Ja dat is vanwege zijn UI, dat snap ik, ik heb ook darten gekeken. Maar die bedoelde ik ook nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
muto is niet koos omdat hij koos heet
Wat een liefde zeg. Ik voel een meidengroep ontstaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef xcachet het volgende:
Wie ruzie maakt met sof maakt ruzie met ezell en mij.
Ik had een wat te uitgesproken mening over bepaalde zaken. Dat is nog steeds zo hoor al probeer ik iets voorzichtiger te zijn met het openbaren van mijn mening zeg maarquote:
ja dat is ook wel logisch als ze naar je toe komt lopenquote:
Je moet ook voorzichtig zijn met welke paddestoelen je plukt, sommigen zijn behoorlijk giftigquote:
Op basis van die informatie mag jij zelf een conclusie vormen. We moeten het een beetje spannend houdenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Lezen is jou ook niet bekend.
Misschien moet je dan wat tijd met haar door brengen ipv hier te postenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik maak echt wel een 100% onderscheid tussen fok en real life.
Hier gooi ik af en toe alles eruit gewoon
Daarom heb ik ook gewoon een bloedmooie vriendin.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat is ook wel logisch als ze naar je toe komt lopen
ze is ook zo dik
haha
xd
Mweh, heb je echt nooit een relatie gehad dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had een wat te uitgesproken mening over bepaalde zaken. Dat is nog steeds zo hoor al probeer ik iets voorzichtiger te zijn met het openbaren van mijn mening zeg maar
zijn we alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een liefde zeg. Ik voel een meidengroep ontstaan.
Oké. Even wat typen dan baasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
iets over geflipte-koelkast en elan dat ze het als troll te serieus zijn gaan nemen
Dat is niet mijn puntquote:
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet ook voorzichtig zijn met welke paddestoelen je plukt, sommigen zijn behoorlijk giftig
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van die informatie mag jij zelf een conclusie vormen. We moeten het een beetje spannend houden.
Wat fijn dat ik dat van jou mag. Dit voelt als een bevrijding.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van die informatie mag jij zelf een conclusie vormen. We moeten het een beetje spannend houden.
Oh daarom doe je steeds zo aangebrand.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef xcachet het volgende:
Wie ruzie maakt met sof maakt ruzie met ezell en mij.
Geflipte-koelkast en Elan. Ik ben zelf ook niet vies van een lolletje/trolletje hier en daar dat zal ik direct erkennen. Maar ik weet wel wanneer een grap ten einde is zonder de sfeer er binnen de chat mee te verzieken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
iets over geflipte-koelkast en elan dat ze het als troll te serieus zijn gaan nemen
Ik doelde op politieke zaken manquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mweh, heb je echt nooit een relatie gehad dan?
Je hoeft je niet te schamen hoorZeker niet voor mij
Ja die wist ik ook nog wel, maar dat was niet mijn puntquote:
RT.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geflipte-koelkast en Elan. Ik ben zelf ook niet vies van een lolletje/trolletje hier en daar dat zal ik direct erkennen. Maar ik weet wel wanneer een grap ten einde is zonder de sfeer er binnen de chat mee te verzieken.
Wat jullie doen is door teren en etteren op allang uitgekauwde grappen tot een moment dat niemand meer reageert of het uberhaup nog interesseert. Dit gezegd hebben zorgt het wel voor de nodige spanningen en irritatie binnen de gehele SC en ik zou jullie dan ook willen vragen normaler te posten
Met normaler posten bedoel ik dus kort samengevat het normaal omgaan met je medeusers en jezelf niet ten alle tijden in het middelpunt te zetten.
- Tjacka, 2014
Mexiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heet Mex, MB, Bakkertjen, en nog wat andere namen.
Ik ook niet, boks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doelde op politieke zaken man
Maar om antwoord te geven op je vraag: nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |