ik ga over een maandje naar firenzequote:
oke ik ga kijken dankjewelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Google eens op
Bachelor of Business Administration (BBA)
graag gedaan
ja dat is zo. maar dan stop ik ALWEER met iets.quote:
nee echt oprecht kutquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het was ook een klein trolletje ja.
wat is daar mis meequote:
Ik vond em zielig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:
Ryan en Vriendloze Jimbo zijn nu vrienden.
oh ok, dan is het samen redelijk kutquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het wel redelijk eigenlijk. Wel vrij klein alleen.
Dus? Als je het tien keer niks vindt. Mja, tenzij je er iets mee wil bereiken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is zo. maar dan stop ik ALWEER met iets.
Iets anders bedoelen dan dat ik feitelijk zeg.quote:
ja het is ook wel debiel dat het nu zo is. 20 jaar geleden was een mts of een meao gewoon een degelijke opleiding.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef LETMEIN het volgende:
Mbo'er Feliz Schoenmakers mocht zich er in de Volkskrant van 10 juni dan over verbazen dat hij zich schaamt voor zijn mbo-opleiding, maar zo verbazingwekkend is dat niet: het mbo heeft momenteel een heel slecht imago.![]()
ja en brieven schrijven en speeches maken en dingen regelen en dan hoef jij niks te doen maar dan wil ik wel hoog loon bvdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
Sof wordt later mijn secrecatesse
KUT IK KAN MIJN SPELLINGSFOUTEN NIET MEER VERBETEREN
Doen secreteraerses ook je typefouten verbeteren?
Ik doe dat ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef LETMEIN het volgende:
Mbo'er Feliz Schoenmakers mocht zich er in de Volkskrant van 10 juni dan over verbazen dat hij zich schaamt voor zijn mbo-opleiding, maar zo verbazingwekkend is dat niet: het mbo heeft momenteel een heel slecht imago.![]()
Jij bent echt zo dom dat het nog vermakelijk is ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets anders bedoelen dan dat ik feitelijk zeg.
Dat is LETTERLIJK sarcasme.
Ergo LMI is een autist
nee en fransen zijn debielquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is daar mis mee
jij kan zeker geen frans he ahhahaahahahahahha
Doe wat je leuk vind, komt wel goed met jequote:
niet mijn favoriete stad, maar je kan er natuurlijk wel even vertoeven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is daar mis mee
jij kan zeker geen frans he ahhahaahahahahahha
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:
Ryan en Vriendloze Jimbo zijn nu vrienden.
ik ging dit doen omdat ik niet wist wat ik moest doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus? Als je het tien keer niks vindt. Mja, tenzij je er iets mee wil bereiken.
Prima.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en brieven schrijven en speeches maken en dingen regelen en dan hoef jij niks te doen maar dan wil ik wel hoog loon bvd
lkkr laggen xDquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij bent echt zo dom dat het nog vermakelijk is ook.
Ierland is ook leuk. Ik ben vorig jaar die tijd naar Ierland geweest. Een paar dagen Dublin en dan daarna met de bus (vrij goedkoop) naar Belfast. Vliegtickets 100 euro. Hostels kosten rond een tientje per nacht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weten we nog niet
goed weer zou wel fijn zijn in de voorjaarsvakantie
Fransenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe wat je leuk vind, komt wel goed met je
waarom?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |