En jij bent al zo'n dun wijffiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo na de Kerstdagen afgevallen
met jou zo te lezen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dan mag je eerst wel een paar mensen wegtrappen/ontvoeren
wat is er??quote:
Karma.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en je maakt weer een spelfout
jezus jij bent echt dom
Welneequote:
Iemand moet er een keer wat van zeggen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je haar irritant vind, waarom negeer je haar niet gewoon?
'Gewon d'er moeder opbellen' is vrij sneu imho![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordige tijd 'slijmd'. Dit is klachtwaardig.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Iemand moet er een keer wat van zeggen?
Omdat ze een meisje is is iedereen maar lief en mag ze alles.
Inb4 Muto was de grondlegger van het slijmen. Slak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Google maar.
LR kan je anders wel een uitleg geven over hoe slijmbalen ontstaan die jongen heeft een enorme actuele feitenkennis paraat zo uit het blote hoofd.
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoi Koosquote:
Ik zag het maar ik wist niet of je het nou meendequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben voor jou opgekomen:
[..]
Krijg ik nu een koekje?
Tuurlijk meende ik het, ik vind Koelkast maar ook irritant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zag het maar ik wist niet of je het nou meende
zo ja, dan krijg je een koekje
Wat vind je irritant aan mij dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Okéquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef Tjacka het volgende:
LR je bent vanaf nu mijn officiële hulpmod.
al je speeches mogen in dm.
Posttermijn is slechts een getal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik was hier een van de eerste na dw reanimatie. Sof kwam veel later
yesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk meende ik het, ik vind Koelkast maar ook irritant.
Postaantal ookquote:
iets over geflipte-koelkast en elan dat ze het als troll te serieus zijn gaan nemenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OkéNog onderwerpen met haast?
Dat is echtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordige tijd 'slijmd'. Dit is klachtwaardig.
Nou, daar vergis je je ook in. Ik bots ook wel eens met Sof en noem haar dan gerust een bitch of tyfuswijf maar over het algemeen vind ik haar wel cool eigenlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op zijn FOK! avonturen.quote:
Beetje eerste, beetje laatste.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raakte inderdaad weer kant noch wal. Ik heb liever dat je nog wat grondige analyses over mijn persoon maakt. Wellicht steek ik er nog van op de mensenkenner die jij bent.
[..]
Productiever als in lezen/gamen of daadwerkelijk aan het werk?
De feestneus.quote:
Soms denk je dat er helemaal geen Nederlands meer wordt gegeven op schoolquote:
Echt he. Treurige zaak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms denk je dat er helemaal geen Nederlands meer wordt gegeven op school
serieusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening boeit ook niemand meer, blijkbaar.
Dat je mij iritant vind? Je mag me al vanaf het begin niet?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Etsu het volgende:
Niemand vindt mij irritant behalve Stijn. Die heeft een hekel aan mij omdat Tjacka en ik seks hebben gehad.
ik vind je irritant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Etsu het volgende:
Niemand vindt mij irritant behalve Stijn. Die heeft een hekel aan mij omdat Tjacka en ik seks hebben gehad.
Welke fok avonturen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op zijn FOK! avonturen.
Koelkast steunde mij zo goed in mijn bittere strijd tegen Tjacka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |