en op het mbo moet je nu verplicht leren klokkijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hbo is vaak breder he. Je krijgt een hoop "minder" leuks. MBO studies fixeren zich veel meer op één onderwerp. Een onderwerp wat je aanspreek.
Dat blijkt wel weer uit de volgende post:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik echt geen vliegende neuk geef.
quote:
Nee. Geen enkel voordeel heeft dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien moet je net als mij een jaartje niets gaan doen sof.
Ik kan dat iedereen aanraden.
en aanwezigheids plicht anders ga je op conract hahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
en op het mbo moet je nu verplicht leren klokkijken
secretaressequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat wil je op het mbo gaan doen dan
Nee, omdat ze slecht is in wiskunde.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef Adames het volgende:
[..], zodat je zoon lekker op dr kan geilen tijdens wiskunde?
Aanwezigheidsplichtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en aanwezigheids plicht anders ga je op conract hahaha
Welke mbo studie vind je leuk dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik geen enkele hbo studie leuk vind
en nog zoals op de middelbare school jezelf afmelden met een belletje of briefje voor alle lessen als je niet gaatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
en op het mbo moet je nu verplicht leren klokkijken
ja kwam ik erna achterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, omdat ze slecht is in wiskunde.
welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Geen enkel voordeel heeft dat.
trutquote:
is ook een beetje domquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha
Ik type JonJP in plaats van JonJF
Weer voor niks bijna mijn computer verkracht
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:17 schreef Jimbo het volgende:
https://www.facebook.com/vriendloze.jimbo add me nigga's
Beetje jammer dit hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
denk je dat ik zo'n iemand in mijn vriendenlijst wil hebben
Maar waarom heb je dan veel vaker toetsweek dan ik? Jij doet volgend jaar toch maar een paar vakken en wiskunde?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |