Nee hoor. Of ik het haal is een tweede. Wollah waz met jouquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
lr gaat toch stoppen met zijn opleiding?
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je was toch opzoek naar FOK! vrienden, nou ik bied mij vrijwillig aan.
Iemand beoordelen via het internet is wel erg kansloos vind je niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pepijn Lanen alleen is al vele malen slimmer dan jij bent.
Nee, wat nu?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iemand beoordelen via het internet is wel erg kansloos vind je niet?
noem jezelf koos vriendloos XDquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo te zien ben je mn enige vriendje dan
nu is pepijn wel gewoon echt slim, dus redelijke kans dat hij gelijk heeftquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iemand beoordelen via het internet is wel erg kansloos vind je niet?
hoe slimquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
nu is pepijn wel gewoon echt slim, dus redelijke kans dat hij gelijk heeft
NUquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer weer eens een drukke en boze spatie op tc?
eh?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer weer eens een drukke en boze spatie op tc?
die gasten zijn zo heerlijk awkward als ze weer eens bij pauw en witteman, DWDD oid zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
nu is pepijn wel gewoon echt slim, dus redelijke kans dat hij gelijk heeft
ik schrok alquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Het gaat hier te hard voor mij.
[..]
Nee hoor. Of ik het haal is een tweede. Wollah waz met jou
bedoel je tjacka of elan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Adames het volgende:
[..]
kan je vrienden worden met koos werkloos, die loopt hier ook nog wel rond
ik zou ook geen zin hebben om zo'n riedeltje op te knallenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
die gasten zijn zo heerlijk awkward als ze weer eens bij pauw en witteman, DWDD oid zitten
Studie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin buiten gewoon gefrustreerd te raken. Een site onjuist overgenomen en kom niet op de juiste link
oooohquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Het gaat hier te hard voor mij.
[..]
Nee hoor. Of ik het haal is een tweede. Wollah waz met jou
mbo? serieus?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh
ik ga denk ik wel stoppen en mbo doen yolo
Je weet mijn mening al, dus ik vraag het aan jou.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik vraag het aan jou.
Ze geven op heerlijke wijze geen neukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
die gasten zijn zo heerlijk awkward als ze weer eens bij pauw en witteman, DWDD oid zitten
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh
Soort van. Behalve dat ik er niks van zou opsteken, maar computers weten mij wel vaker om niks een halve woedeaanval te geven in tegenstelling tot mensen.quote:
Uhh, probeer anders eerst een studiegenootje raad te plegen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soort van. Behalve dat ik er niks van zou opsteken, maar computers weten mij wel vaker om niks een halve woedeaanval te geven in tegenstelling tot mensen.
REVOLUTIE, DOOD AAN COMPUTERS! Ik zet mijn baret op.
ik moet altijd een beetje lachen om digibetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soort van. Behalve dat ik er niks van zou opsteken, maar computers weten mij wel vaker om niks een halve woedeaanval te geven in tegenstelling tot mensen.
2edgy4me xdxdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je weet mijn mening al, dus ik vraag het aan jou.
jaquote:
en dat terwijl computers normaal zo voorspelbaar zijn, dat trekt ook een bepaald slag mensenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe gewoon hboquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh
vwo op vavoquote:
Dat doe je niet. Zowel kom ik je met dwang overtuigen het niet te doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh
ik heb hard gewerkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
we gaan viral
kanjer for word of 2014
Zeg ik alleen maar omdat tjacka het anders edit en me een note geeftquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
we gaan viral
kanjer for word of 2014
ja eh welke studie?quote:
Zie op school regelmatig mensen die niet met een programma of zo kunnen opschieten. Helemaal dat ding uitschelden enzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet altijd een beetje lachen om digibeten
Waarom niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe je niet. Zowel kom ik je met dwang overtuigen het niet te doen.
Zo.
Krijg het er nog warm van ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet altijd een beetje lachen om digibeten
Hondentrimmer, MBO niveau 2quote:
Hoe bedoel je? Ik kan vwo niet aanquote:
Zo is het bij 'ons' ook ooit begonnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg ik alleen maar omdat tjacka het anders edit en me een note geeft
waarom leuven?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon lekker naar leuven, weinig studieschuld en leuke mensen
Oh mag ik voor je kiezen? http://fontys.nl/Studeren/Opleidingen/Leraar-Wiskunde-voltijd.htmquote:
waarom zou je dan mbo gaan doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik kan vwo niet aanheb gewoon havo gehaald maar vwo is te moeilijk.
ik dacht aan iets andersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijg het er nog warm van ook.
[..]
Hondentrimmer, MBO niveau 2
Je kan vwo wel aan, maar niet in 1 jaar omdat wiskunde.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik kan vwo niet aanheb gewoon havo gehaald maar vwo is te moeilijk.
Okay, en nu?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kanjer?
Gezien jouw posts heb jij een vocabulaire om trots op te zijn.
denk je dat ik zo'n iemand in mijn vriendenlijst wil hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:17 schreef Jimbo het volgende:
https://www.facebook.com/vriendloze.jimbo add me nigga's
nee, dan weet iedereen mijn facebookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:17 schreef Jimbo het volgende:
rot opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh mag ik voor je kiezen? http://fontys.nl/Studeren/Opleidingen/Leraar-Wiskunde-voltijd.htm
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh mag ik voor je kiezen? http://fontys.nl/Studeren/Opleidingen/Leraar-Wiskunde-voltijd.htm
omdat ik geen enkele hbo studie leuk vindquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:17 schreef Jimbo het volgende:
mag niet, krijg je gezeikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien moet je net als mij een jaartje niets gaan doen sof.
Ik kan dat iedereen aanraden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ze geen leuke hbo-studie kan bedenken.
ik doe het in twee jaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan vwo wel aan, maar niet in 1 jaar omdat wiskunde.
ik heb het niet zo op belgenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ik bedoelde weinig studiegeld, en nogmaals erg veel leuke mensen, goede uni ook
Ach ja, Sof moet gewoon nog een keer even goed rondkijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijna alles op het mbo is er ook wel op hbo-niveau denk ik.
met een wildgroei aan hbo studie's lijkt me dat sterkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik geen enkele hbo studie leuk vind
Ja, dat heeft zijn vruchten bij jou wel afgeworpen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Vast wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik echt geen vliegende neuk geef.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Enige weerstand mag je best bieden, of past dit gedrag bij je onzekere karakter?
Heb ik vorig jaar al 9 maanden gedaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Hbo is vaak breder he. Je krijgt een hoop "minder" leuks. MBO studies fixeren zich veel meer op één onderwerp. Een onderwerp wat je aanspreek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijna alles op het mbo is er ook wel op hbo-niveau denk ik.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, Sof moet gewoon nog een keer even goed rondkijken.
en op het mbo moet je nu verplicht leren klokkijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hbo is vaak breder he. Je krijgt een hoop "minder" leuks. MBO studies fixeren zich veel meer op één onderwerp. Een onderwerp wat je aanspreek.
Dat blijkt wel weer uit de volgende post:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik echt geen vliegende neuk geef.
quote:
Nee. Geen enkel voordeel heeft dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
en aanwezigheids plicht anders ga je op conract hahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
en op het mbo moet je nu verplicht leren klokkijken
secretaressequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat wil je op het mbo gaan doen dan
Nee, omdat ze slecht is in wiskunde.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef Adames het volgende:
[..], zodat je zoon lekker op dr kan geilen tijdens wiskunde?
Aanwezigheidsplichtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en aanwezigheids plicht anders ga je op conract hahaha
Welke mbo studie vind je leuk dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
en nog zoals op de middelbare school jezelf afmelden met een belletje of briefje voor alle lessen als je niet gaatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
en op het mbo moet je nu verplicht leren klokkijken
ja kwam ik erna achterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, omdat ze slecht is in wiskunde.
welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Geen enkel voordeel heeft dat.
trutquote:
is ook een beetje domquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha
Ik type JonJP in plaats van JonJF
Weer voor niks bijna mijn computer verkracht
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:17 schreef Jimbo het volgende:
Beetje jammer dit hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
denk je dat ik zo'n iemand in mijn vriendenlijst wil hebben
Maar waarom heb je dan veel vaker toetsweek dan ik? Jij doet volgend jaar toch maar een paar vakken en wiskunde?quote:
quote:
Jouw autistische brein denkt waarschijnlijk dat er in die vraag oprechte interesse zit. Eigenlijk betekent die vraag ''Ja, dus?" Is praktisch hetzelfde, maar misschien gaat er ergen een signaaltje af.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer uit de volgende post:
[..]
ja ik doe vakken in een jaar maar heb de vakken verdeeldquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan veel vaker toetsweek dan ik? Jij doet volgend jaar toch maar een paar vakken en wiskunde?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef supersof het volgende:
muto is echt een kreng ik ga hem negeren
van mijn ouders moet ik vwo afmakenquote:
Er zit een verschil in wat jij probeert te zeggen en wat je daadwerkelijk zegt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jouw autistische brein denkt waarschijnlijk dat er in die vraag oprechte interesse zit. Eigenlijk betekent die vraag ''Ja, dus?" Is praktisch hetzelfde, maar misschien gaat er ergen een signaaltje af.
ik vind je welquote:
Budapestquote:
Ja dat welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
in ieder geval een beroep waar je zowel je beauty als je brains kunt benutten
Jouw leven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
van mijn ouders moet ik vwo afmaken
parijs berlijn praag londenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er zit een verschil in wat jij probeert te zeggen en wat je daadwerkelijk zegt.
Denk daar maar eens over na.
ik ga over een maandje naar firenzequote:
oke ik ga kijken dankjewelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Google eens op
Bachelor of Business Administration (BBA)
graag gedaan
ja dat is zo. maar dan stop ik ALWEER met iets.quote:
nee echt oprecht kutquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het was ook een klein trolletje ja.
wat is daar mis meequote:
Ik vond em zielig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:
Ryan en Vriendloze Jimbo zijn nu vrienden.
oh ok, dan is het samen redelijk kutquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het wel redelijk eigenlijk. Wel vrij klein alleen.
Dus? Als je het tien keer niks vindt. Mja, tenzij je er iets mee wil bereiken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is zo. maar dan stop ik ALWEER met iets.
Iets anders bedoelen dan dat ik feitelijk zeg.quote:
ja het is ook wel debiel dat het nu zo is. 20 jaar geleden was een mts of een meao gewoon een degelijke opleiding.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef LETMEIN het volgende:
Mbo'er Feliz Schoenmakers mocht zich er in de Volkskrant van 10 juni dan over verbazen dat hij zich schaamt voor zijn mbo-opleiding, maar zo verbazingwekkend is dat niet: het mbo heeft momenteel een heel slecht imago.![]()
ja en brieven schrijven en speeches maken en dingen regelen en dan hoef jij niks te doen maar dan wil ik wel hoog loon bvdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
Sof wordt later mijn secrecatesse
KUT IK KAN MIJN SPELLINGSFOUTEN NIET MEER VERBETEREN
Doen secreteraerses ook je typefouten verbeteren?
Ik doe dat ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef LETMEIN het volgende:
Mbo'er Feliz Schoenmakers mocht zich er in de Volkskrant van 10 juni dan over verbazen dat hij zich schaamt voor zijn mbo-opleiding, maar zo verbazingwekkend is dat niet: het mbo heeft momenteel een heel slecht imago.![]()
Jij bent echt zo dom dat het nog vermakelijk is ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets anders bedoelen dan dat ik feitelijk zeg.
Dat is LETTERLIJK sarcasme.
Ergo LMI is een autist
nee en fransen zijn debielquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is daar mis mee
jij kan zeker geen frans he ahhahaahahahahahha
Doe wat je leuk vind, komt wel goed met jequote:
niet mijn favoriete stad, maar je kan er natuurlijk wel even vertoeven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is daar mis mee
jij kan zeker geen frans he ahhahaahahahahahha
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:
Ryan en Vriendloze Jimbo zijn nu vrienden.
ik ging dit doen omdat ik niet wist wat ik moest doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus? Als je het tien keer niks vindt. Mja, tenzij je er iets mee wil bereiken.
Prima.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en brieven schrijven en speeches maken en dingen regelen en dan hoef jij niks te doen maar dan wil ik wel hoog loon bvd
lkkr laggen xDquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij bent echt zo dom dat het nog vermakelijk is ook.
Ierland is ook leuk. Ik ben vorig jaar die tijd naar Ierland geweest. Een paar dagen Dublin en dan daarna met de bus (vrij goedkoop) naar Belfast. Vliegtickets 100 euro. Hostels kosten rond een tientje per nacht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weten we nog niet
goed weer zou wel fijn zijn in de voorjaarsvakantie
Fransenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe wat je leuk vind, komt wel goed met je
waarom?quote:
Ik ben best liefquote:
ik vind het wel gezellig daarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
niet mijn favoriete stad, maar je kan er natuurlijk wel even vertoeven.
35quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Prima.
Dus ik zie het zo. Jij doet al het werk en krijgt 10% van de winst ( wat nog steeds 3x modaal is)
En ik doe niks
Had in Belfast kunnen wonen potjandriequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ierland is ook leuk. Ik ben vorig jaar die tijd naar Ierland geweest. Een paar dagen Dublin en dan daarna met de bus (vrij goedkoop) naar Belfast. Vliegtickets 100 euro. Hostels kosten rond een tientje per nacht.
Ik moet helemaal niksquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, jij moet echt cabaretier worden. Je zult volle zalen trekken.
ik heb ooit bijna in belfast gewoond, mijn ouders nooit verteld.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ierland is ook leuk. Ik ben vorig jaar die tijd naar Ierland geweest. Een paar dagen Dublin en dan daarna met de bus (vrij goedkoop) naar Belfast. Vliegtickets 100 euro. Hostels kosten rond een tientje per nacht.
arséne wengerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
aso volk in london 9 van de 10 zijn ook fransen
Lastig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging dit doen omdat ik niet wist wat ik moest doeniedereen daar heeft een doel, een studie enzo. En ik zit daar nog twee jaar
echt geen zin in
In een hostel wil je alleen dood nog niet gevonden worden over het algemeen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had in Belfast kunnen wonen potjandrie
Uhh? Vertel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb ooit bijna in belfast gewoond, mijn ouders nooit verteld.
komt nog wel eens ter sprake over 10 jaar
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had in Belfast kunnen wonen potjandrie
wauw dat klinkt ook leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:
Kon een baan krijgen in een callcenter (technische klantenservice)quote:
Ja ik maak dit jaar af en hopelijk haal ik wat deelcertificaten, wiskunde, engels, frans en misschien maw. Is wel goed op zichquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lastig.Maar stoppen zonder te weten wat je wat je volgende stap is, lijkt mij trouwens wel onhandig.
30quote:
Waarom was journalistiek niks?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik maak dit jaar af en hopelijk haal ik wat deelcertificaten, wiskunde, engels, frans en misschien maw. Is wel goed op zich
ik durf nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef Jimbo het volgende:
Accepteer me eens in de FB kliek, schobbejakken
gesolliciteerd om daar een jaar te werken en te wonen, toen het bijna rond was heb ik toch maar afgezegdquote:
was kutquote:
Concentrix?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
gesolliciteerd om daar een jaar te werken en te wonen, toen het bijna rond was heb ik toch maar afgezegd
Ik weet niet of ik dit serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wauw dat klinkt ook leuk
ik zou het even aan die gene voorstellen
Uhu. Dan kan je nog altijd verder als je dat wil.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik maak dit jaar af en hopelijk haal ik wat deelcertificaten, wiskunde, engels, frans en misschien maw. Is wel goed op zich
zelfde als ik dus, weet alleen niet meer wat het was. volgens mij HPquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Kon een baan krijgen in een callcenter (technische klantenservice)
Maar ik koos Lissabon
hoezoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
gesolliciteerd om daar een jaar te werken en te wonen, toen het bijna rond was heb ik toch maar afgezegd
wel hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit serieus moet nemen.![]()
[..]
Uhu. Dan kan je nog altijd verder als je dat wil.
ik zie niksquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef Jimbo het volgende:
Accepteer me eens in de FB kliek, schobbejakken
Van mij was voor Apple, in Lissabon werkte ik voor Philipsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
zelfde als ik dus, weet alleen niet meer wat het was. volgens mij HP
''Hey-etsu-jij-mag-mij-niet-ik-ben-er-weer-letroll-post"quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Hey-etsu-jij-mag-mij-niet-ik-ben-er-weer-letroll-post"
knijpquote:
Heb die mail verwijderdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
email verkeer eens doorspitten, echt geen idee meer
27quote:
wat is er dan?quote:
oooh jaquote:
26quote:
Ik heb evenveel tijd verneukt aan FOK! als de vorige keer, wel 14 minuten om precies te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef Muto het volgende:
Etsu heeft weer een jongen aan de haak geslagen
Elke week hetzelfde verhaal.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb evenveel tijd verneukt aan FOK! als de vorige keer, wel 14 minuten om precies te zijn.
Heb ik nog wat gemist?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind het fijn dat cachie en ik normaal kunnen doen tegen elkaar. We gaan tezamen een mooie FOK!-tijd te gemoed.
cachet doet de laatste tijd wel erg normaal, volgens mij sinds ze Sof heeft gemeetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind het fijn dat cachie en ik normaal kunnen doen tegen elkaar. We gaan tezamen een mooie FOK!-tijd te gemoed.
Sorry. Ik had geen gelijk.quote:
Ik kijk al. Vind het een beetje saai nogquote:
Wat begrijp je niet aan laatste bod?quote:
Ik denk dat Tjacka gewoon heel goed in bed is waardoor ze de hele dag met een glimlach rondloopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
cachet doet de laatste tijd wel erg normaal, volgens mij sinds ze Sof heeft gemeet
Misschien wil ze onbewust bevriend blijven met Sof en post ze daarom normaler
./spatietheories
26quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan laatste bod?
25? En anders gooi ik je wel achter een raam (ik heb altijd al pimp willen zijn hihi)
Tjacka is een aap in bedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat Tjacka gewoon heel goed in bed is waardoor ze de hele dag met een glimlach rondloopt.
voorhuid?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow jij bent wel goed zeg.
Nou voorhuid, ik verhoog tot 25,50!
dealquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow jij bent wel goed zeg.
Nou voorhuid, ik verhoog tot 25,50!
Maar Sof zonder gekheid. Ik begrijp je wanhoop en kan mij er zelfs wat bij indenken, maar mbo is echt het antwoord echt niet in zoverre je al serieus was aangezien dingen overdrijven soms ook best lekker is.quote:
25,50% van de winst terwijl je zelf al het werk doetquote:
jij moet ook wat doen halloquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
25,50% van de winst terwijl je zelf al het werk doet
Dus eigenlijk krijg ik gewoon 74,50% van elke verdiensten die jij maakt
Dan ben jij een slechte ondernemer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
25,50% van de winst terwijl je zelf al het werk doet
Dus eigenlijk krijg ik gewoon 74,50% van elke verdiensten die jij maakt
Nou een beetje dan. Ik speel wel gewoon de baas over de werknemers en maak wat belangrijke beslissingen.quote:
Ja oke. Maar dit is ook kut want dit kan ik niet. En mbo kan ik wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Sof zonder gekheid. Ik begrijp je wanhoop en kan mij er zelfs wat bij indenken, maar mbo is echt het antwoord echt niet in zoverre je al serieus was aangezien dingen overdrijven soms ook best lekker is.
Ik weet zeker dat jij na een halfjaar mbo opnieuw moedeloos thuis zal zitten je afvragende hoe ze erbij komen dat dit niveau als opleiding doorgaat. En ja iets vinden wat je wel leuk vind is lastig, maar geef deze 3 weken gewoon eerst nog een goede kans...
Tevens haat ik je. Ik moest zowaar enigszins nadenken voor deze posts nu doen mijn ogen pijn.
Waarheden. Als je het op het MBO kan vinden, waarschijnlijk ook iets vergelijkbaars op het HBO.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Sof zonder gekheid. Ik begrijp je wanhoop en kan mij er zelfs wat bij indenken, maar mbo is echt het antwoord echt niet in zoverre je al serieus was aangezien dingen overdrijven soms ook best lekker is.
Ik weet zeker dat jij na een halfjaar mbo opnieuw moedeloos thuis zal zitten je afvragende hoe ze erbij komen dat dit niveau als opleiding doorgaat. En ja iets vinden wat je wel leuk vind is lastig, maar geef deze 3 weken gewoon eerst nog een goede kans...
Wat versta jij onder niks doen? Sof betasten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? Sof is de beste werknemer ooit, ik ga miljoenen verdienen door niks te doen
Hoezo doen je ogen pijn door het nadenkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tevens haat ik je. Ik moest zowaar enigszins nadenken voor deze posts nu doen mijn ogen pijn.
Kan je heus wel, je bent echt niet dom hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke. Maar dit is ook kut want dit kan ik niet. En mbo kan ik wel.
Ik ga ook niet gelijk stoppen. Wie weet is het opeens makkelijk
En HBO dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke. Maar dit is ook kut want dit kan ik niet. En mbo kan ik wel.
Ik ga ook niet gelijk stoppen. Wie weet is het opeens makkelijk
Waarom zou ik dat doen, straks neemt ze nog ontslag, ik maak liever economisch misbruik van haar, dan kan ik met dat geld altijd nog naar de hoeren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat versta jij onder niks doen? Sof betasten?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen, straks neemt ze nog ontslag, ik maak liever economisch misbruik van haar, dan kan ik met dat geld altijd nog naar de hoeren.
vaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je heus wel, je bent echt niet dom hoor
Behalve eh, jwz
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen, straks neemt ze nog ontslag, ik maak liever economisch misbruik van haar, dan kan ik met dat geld altijd nog naar de hoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |