Ja, hij mocht de boodschap brengen namens Yvonne. Hij was er zelf altijd fel op tegenquote:
Jep. Ene kant wil ik weg. Andere kant geen idee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel vaak eigenlijk
Lastig man.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
we deden een spel, ik weet niet meer welke, en toen ha dik zijn arm vast en werd hij opeens super boos en agressief en ging hij te keer. Maar ik hield zijn arm nog vast, en toen ging hij uit de kom. Eigenlijk deed hij het zelf.
Je wilt weg? Waarheen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep. Ene kant wil ik weg. Andere kant geen idee.
Rustig aan dan maar met beslissenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep. Ene kant wil ik weg. Andere kant geen idee.
Ja. We hebben zelfs gemeet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heeft ze ooit aardig tegen jou gedaan dan?
Maar niet LAPO-hunten.quote:
Rot op.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oh, dan was het Rezania die ik bedoelde.
Londen zou ik niet doen of je moet echt super veel verdienen want het is écht rete duurquote:
Wel crimequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kaapstad wil ik ook heen, maar dan voor school
Stu is rijk?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Londen zou ik niet doen of je moet echt super veel verdienen want het is écht rete duur
Stu werkt tering veel hé, maar dan ook echt héél veel. Of ie rijk is weet ik niet, maar arm zeker niet denk ik.quote:
Wat ik wel weet, is dat hij 28 is en nog vrijgezel is. Geld maakt niet gelukkig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stu werkt tering veel hé, maar dan ook echt héél veel. Of ie rijk is weet ik niet, maar arm zeker niet denk ik.
Een vriendin (vriend) ook niet perséquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat ik wel weet, is dat hij 28 is en nog vrijgezel is. Geld maakt niet gelukkig.
Ik weet wel beter.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat ik wel weet, is dat hij 28 is en nog vrijgezel is. Geld maakt niet gelukkig.
Een combi van beide.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een vriendin (vriend) ook niet persé
Geld maakt niet perse gelukkig, maar is wel verdomd makkelijk. En dan word je gelukkig.quote:
Ik denk dat je sowieso gelukkig moet zijn met jezelf en dat een relatie daarop een mooie toevoeging kan zijn.. maar ik vind wel dat je altijd je best moet doen om ook zonder relatie gelukkig te zijn. Anders vind ik het een beetje sneue bedoeling dat je echt iemand anders nodig hebt om gelukkig te zijnquote:
Lekker op je geld in slaap vallen, leuk man.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geld maakt niet perse gelukkig, maar is wel verdomd makkelijk. En dan word je gelukkig.
Lekker vooroordelen weer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lekker op je geld in slaap vallen, leuk man.
watquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vandaag een tas met 10 zakken M&M's. Toen voelde ik mij pas rijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |