quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat maandag Johan de gouden bal verkiezing gaat duiden.
Hoop dat ie wordt geskipt; dat gaat nl allemaal ten koste van Johan's spreektijd.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
Henk de zwerver.
Ik ben vooral benieuwd naar deze gast:
De onbekende gast
Deze gast wordt in de loop van de dag bekend.
Ligt er maar aan wie het is, misschien is het van Gaal welquote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoop dat ie wordt geskipt; dat gaat nl allemaal ten koste van Johan's spreektijd.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wie het is, misschien is het van Gaal wel
Dan ga ik JUICHEN voor de tv.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wie het is, misschien is het van Gaal wel
Oh shit had ik even niet aan gedacht, het 'Henk' gedoe.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind Henk wel iets voor jou.
Niet te zuinig inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
Die Godwin van Henk Westbroek in het Pownews net
Met Mr Frank Visser in de show.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Specularium het volgende:
Eerst even een stukje Humbertogod nog.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Mr Frank Visser in de show.
Nu nog een keer HenkGod.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
PowNews was een mooi opwarmertje
Is het weer begonnen?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
PowNews was een mooi opwarmertje
Nou en?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
Potverdorie Mr Visser is er nog bij Humberto.
Mr Visser is een baas jongen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en?
Alsof hij iets interessants gaat vertellen.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en?
Alsof hij iets interessants gaat vertellen.
Inteelt?quote:
Tuurlijk als iemand eruit ziet als 25 dan ga je niet controleren, lijkt me nogal logisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef Specularium het volgende:
Henkie heeft wel gewoon gelijk natuurlijk.
Uiteraard.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef Specularium het volgende:
Henkie heeft wel gewoon gelijk natuurlijk.
is ie toch ookquote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als die burgemeester een CDA'er is.
Nee, dat het middel niet gebruikt mag worden op deze manier.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk als iemand eruit ziet als 25 dan ga je niet controleren, lijkt me nogal logisch.
Oh bedoelde je dat. Heb ik geen verstand van ik ken de wet niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat het middel niet gebruikt mag worden op deze manier.
Ja dames en heren, hij is niet dood, daar zit hij: Anton Heiboer!quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Paxcon het volgende:
Is Johan weggelopen uit Truckers on ice ofzo?
Hey ouwe zuurpruim.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef waxmask het volgende:
In Utopia slapen ze, dus kom hier maar weer eens lekker zeiken op Knabbel en Babbel. Wel een goede avond gekozen volgens mij. Westbroek en Derksen.
Utopiaquote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef waxmask het volgende:
In Utopia slapen ze, dus kom hier maar weer eens lekker zeiken op Knabbel en Babbel. Wel een goede avond gekozen volgens mij. Westbroek en Derksen.
Nee corrie. Dat zegt hij nu. Waarschijnlijk heeft Henk gewoon niet (goed) gecontroleerdquote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk als iemand eruit ziet als 25 dan ga je niet controleren, lijkt me nogal logisch.
Er was toch ook dat het na 23u gebeurde en minderjarigen niet mogen werken na 23u dus dat het langs die weg ook niet rechtmatig was.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat het middel niet gebruikt mag worden op deze manier.
Ze waren toch opgemaakt om ze er ouder uit te laten zien?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee corrie. Dat zegt hij nu. Waarschijnlijk heeft Henk gewoon niet (goed) gecontroleerd
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
* johannes_vermeer spreekt DrDentz toe met een vervelend wijzend vingertje.
Zoiets las ik ook ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er was toch ook dat het na 23u gebeurde en minderjarigen niet mogen werken na 23u dus dat het langs die weg ook niet rechtmatig was.
Hij stond in dubio maar nam toch het risico.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee corrie. Dat zegt hij nu. Waarschijnlijk heeft Henk gewoon niet (goed) gecontroleerd
Bron : Henkquote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze waren toch opgemaakt om ze er ouder uit te laten zien?
Henk staat er zelf natuurlijk niet aan de deur.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Travel. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zijn alle sporters saai?
Willy neemt een Samurai mee.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
WE GAAN NAAR SOCHI TOE, WE GAAN NAAR SOCHI TOE
Is dat nou epke? wat ziet hij er kneuzig uitquote:
Echt?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk staat er zelf natuurlijk niet aan de deur.
Nee dat zullen ze verstaan daar.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:15 schreef waxmask het volgende:
Gewoon een leuke carnavals kraker met Homo's en Sotchi in het refrein en je hebt ze al ludiek in de zeik gezet. Vroeger pakte we dat toch met satire aan? Dat is is ook de insteek van carnaval.
ze hadden Seedorf moeten uitnodigen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zijn alle sporters saai?
De andere gasten moeten ook nog aan het woord komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef superniger het volgende:
[..]
ze hadden Seedorf moeten uitnodigen.
Nee maar Homo en Sochi horen ze dan wel heel de tijd zingen...quote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee dat zullen ze verstaan daar.
Er worden al veel te veel van die treurige krantjes van hem verkocht.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
Er moet natuurlijk een krantje verkocht worden.
Hij heeft gezegd dat hij er geen verstand van heeft.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef Pascalus het volgende:
Ik kijk niet. Is de grote Johan Derksen al aan het woord geweest?
Dat is toch geen sporter man.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man saai vinden
Koosquote:Op maandag 13 januari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man saai vinden
Paar zinnetjes slechts, het feest moet nog losbarsten.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef Pascalus het volgende:
Zou wel mooi zijn als die vanavond nog in gesprek gaanquote:
eerst legitimatie aubquote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef KingRoland het volgende:
Wie zou haar geven(achter)?
[ afbeelding ]
De EO zorgt ervoor dat JohanGod het laatste woord heeft.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef Pascalus het volgende:
Goddelijk afgetraind lichaam ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koos Stompe is een sportende god
Straks is het een lokpuber.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eerst legitimatie aub
Ze zijn weer goed quasi-nonchalant gepositioneerd ja.quote:
Hij kan leuk pijltjes gooien, maar laat hem eens 200 meter hardlopen, dan ligt ie hijgend op de grondquote:Op maandag 13 januari 2014 23:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, hij is ook presentator en tram chauffeur. Veelzijdiger heb ik ze zelden gezien...
Wat een mooie combinatiequote:Op maandag 13 januari 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze zijn weer goed quasi-nonchalant gepositioneerd ja.
Ik denk dat Andries graag een absolute meerderheid van de SGP zou hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik vermoed dat Andries nogal fan is van Dijsselbloem
Hij stemt CDA.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik denk dat Andries graag een absolute meerderheid van de SGP zou hebben.
We kunnen altijd hopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Europa wordt voor wilders zijn waterloo.
Johan Derksenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:23 schreef KingRoland het volgende:
Kijkcijfers ondertussen
5 seconde geleden : 233.291
Nu : 559.493 ( stijgt nog steeds )
Johannes is met eigen vervoer, die staat in de file.quote:
JOHAN JOHAN JOHANquote:Op maandag 13 januari 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes is met eigen vervoer, die staat in de file.
Onderschat bij het grote publiek?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Seedorf is de Knevel onder de voetballers.
De irritante betweter.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onderschat bij het grote publiek?
4 keer met 3 verschillende clubs.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
Hoe vaak heeft Clarence de CL gewonnen?
Type Wilfred Geneequote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef Caland het volgende:
Seedorf is een heel pedant mannetje. Dat is iets anders dan een wijsneus.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
PIEPELMANAGMENT
VERWENDE APEN
BLAGEN
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, hij zegt apen.
Oppassen voor de racismekaart weer.
Als aap zou ik ook protesteren als ik vergeleken werd met Balloquote:Op maandag 13 januari 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, hij zegt apen.
Oppassen voor de racismekaart weer.
ergernissen hierquote:Op maandag 13 januari 2014 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah shit de VI hooligans zijn er weer
Verplichte buscombi, de M.E. staat klaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah shit de VI hooligans zijn er weer
De Boer heeft er volgens mij meer gemist dan Seedorf.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:29 schreef superniger het volgende:
Kluivert en de boer miste ook een penalty
Rustig Johannes, bewaar dit voor de eerste aflevering van VI op 20 januari.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bedankt tong.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
De Boer heeft er volgens mij meer gemist dan Seedorf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |