wow tjackquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
nee ik had ooit een topic waarin ik een grote waslijst gemaakt had met alle users die dus ooit geowned waren door fok, of met rare plaatjes ect (zeus, kasta, plasticman, maikuul ect)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zoek je? Een lijst met klonen van kasta?
okequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Nou, noem op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oh? de meesten vinden jou stront irritant dus denk dat ze liever mij hier hebben
Ik mag jou niet de meesten niet trouwens op een paar slijmbalen na.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oh? de meesten vinden jou stront irritant dus denk dat ze liever mij hier hebben
Aha, I seequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee ik had ooit een topic waarin ik een grote waslijst gemaakt had met alle users die dus ooit geowned waren door fok, of met rare plaatjes ect (zeus, kasta, plasticman, maikuul ect)
Geen dank Tjacka. Wanneer word ik nou je officiele hulpmod. Ik wil meerdere speechen voor je schrijven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
- Tjacka, 2014
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nou, noem op.
Dat jij hier de slet uit hangt![]()
Je denkt hier de koningin te zijn, je bent zelf iritant
Zeg het haarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nou, noem op.
Wat is een slijmbaal?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik mag jou niet de meesten niet trouwens op een paar slijmbalen na.
Ik ben geen sletquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nou, noem op.
en je maakt weer een spelfoutquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik mag jou niet de meesten niet trouwens op een paar slijmbalen na.
ja hallo je zegt dat lmi permban heeft en ik vraag waarom, stuur jij een DM met wat mij al bekend wasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
sorry ben iets aan het inspecteren wat is er
zei hij nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hallo je zegt dat lmi permban heeft en ik vraag waarom, stuur jij een DM met wat mij al bekend was
Als je haar irritant vind, waarom negeer je haar niet gewoon?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gewoon der moeder opbellen
Google maar.quote:
Ik ben zelfs zo na de Kerstdagen afgevallenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |