nee andere stuquote:
welke stu"?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee andere stu
maar hoe komt die foto opeens weer bovendrijven dan ?die had ik lang geleden gepost met de vraag of dat stu was
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef essnhills het volgende:
Toto?Wil je mijn UI er opnieuw inzetten?
donequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef essnhills het volgende:
Toto?Wil je mijn UI er opnieuw inzetten?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee andere stu
maar hoe komt die foto opeens weer bovendrijven dan ?die had ik lang geleden gepost met de vraag of dat stu was
ja was zeer gezelligquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je je werkgever gedag gezegd?
Woohooquote:
Gelukkig maarquote:
Ja, ach, nu weekend en dat is ook wel lekker na 2 dagen alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh meteen aan de slag dus weer![]()
Goed hoor
Overdag moest ik werken, was gezellig, niet zoveel bezoek en we waren ook maar met z'n tweeën aan het werk in het hele restaurantDus we zijn er maar gewoon bij gaan zitten
En 's avonds gezellig bij een vriendin thuis gezeten en vanuit het dakraam bij hun op zolder lekker droog en warm het vuurwerk in de omgeving bekeken![]()
En jij?
Jou ken ik heul nietquote:
quote:
nee ik heb alleen met zijn vrouw gepraatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Sof. Is de promotie binnen na een inhoudelijk sterk gesprek?
las gepaaldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik heb alleen met zijn vrouw gepraat
Dat is vaak meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Sterke tactiek wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Elan het volgende:
Ik heb zojuist Littlerabbit1 een dm gestuurd of hij zich weer wil melden in het topic om voor kwaliteit te zorgen.
Ja was gewoon leuk zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo![]()
[..]
Gelukkig maar
[..]
Ja, ach, nu weekend en dat is ook wel lekker na 2 dagen al
Jouw avond klinkt gezellig. Rustig maar leuk
Waarom doe je dit? Omdat jijzelf kwaliteit te kort komt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Elan het volgende:
Ik heb zojuist Littlerabbit1 een dm gestuurd of hij zich weer wil melden in het topic om voor kwaliteit te zorgen.
goede sigquote:
tering jij bent echt domquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrouwen hebben de macht in deze wereld ja.
Je kon niet blijven slapenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was gewoon leuk zo![]()
En ik hoefde ook niet nog een pokkeneind naar huis midden in de nacht door de regen enzo, ze woont op 3 minuten fietsen van mijn oudersDat scheelt
quote:
Zouden ze willenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
ik ben productiever als ik niet op internetfora zit te postenquote:
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Als xcachet zegt kom op Skype. En jij zegt nee. Dan ga je toch uiteindelijk.quote:
kastanovaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]heerlijke tijden waren dat met al die idiooten op fok
Je hebt de bouw van een kerelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een onvrouwelijk figuur
Even snijden.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben productiever als ik niet op internetfora zit te posten
Zal ik helpen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef xcachet het volgende:
Even snijden.
wie zegt dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef xcachet het volgende:
Even snijden.
Ik had ooit een topic gemaakt met daarin zn hele lijst, zou je ff moeten zoeken op mn nickname en an 'Owned door fok' oid, staan dr nog meerquote:
Raakte inderdaad weer kant noch wal. Ik heb liever dat je nog wat grondige analyses over mijn persoon maakt. Wellicht steek ik er nog van op de mensenkenner die jij bent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Was deze post random genoeg mijn beste?
Productiever als in lezen/gamen of daadwerkelijk aan het werk?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben productiever als ik niet op internetfora zit te posten
Dat heb ik wel eens gedaan, maar meestal baal ik daar de volgende dag van omdat ik dan als enige geen kater hebquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kon niet blijven slapen
Nou ja, op zich ook niet nodig natuurlijk
Dat zie je bij jou toch niet meerquote:
Dacht je dat je me weg kon krijgen?quote:
Elannetje had allang niet meer in deze reeks moeten posten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Als xcachet zegt kom op Skype. En jij zegt nee. Dan ga je toch uiteindelijk.
Dus eigenlijk zou je moeten weten dat Elannetje gewoon gelijk heeft ouwe pikkenbaas.
Fair enoughquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan, maar meestal baal ik daar de volgende dag van omdat ik dan als enige geen kater heb![]()
En nu was het zo dichtbij
Hoe wil je daar toch verandering in brengen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Elannetje had allang niet meer in deze reeks moeten posten.
ken het topique jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik had ooit een topic gemaakt met daarin zn hele lijst, zou je ff moeten zoeken op mn nickname en an 'Owned door fok' oid, staan dr nog meer
Zo moeilijk is dat nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Dacht je dat je me weg kon krijgen?
Hoi Muto. En nee ik wil niet in Muto zijn broekje Elan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef Muto het volgende:
[..]
hij heeft gewoon te lang naar zijn beeldscherm gekeken.quote:
oh? de meesten vinden jou stront irritant dus denk dat ze liever mij hier hebbenquote:
Andersom wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Muto. En nee ik wil niet in Muto zijn broekje Elan.
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Elan het volgende:
Wat zoek je? Een lijst met klonen van kasta?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef Jimbo het volgende:
Wtf dat owned door topic :
[ afbeelding ]Daar gaat mn legacy
Kom hier alleen om Etsu te hosselen als dat klaar is ben ik weg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:
wow tjackquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
nee ik had ooit een topic waarin ik een grote waslijst gemaakt had met alle users die dus ooit geowned waren door fok, of met rare plaatjes ect (zeus, kasta, plasticman, maikuul ect)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zoek je? Een lijst met klonen van kasta?
okequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Nou, noem op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oh? de meesten vinden jou stront irritant dus denk dat ze liever mij hier hebben
Ik mag jou niet de meesten niet trouwens op een paar slijmbalen na.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oh? de meesten vinden jou stront irritant dus denk dat ze liever mij hier hebben
Aha, I seequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee ik had ooit een topic waarin ik een grote waslijst gemaakt had met alle users die dus ooit geowned waren door fok, of met rare plaatjes ect (zeus, kasta, plasticman, maikuul ect)
Geen dank Tjacka. Wanneer word ik nou je officiele hulpmod. Ik wil meerdere speechen voor je schrijven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
- Tjacka, 2014
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nou, noem op.
Dat jij hier de slet uit hangt![]()
Je denkt hier de koningin te zijn, je bent zelf iritant
Zeg het haarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nou, noem op.
Wat is een slijmbaal?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik mag jou niet de meesten niet trouwens op een paar slijmbalen na.
Ik ben geen sletquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nou, noem op.
en je maakt weer een spelfoutquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik mag jou niet de meesten niet trouwens op een paar slijmbalen na.
ja hallo je zegt dat lmi permban heeft en ik vraag waarom, stuur jij een DM met wat mij al bekend wasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
sorry ben iets aan het inspecteren wat is er
zei hij nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hallo je zegt dat lmi permban heeft en ik vraag waarom, stuur jij een DM met wat mij al bekend was
Als je haar irritant vind, waarom negeer je haar niet gewoon?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gewoon der moeder opbellen
Google maar.quote:
Ik ben zelfs zo na de Kerstdagen afgevallenquote:
quote:
En jij bent al zo'n dun wijffiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo na de Kerstdagen afgevallen
met jou zo te lezen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dan mag je eerst wel een paar mensen wegtrappen/ontvoeren
wat is er??quote:
Karma.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en je maakt weer een spelfout
jezus jij bent echt dom
Welneequote:
Iemand moet er een keer wat van zeggen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je haar irritant vind, waarom negeer je haar niet gewoon?
'Gewon d'er moeder opbellen' is vrij sneu imho![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordige tijd 'slijmd'. Dit is klachtwaardig.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Iemand moet er een keer wat van zeggen?
Omdat ze een meisje is is iedereen maar lief en mag ze alles.
Inb4 Muto was de grondlegger van het slijmen. Slak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Google maar.
LR kan je anders wel een uitleg geven over hoe slijmbalen ontstaan die jongen heeft een enorme actuele feitenkennis paraat zo uit het blote hoofd.
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoi Koosquote:
Ik zag het maar ik wist niet of je het nou meendequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben voor jou opgekomen:
[..]
Krijg ik nu een koekje?
Tuurlijk meende ik het, ik vind Koelkast maar ook irritant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zag het maar ik wist niet of je het nou meende
zo ja, dan krijg je een koekje
Wat vind je irritant aan mij dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Okéquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef Tjacka het volgende:
LR je bent vanaf nu mijn officiële hulpmod.
al je speeches mogen in dm.
Posttermijn is slechts een getal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik was hier een van de eerste na dw reanimatie. Sof kwam veel later
yesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk meende ik het, ik vind Koelkast maar ook irritant.
Postaantal ookquote:
iets over geflipte-koelkast en elan dat ze het als troll te serieus zijn gaan nemenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OkéNog onderwerpen met haast?
Dat is echtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordige tijd 'slijmd'. Dit is klachtwaardig.
Nou, daar vergis je je ook in. Ik bots ook wel eens met Sof en noem haar dan gerust een bitch of tyfuswijf maar over het algemeen vind ik haar wel cool eigenlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op zijn FOK! avonturen.quote:
Beetje eerste, beetje laatste.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raakte inderdaad weer kant noch wal. Ik heb liever dat je nog wat grondige analyses over mijn persoon maakt. Wellicht steek ik er nog van op de mensenkenner die jij bent.
[..]
Productiever als in lezen/gamen of daadwerkelijk aan het werk?
De feestneus.quote:
Soms denk je dat er helemaal geen Nederlands meer wordt gegeven op schoolquote:
Echt he. Treurige zaak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms denk je dat er helemaal geen Nederlands meer wordt gegeven op school
serieusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening boeit ook niemand meer, blijkbaar.
Dat je mij iritant vind? Je mag me al vanaf het begin niet?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Etsu het volgende:
Niemand vindt mij irritant behalve Stijn. Die heeft een hekel aan mij omdat Tjacka en ik seks hebben gehad.
ik vind je irritant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Etsu het volgende:
Niemand vindt mij irritant behalve Stijn. Die heeft een hekel aan mij omdat Tjacka en ik seks hebben gehad.
Welke fok avonturen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op zijn FOK! avonturen.
Koelkast steunde mij zo goed in mijn bittere strijd tegen Tjacka.
Vraag het haar. Een of ander alternatief wijf dat meent mij te kennenquote:
Plus je baggermentaliteit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Etsu het volgende:
Als je aan de top van de voedselketen staat maak je nu eenmaal veel vijanden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening boeit ook niemand meer, blijkbaar.
Ja, ze zou je gemeet hebben, ingefolied hebben en gefotografeerd hebben?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vraag het haar. Een of ander alternatief wijf dat meent mij te kennen![]()
Daar ging die hele grap destijds om in ONZ
Ik pretendeer ook niet perfect Nederlands te kunnenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het irritant dat iedereen hier elkaar ineens met elkaars echte voornamen aanspreektDat is zo verwarrend, want dan moet ik steeds nadenken wie er nou bedoeld wordt
Misschien moet jij fok wat minder serieus nemen en een lesje sarcasme volgen. LR en Tjacka zijn best goed. DM hen maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat je mij iritant vind? Je mag me al vanaf het begin niet?
Ja de ene dag is er vrede de andere dag weer rel.
Ik wil het ook niet meer hebben. Vanaf nu heet ik Kimquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het irritant dat iedereen hier elkaar ineens met elkaars echte voornamen aanspreektDat is zo verwarrend, want dan moet ik steeds nadenken wie er nou bedoeld wordt
Heb jij een voedselketen ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je aan de top van de voedselketen staat maak je nu eenmaal veel vijanden.
Jaloezie is een groot goed in deze wereld.
Een zolderkamerautist.quote:
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OkéNog onderwerpen met haast?
Precies! En ik geloof ook dat we een relatie haddenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ze zou je gemeet hebben, ingefolied hebben en gefotografeerd hebben?
HOe is die hele hype ontstaan dan?
Ik pest je niet of zo, ik meen het serieus
#spatiepost
Ik ken alleen Stinhoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef essnhills het volgende:
Okéquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik post kwaliteit. Vraag maar aan Elan voor bevestiging.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies! En ik geloof ook dat we een relatie hadden
Enige wat ik zie, is dat Stijn bij zn voornaam wordt genoemd. De rest niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef essnhills het volgende:
heb je je kut geschoren?quote:
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet meer hebben. Vanaf nu heet ik Kim
Elan, als je ja zegt, maak ik je pener nooit meer belachelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké
Elan, post Etsu kwaliteit? Ja of nee, zeg nee.
En dat heb je mij niet eens verteld?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies! En ik geloof ook dat we een relatie hadden
Jeetje. Straks word je net zo dik als Peter Beense.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh ja ik vreet een stroopwafel momenteel.
Volgens mij door een ander forum dat allang niet meer bestaat genaamd Kanslosers. Dat was in 2004 of 2005. Ik lag niet zo goed met een aantal mensen zeg maar en toen ontstond dit verhaal een tijdje laterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]NICE!
Hosselbaas
Maar hoe is die hype ontstaan?
Etsu is een debielquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké
Elan, post Etsu kwaliteit? Ja of nee, zeg nee.
Ik ben gewoon ess, essn, essnhills, tijger of keukenprinsesquote:
Het is dan ook ONZquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat heb je mij niet eens verteld?![]()
Of zo moddervet als Happelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje. Straks word je net zo dik als Peter Beense.
sorry. Ik zit op mobiel en er kwam steeds een post tussen.quote:
Ohquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij door een ander forum dat allang niet meer bestaat genaamd Kanslosers. Dat was in 2004 of 2005. Ik lag niet zo goed met een aantal mensen zeg maar en toen ontstond dit verhaal een tijdje later
Nja ik heb ook wel eens anderen voorbij zien komen, maar die weet ik niet meer. En Ryan natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Enige wat ik zie, is dat Stijn bij zn voornaam wordt genoemd. De rest niet.
Ik maak echt wel een 100% onderscheid tussen fok en real life.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet jij fok wat minder serieus nemen en een lesje sarcasme volgen. LR en Tjacka zijn best goed. DM hen maar
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef xcachet het volgende:
Wie ruzie maakt met sof maakt ruzie met ezell en mij.
Ik sta te trillenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef xcachet het volgende:
Ik heet Mex, MB, Bakkertjen, en nog wat andere namen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ess, essn, essnhills, tijger of keukenprinsesDe eerste 4 zijn logisch, en de 5e ook
Ryan = Spatieloos.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja ik heb ook wel eens anderen voorbij zien komen, maar die weet ik niet meer. En Ryan natuurlijk
Ja dat is vanwege zijn UI, dat snap ik, ik heb ook darten gekeken. Maar die bedoelde ik ook nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
muto is niet koos omdat hij koos heet
Wat een liefde zeg. Ik voel een meidengroep ontstaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef xcachet het volgende:
Ik had een wat te uitgesproken mening over bepaalde zaken. Dat is nog steeds zo hoor al probeer ik iets voorzichtiger te zijn met het openbaren van mijn mening zeg maarquote:
ja dat is ook wel logisch als ze naar je toe komt lopenquote:
Je moet ook voorzichtig zijn met welke paddestoelen je plukt, sommigen zijn behoorlijk giftigquote:
Op basis van die informatie mag jij zelf een conclusie vormen. We moeten het een beetje spannend houdenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Lezen is jou ook niet bekend.
Misschien moet je dan wat tijd met haar door brengen ipv hier te postenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik maak echt wel een 100% onderscheid tussen fok en real life.
Hier gooi ik af en toe alles eruit gewoon
Daarom heb ik ook gewoon een bloedmooie vriendin.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat is ook wel logisch als ze naar je toe komt lopen
ze is ook zo dik
haha
xd
Mweh, heb je echt nooit een relatie gehad dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had een wat te uitgesproken mening over bepaalde zaken. Dat is nog steeds zo hoor al probeer ik iets voorzichtiger te zijn met het openbaren van mijn mening zeg maar
zijn we alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een liefde zeg. Ik voel een meidengroep ontstaan.
Oké. Even wat typen dan baasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
iets over geflipte-koelkast en elan dat ze het als troll te serieus zijn gaan nemen
Dat is niet mijn puntquote:
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet ook voorzichtig zijn met welke paddestoelen je plukt, sommigen zijn behoorlijk giftig
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van die informatie mag jij zelf een conclusie vormen. We moeten het een beetje spannend houden.
Wat fijn dat ik dat van jou mag. Dit voelt als een bevrijding.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van die informatie mag jij zelf een conclusie vormen. We moeten het een beetje spannend houden.
Oh daarom doe je steeds zo aangebrand.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef xcachet het volgende:
Geflipte-koelkast en Elan. Ik ben zelf ook niet vies van een lolletje/trolletje hier en daar dat zal ik direct erkennen. Maar ik weet wel wanneer een grap ten einde is zonder de sfeer er binnen de chat mee te verzieken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
iets over geflipte-koelkast en elan dat ze het als troll te serieus zijn gaan nemen
Ik doelde op politieke zaken manquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mweh, heb je echt nooit een relatie gehad dan?
Je hoeft je niet te schamen hoorZeker niet voor mij
Ja die wist ik ook nog wel, maar dat was niet mijn puntquote:
RT.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geflipte-koelkast en Elan. Ik ben zelf ook niet vies van een lolletje/trolletje hier en daar dat zal ik direct erkennen. Maar ik weet wel wanneer een grap ten einde is zonder de sfeer er binnen de chat mee te verzieken.
Wat jullie doen is door teren en etteren op allang uitgekauwde grappen tot een moment dat niemand meer reageert of het uberhaup nog interesseert. Dit gezegd hebben zorgt het wel voor de nodige spanningen en irritatie binnen de gehele SC en ik zou jullie dan ook willen vragen normaler te posten
Met normaler posten bedoel ik dus kort samengevat het normaal omgaan met je medeusers en jezelf niet ten alle tijden in het middelpunt te zetten.
- Tjacka, 2014
Mexiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heet Mex, MB, Bakkertjen, en nog wat andere namen.
Ik ook niet, boks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doelde op politieke zaken man
Maar om antwoord te geven op je vraag: nee
Mijne wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die wist ik ook nog wel, maar dat was niet mijn punt
ken ok jaquote:
Goedzoquote:
Het is uit. Serieus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat is ook wel logisch als ze naar je toe komt lopen
ze is ook zo dik
haha
xd
Ik kan niet zo goed tegen stiltequote:
Ik breng meer met haar door dan dat ik letters aan jou vuil maak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat tijd met haar door brengen ipv hier te posten
bvd
Nee we meeten alleen en drinken chocolademelk met elkaarquote:
Ik heb geen speer. Misschien heb ik daarom ook geen puntquote:
En eten 's avonds met elkaar?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee we meeten alleen en drinken chocolademelk met elkaar
Maar je zou wel vrolijk worden van een speer?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen speer. Misschien heb ik daarom ook geen punt
We falen met onze communicatiequote:
Jaloers op wat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik breng meer met haar door dan dat ik letters aan jou vuil maak.![]()
Ik snap het niet... zijn jullie jaloers of zo
quote:
Nu betrek je er weer een heel ander onderwerp bij. Natuurlijk ben ik niet jaloers op jou en je relatie met een fokster.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik breng meer met haar door dan dat ik letters aan jou vuil maak.![]()
Ik snap het niet... zijn jullie jaloers of zo
Zonder punt dan graagquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je zou wel vrolijk worden van een speer?
Ik wil jou als mod hebben en Tjacka als hulpmod.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als hulpmod. Tjacka heeft het apenpak.
Nee dat hebben we nog niet gedaan eigenlijkquote:
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:27 schreef Etsu het volgende:
Stu, heb je het goede nieuws al meegekregen?
Ik ben nooit boos op je geweest, jij wel op mij blijkbaar.quote:
eequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hallo mag ik t nog zelf zeggen of niet?
Op zich leuk maar permbans op het forum duren meestal niet zo langquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich leuk maar permbans op het forum duren meestal niet zo lang![]()
Nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos op je geweest, jij wel op mij blijkbaar.
Rag eens een komkommer naar binnen wijf. Je bent niet erg gezellig nu en wellicht vrolijkt het je wat opquote:
Komt omdat ik er benquote:
Wat is dan het nut van permbans?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich leuk maar permbans op het forum duren meestal niet zo lang![]()
Zeg het hem in PM, niet hier.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Elan het volgende:
Tjacka stuur niet van die debiele pm's man serieus ik blokkeer je zo weer hoor.
Er zijn mensen die heel wat permbans hebben gehadquote:
En anders misschien een douchekopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rag eens een komkommer naar binnen wijf. Je bent niet erg gezellig nu en wellicht vrolijkt het je wat op
Ja, maar wat is het nut als ze toch niet lang duren?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn mensen die heel wat permbans hebben gehad![]()
Ohja ik moet hem ook nog voor een tweede keer kijkenquote:
Preciesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
En anders misschien een douchekop
Geen idee. Misschien dat sommige mensen opgeven met vragen om een unbanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar wat is het nut als ze toch niet lang duren?
Ik ben een vrouw, misschien ligt het daaraanquote:
Ik heb zo vaak om unban gevraagd, nooit antwoord op gehad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien dat sommige mensen opgeven met vragen om een unban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |