Ik ben best liefquote:
ik vind het wel gezellig daarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
niet mijn favoriete stad, maar je kan er natuurlijk wel even vertoeven.
35quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Prima.
Dus ik zie het zo. Jij doet al het werk en krijgt 10% van de winst ( wat nog steeds 3x modaal is)
En ik doe niks
Had in Belfast kunnen wonen potjandriequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ierland is ook leuk. Ik ben vorig jaar die tijd naar Ierland geweest. Een paar dagen Dublin en dan daarna met de bus (vrij goedkoop) naar Belfast. Vliegtickets 100 euro. Hostels kosten rond een tientje per nacht.
Ik moet helemaal niksquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, jij moet echt cabaretier worden. Je zult volle zalen trekken.
ik heb ooit bijna in belfast gewoond, mijn ouders nooit verteld.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ierland is ook leuk. Ik ben vorig jaar die tijd naar Ierland geweest. Een paar dagen Dublin en dan daarna met de bus (vrij goedkoop) naar Belfast. Vliegtickets 100 euro. Hostels kosten rond een tientje per nacht.
arséne wengerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
aso volk in london 9 van de 10 zijn ook fransen
Lastig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging dit doen omdat ik niet wist wat ik moest doeniedereen daar heeft een doel, een studie enzo. En ik zit daar nog twee jaar
echt geen zin in
In een hostel wil je alleen dood nog niet gevonden worden over het algemeen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had in Belfast kunnen wonen potjandrie
Uhh? Vertel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb ooit bijna in belfast gewoond, mijn ouders nooit verteld.
komt nog wel eens ter sprake over 10 jaar
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had in Belfast kunnen wonen potjandrie
wauw dat klinkt ook leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:
Kon een baan krijgen in een callcenter (technische klantenservice)quote:
Ja ik maak dit jaar af en hopelijk haal ik wat deelcertificaten, wiskunde, engels, frans en misschien maw. Is wel goed op zichquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lastig.Maar stoppen zonder te weten wat je wat je volgende stap is, lijkt mij trouwens wel onhandig.
30quote:
Waarom was journalistiek niks?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik maak dit jaar af en hopelijk haal ik wat deelcertificaten, wiskunde, engels, frans en misschien maw. Is wel goed op zich
ik durf nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef Jimbo het volgende:
Accepteer me eens in de FB kliek, schobbejakken
gesolliciteerd om daar een jaar te werken en te wonen, toen het bijna rond was heb ik toch maar afgezegdquote:
was kutquote:
Concentrix?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
gesolliciteerd om daar een jaar te werken en te wonen, toen het bijna rond was heb ik toch maar afgezegd
Ik weet niet of ik dit serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wauw dat klinkt ook leuk
ik zou het even aan die gene voorstellen
Uhu. Dan kan je nog altijd verder als je dat wil.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik maak dit jaar af en hopelijk haal ik wat deelcertificaten, wiskunde, engels, frans en misschien maw. Is wel goed op zich
zelfde als ik dus, weet alleen niet meer wat het was. volgens mij HPquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Kon een baan krijgen in een callcenter (technische klantenservice)
Maar ik koos Lissabon
hoezoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
gesolliciteerd om daar een jaar te werken en te wonen, toen het bijna rond was heb ik toch maar afgezegd
wel hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit serieus moet nemen.![]()
[..]
Uhu. Dan kan je nog altijd verder als je dat wil.
ik zie niksquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef Jimbo het volgende:
Accepteer me eens in de FB kliek, schobbejakken
Van mij was voor Apple, in Lissabon werkte ik voor Philipsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
zelfde als ik dus, weet alleen niet meer wat het was. volgens mij HP
''Hey-etsu-jij-mag-mij-niet-ik-ben-er-weer-letroll-post"quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Hey-etsu-jij-mag-mij-niet-ik-ben-er-weer-letroll-post"
knijpquote:
Heb die mail verwijderdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
email verkeer eens doorspitten, echt geen idee meer
27quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |