Vraag het haar. Een of ander alternatief wijf dat meent mij te kennenquote:
Plus je baggermentaliteit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Etsu het volgende:
Niemand vindt mij irritant behalve Stijn. Die heeft een hekel aan mij omdat Tjacka en ik seks hebben gehad.
Als je aan de top van de voedselketen staat maak je nu eenmaal veel vijanden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening boeit ook niemand meer, blijkbaar.
Ja, ze zou je gemeet hebben, ingefolied hebben en gefotografeerd hebben?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vraag het haar. Een of ander alternatief wijf dat meent mij te kennen![]()
Daar ging die hele grap destijds om in ONZ
Ik pretendeer ook niet perfect Nederlands te kunnenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het irritant dat iedereen hier elkaar ineens met elkaars echte voornamen aanspreektDat is zo verwarrend, want dan moet ik steeds nadenken wie er nou bedoeld wordt
Misschien moet jij fok wat minder serieus nemen en een lesje sarcasme volgen. LR en Tjacka zijn best goed. DM hen maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat je mij iritant vind? Je mag me al vanaf het begin niet?
Ja de ene dag is er vrede de andere dag weer rel.
Ik wil het ook niet meer hebben. Vanaf nu heet ik Kimquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het irritant dat iedereen hier elkaar ineens met elkaars echte voornamen aanspreektDat is zo verwarrend, want dan moet ik steeds nadenken wie er nou bedoeld wordt
Heb jij een voedselketen ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je aan de top van de voedselketen staat maak je nu eenmaal veel vijanden.
Jaloezie is een groot goed in deze wereld.
Een zolderkamerautist.quote:
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OkéNog onderwerpen met haast?
Precies! En ik geloof ook dat we een relatie haddenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ze zou je gemeet hebben, ingefolied hebben en gefotografeerd hebben?
HOe is die hele hype ontstaan dan?
Ik pest je niet of zo, ik meen het serieus
#spatiepost
Ik ken alleen Stinhoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef essnhills het volgende:
Okéquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik post kwaliteit. Vraag maar aan Elan voor bevestiging.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies! En ik geloof ook dat we een relatie hadden
Enige wat ik zie, is dat Stijn bij zn voornaam wordt genoemd. De rest niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef essnhills het volgende:
heb je je kut geschoren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |