Nee hoor. Of ik het haal is een tweede. Wollah waz met jouquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
lr gaat toch stoppen met zijn opleiding?
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je was toch opzoek naar FOK! vrienden, nou ik bied mij vrijwillig aan.
Iemand beoordelen via het internet is wel erg kansloos vind je niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pepijn Lanen alleen is al vele malen slimmer dan jij bent.
Nee, wat nu?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iemand beoordelen via het internet is wel erg kansloos vind je niet?
noem jezelf koos vriendloos XDquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo te zien ben je mn enige vriendje dan
nu is pepijn wel gewoon echt slim, dus redelijke kans dat hij gelijk heeftquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iemand beoordelen via het internet is wel erg kansloos vind je niet?
hoe slimquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
nu is pepijn wel gewoon echt slim, dus redelijke kans dat hij gelijk heeft
NUquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer weer eens een drukke en boze spatie op tc?
eh?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer weer eens een drukke en boze spatie op tc?
die gasten zijn zo heerlijk awkward als ze weer eens bij pauw en witteman, DWDD oid zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
nu is pepijn wel gewoon echt slim, dus redelijke kans dat hij gelijk heeft
ik schrok alquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Het gaat hier te hard voor mij.
[..]
Nee hoor. Of ik het haal is een tweede. Wollah waz met jou
bedoel je tjacka of elan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Adames het volgende:
[..]
kan je vrienden worden met koos werkloos, die loopt hier ook nog wel rond
ik zou ook geen zin hebben om zo'n riedeltje op te knallenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
die gasten zijn zo heerlijk awkward als ze weer eens bij pauw en witteman, DWDD oid zitten
Studie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin buiten gewoon gefrustreerd te raken. Een site onjuist overgenomen en kom niet op de juiste link
oooohquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Het gaat hier te hard voor mij.
[..]
Nee hoor. Of ik het haal is een tweede. Wollah waz met jou
mbo? serieus?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh
ik ga denk ik wel stoppen en mbo doen yolo
Je weet mijn mening al, dus ik vraag het aan jou.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik vraag het aan jou.
Ze geven op heerlijke wijze geen neukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
die gasten zijn zo heerlijk awkward als ze weer eens bij pauw en witteman, DWDD oid zitten
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh
Soort van. Behalve dat ik er niks van zou opsteken, maar computers weten mij wel vaker om niks een halve woedeaanval te geven in tegenstelling tot mensen.quote:
Uhh, probeer anders eerst een studiegenootje raad te plegen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soort van. Behalve dat ik er niks van zou opsteken, maar computers weten mij wel vaker om niks een halve woedeaanval te geven in tegenstelling tot mensen.
REVOLUTIE, DOOD AAN COMPUTERS! Ik zet mijn baret op.
ik moet altijd een beetje lachen om digibetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soort van. Behalve dat ik er niks van zou opsteken, maar computers weten mij wel vaker om niks een halve woedeaanval te geven in tegenstelling tot mensen.
2edgy4me xdxdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je weet mijn mening al, dus ik vraag het aan jou.
jaquote:
en dat terwijl computers normaal zo voorspelbaar zijn, dat trekt ook een bepaald slag mensenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe gewoon hboquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh
vwo op vavoquote:
Dat doe je niet. Zowel kom ik je met dwang overtuigen het niet te doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |