quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat maandag Johan de gouden bal verkiezing gaat duiden.
Hoop dat ie wordt geskipt; dat gaat nl allemaal ten koste van Johan's spreektijd.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
Henk de zwerver.
Ik ben vooral benieuwd naar deze gast:
De onbekende gast
Deze gast wordt in de loop van de dag bekend.
Ligt er maar aan wie het is, misschien is het van Gaal welquote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoop dat ie wordt geskipt; dat gaat nl allemaal ten koste van Johan's spreektijd.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wie het is, misschien is het van Gaal wel
Dan ga ik JUICHEN voor de tv.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wie het is, misschien is het van Gaal wel
Oh shit had ik even niet aan gedacht, het 'Henk' gedoe.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind Henk wel iets voor jou.
Niet te zuinig inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
Die Godwin van Henk Westbroek in het Pownews net
Met Mr Frank Visser in de show.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Specularium het volgende:
Eerst even een stukje Humbertogod nog.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Mr Frank Visser in de show.
Nu nog een keer HenkGod.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
PowNews was een mooi opwarmertje
Is het weer begonnen?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
PowNews was een mooi opwarmertje
Nou en?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
Potverdorie Mr Visser is er nog bij Humberto.
Mr Visser is een baas jongen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en?
Alsof hij iets interessants gaat vertellen.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en?
Alsof hij iets interessants gaat vertellen.
Inteelt?quote:
Tuurlijk als iemand eruit ziet als 25 dan ga je niet controleren, lijkt me nogal logisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef Specularium het volgende:
Henkie heeft wel gewoon gelijk natuurlijk.
Uiteraard.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef Specularium het volgende:
Henkie heeft wel gewoon gelijk natuurlijk.
is ie toch ookquote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als die burgemeester een CDA'er is.
Nee, dat het middel niet gebruikt mag worden op deze manier.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk als iemand eruit ziet als 25 dan ga je niet controleren, lijkt me nogal logisch.
Oh bedoelde je dat. Heb ik geen verstand van ik ken de wet niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat het middel niet gebruikt mag worden op deze manier.
Ja dames en heren, hij is niet dood, daar zit hij: Anton Heiboer!quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Paxcon het volgende:
Is Johan weggelopen uit Truckers on ice ofzo?
Hey ouwe zuurpruim.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef waxmask het volgende:
In Utopia slapen ze, dus kom hier maar weer eens lekker zeiken op Knabbel en Babbel. Wel een goede avond gekozen volgens mij. Westbroek en Derksen.
Utopiaquote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef waxmask het volgende:
In Utopia slapen ze, dus kom hier maar weer eens lekker zeiken op Knabbel en Babbel. Wel een goede avond gekozen volgens mij. Westbroek en Derksen.
Nee corrie. Dat zegt hij nu. Waarschijnlijk heeft Henk gewoon niet (goed) gecontroleerdquote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk als iemand eruit ziet als 25 dan ga je niet controleren, lijkt me nogal logisch.
Er was toch ook dat het na 23u gebeurde en minderjarigen niet mogen werken na 23u dus dat het langs die weg ook niet rechtmatig was.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat het middel niet gebruikt mag worden op deze manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |