ze hadden Seedorf moeten uitnodigen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zijn alle sporters saai?
De andere gasten moeten ook nog aan het woord komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef superniger het volgende:
[..]
ze hadden Seedorf moeten uitnodigen.
Nee maar Homo en Sochi horen ze dan wel heel de tijd zingen...quote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee dat zullen ze verstaan daar.
Er worden al veel te veel van die treurige krantjes van hem verkocht.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
Er moet natuurlijk een krantje verkocht worden.
Hij heeft gezegd dat hij er geen verstand van heeft.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef Pascalus het volgende:
Ik kijk niet. Is de grote Johan Derksen al aan het woord geweest?
Dat is toch geen sporter man.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man saai vinden
Koosquote:Op maandag 13 januari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man saai vinden
Paar zinnetjes slechts, het feest moet nog losbarsten.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef Pascalus het volgende:
Zou wel mooi zijn als die vanavond nog in gesprek gaanquote:
eerst legitimatie aubquote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef KingRoland het volgende:
Wie zou haar geven(achter)?
[ afbeelding ]
De EO zorgt ervoor dat JohanGod het laatste woord heeft.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef Pascalus het volgende:
Goddelijk afgetraind lichaam ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koos Stompe is een sportende god
Straks is het een lokpuber.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eerst legitimatie aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |