het zelfquote:
Honden. De andere ligt onder de poot van de andere.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
leuke hond
mijn hond gaat ook bijna dood
Zie ik nu pas.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:09 schreef Muto het volgende:
Waarom zijn de UI's eigenlijk uit de OP gehaald?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:09 schreef Muto het volgende:
Waarom zijn de UI's eigenlijk uit de OP gehaald?
Die andere hond.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is ze voor niks richting de AH vertrokken.
[..]
Sof. Ik moest bijna huilen. Ik kwam net langs foto's van mijn overleden honden![]()
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben elf ik ik bepaal het zelf
Aldus de user welke minder dan 10 uur geleden nog aankondigde een week niet te FOK!kenquote:
Dat was meer omdat ik aan de slag moet voor school. Niet omdat ik jullie niet boeiend vind.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de user welke minder dan 10 uur geleden nog aankondigde een week niet te FOK!ken
Kennelijk toch boeiend genoeg.
spuiten !quote:
nou, rot es op danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat was meer omdat ik aan de slag moet voor school. Niet omdat ik jullie niet boeiend vind.
Wees blij dat ik je niet op jouw belofte/onze weddenschap heb gewezen.quote:
mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want ik ga werken. Zonder mobiel.
doeiquote:
hoezo zonder?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want ik ga werken. Zonder mobiel.
Tot ziens.quote:
Dat doe je nu bij deze. Denken dat ik dat postquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je niet op jouw belofte/onze weddenschap heb gewezen.
Nee duhu. Ik had ook wel door dat jij dat niet was. Kutsmurf.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat doe je nu bij deze. Denken dat ik dat post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |