Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet meer hebben. Vanaf nu heet ik Kim
Elan, als je ja zegt, maak ik je pener nooit meer belachelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké
Elan, post Etsu kwaliteit? Ja of nee, zeg nee.
En dat heb je mij niet eens verteld?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies! En ik geloof ook dat we een relatie hadden
Jeetje. Straks word je net zo dik als Peter Beense.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh ja ik vreet een stroopwafel momenteel.
Volgens mij door een ander forum dat allang niet meer bestaat genaamd Kanslosers. Dat was in 2004 of 2005. Ik lag niet zo goed met een aantal mensen zeg maar en toen ontstond dit verhaal een tijdje laterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]NICE!
Hosselbaas
Maar hoe is die hype ontstaan?
Etsu is een debielquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké
Elan, post Etsu kwaliteit? Ja of nee, zeg nee.
Ik ben gewoon ess, essn, essnhills, tijger of keukenprinsesquote:
Het is dan ook ONZquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat heb je mij niet eens verteld?![]()
Of zo moddervet als Happelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje. Straks word je net zo dik als Peter Beense.
sorry. Ik zit op mobiel en er kwam steeds een post tussen.quote:
Ohquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij door een ander forum dat allang niet meer bestaat genaamd Kanslosers. Dat was in 2004 of 2005. Ik lag niet zo goed met een aantal mensen zeg maar en toen ontstond dit verhaal een tijdje later
Nja ik heb ook wel eens anderen voorbij zien komen, maar die weet ik niet meer. En Ryan natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Enige wat ik zie, is dat Stijn bij zn voornaam wordt genoemd. De rest niet.
Ik maak echt wel een 100% onderscheid tussen fok en real life.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet jij fok wat minder serieus nemen en een lesje sarcasme volgen. LR en Tjacka zijn best goed. DM hen maar
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef xcachet het volgende:
Wie ruzie maakt met sof maakt ruzie met ezell en mij.
Ik sta te trillenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef xcachet het volgende:
Wie ruzie maakt met sof maakt ruzie met ezell en mij.
Ik heet Mex, MB, Bakkertjen, en nog wat andere namen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ess, essn, essnhills, tijger of keukenprinsesDe eerste 4 zijn logisch, en de 5e ook
Ryan = Spatieloos.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja ik heb ook wel eens anderen voorbij zien komen, maar die weet ik niet meer. En Ryan natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |