verschildequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij de AH maakte je toch niet zoveel uren?
Naja, je krijgt sowieso wel een bedrag terug verwacht ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
verschilde
soms 300 andere maand 400 enkele keren 500
ja ik hoop allesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, je krijgt sowieso wel een bedrag terug verwacht ik.
neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
This is what it feelsssss likeeeeee
Ja, niemand maakte een topicquote:
ditquote:
--quote:
wat vind je van bovenstaand nummer?????quote:
Arminquote:
Zit een hele campagne achter he. Dat jongeren zich niet naar de klote zuipen, vandaar die TT.quote:
armins slechtstequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
wat vind je van bovenstaand nummer?????
ja dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zit een hele campagne achter he. Dat jongeren zich niet naar de klote zuipen, vandaar die TT.
Oke, en wat vind je van Lunde Bros?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel
blijft een KUT nummer
watquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oke, en wat vind je van Lunde Bros?
neequote:
gelukkig niet zegquote:
ik wil ook een aboquote:
Vraag een geldbedrag + abo voor je motor.quote:
Voor t geld van mn motor kan ik heel veel abo's kopenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Vraag een geldbedrag + abo voor je motor.
Al reacties?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor t geld van mn motor kan ik heel veel abo's kopen
Hoeveel wil je er voor hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor t geld van mn motor kan ik heel veel abo's kopen
neequote:
Een foker kan dat niet betalen van zijn uitering.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
V&A / [TK] Kawasaki Ninja Zx-6r 2002
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een fokker kan dat niet betalen van zijn uitkering.
FOK!kers komen sws nooit buiten, hebben er niks aanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een foker kan dat niet betalen van zijn uitering.
3k voor zo'n mooi apparaat? Ik zou wachten tot de zomer en hem dan verkopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was ik maar 5 jaar ouderquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
VA, hoe was het met loefje?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FOK!kers komen sws nooit buiten, hebben er niks aan
Hij leek er geen fuck van te snappen, heeft herhaald dat hij ons haatte, maar stiekem vond hij het wel lievquote:
Zat die hier motor rijden ^Oquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een foker kan dat niet betalen van zijn uitering.
Wie is loefjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij leek er geen fuck van te snappen, heeft herhaald dat hij ons haatte, maar stiekem vond hij het wel liev
Awww. Echte liefdequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij leek er geen fuck van te snappen, heeft herhaald dat hij ons haatte, maar stiekem vond hij het wel liev
Ik probeer t al een jaar, ding kan je makkelijk 3500 voor vragenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
ra
[..]
3k voor zo'n mooi apparaat? Ik zou wachten tot de zomer en hem dan verkopen.
Niet wetenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://www.detelefoongids.nl/zeilmakerij-t-loefje/19750669/5-1/
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:05 schreef Jimbo het volgende:
Ryan renolds die geen schakelbak kan rijden
![]()
jij ook niet he?quote:
Mensen die kicken op schakelen hebben in de regel iets te compenseren.quote:
Schakelen is chill, maar met een automaat kan je beide :^quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die kicken op schakelen hebben in de regel iets te compenseren.
ik laat lr mijn persoonlijke problemen vertellenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:15 schreef Jimbo het volgende:
Tjacka, waarom kan jij geen automaat rijden ?
Littlerabbit pm maar evenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik laat lr mijn persoonlijke problemen vertellen
die op tv?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:15 schreef Tjacka het volgende:
ik ben aan het trainen voor een voetbalquiz
Laten ze je daar nog toe na vorige week?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee joh
gewoon in een kroeg
heb het morgen
welke landen stonden tegen over elkaar in de eerste WK-finale na de tweede wereldoorlog en in welke stad werd deze wedstrijd gespeeld.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:15 schreef Tjacka het volgende:
ik ben aan het trainen voor een voetbalquiz
wat was er vorige weekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Laten ze je daar nog toe na vorige week?
woowquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
welke landen stonden tegen over elkaar in de eerste WK-finale na de tweede wereldoorlog en in welke stad werd deze wedstrijd gespeeld.
Hongarije - West Duitsland in Bern. (1954)quote:
mmm, we waren vorig jaar de poule niet door, omdat mijn teamgenoot de opstelling van heerenveen verkeerd zei.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hongarije - West Duitsland in Bern. (1954)
Er zullen veel mensen zeggen Uruguay- Brazilie in Rio (1950). Maar dat was geen echte finale. Er was toen een finalepoule en toevallig was die wedstrijd beslissend wie er de Jules Rimet troffee omhoog mocht tillen.
Geen idee, ik lul ook nog maar wat uit mn neusquote:
ohja , die ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:20 schreef Muto het volgende:
Hallo Tjacka, kun je mij het verhaal over de zuster vertellen?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik laat lr mijn persoonlijke problemen vertellen
ik wacht ookquote:
Ja, ik ook LR.quote:
ik wil van jou ook wel verhalen horenquote:
Dat wordt een lange zit voor jou dan.quote:
daarvoor moet je bij sof zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil van jou ook wel verhalen horen
Er zit niks anders op dan gewoon te wachten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat wordt een lange zit voor jou dan.
supersof pm graagquote:
Mooi die zag ik net.quote:
ototquote:
nou, we liepen in de stad en toen trapte ezell tegen een hond aan en stond ze op zijn staartquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mooi die zag ik net.
Sofje (O+) Vertel eens een verhaal over ezell
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, we liepen in de stad en toen trapte ezell tegen een hond aan en stond ze op zijn staart
wat een trut
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou kijk, ik ben vier keer gezakt omdat ik telkens te laat was.
dat kwam omdat ik iets minder diepte zag en daardoor steeds tijd te kort kwam.
automaat rijden kost minder tijd, dus nu ben ik wel gewoon dik op tijd altijd.
Die zou ik ook niet wetenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mmm, we waren vorig jaar de poule niet door, omdat mijn teamgenoot de opstelling van heerenveen verkeerd zei.
naja was toen de aanval met narsingh - dorst - assaidiquote:
Okee. Dat was wel een erg bekende aanval ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja was toen de aanval met narsingh - dost - assaidi
hij zei djuricic in plaats van narsingh
ik was boos johquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Dat was wel een erg bekende aanval ja.
Ik ben best slecht in die quizzen.quote:
ja dit hoorde ik en daar is de bijhorende doodsverwensing ook al voor gegevenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, we liepen in de stad en toen trapte ezell tegen een hond aan en stond ze op zijn staart
wat een trut
oh okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dit hoorde ik en daar is de bijhorende doodsverwensing ook al voor gegeven
jammer, ik kon wel een goede lachbui gebruikenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
oh oke
verder geen verhalen die voor jou geschikt zijn
Gaat al een stuk beter, dankjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef Muto het volgende:
Jimbo, hoe is het met je vrouwtje? Nog steeds ziek?
Gelukkig.quote:
Ja, nu lijkt dr stem tenminste niet op een 11jarig jongetjequote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Muto het volgende:
Ik ben mijn leven echt aan het beteren. Ik ben nauwelijks meer negatief. Ik heb amper meer lullige opmerkingen.
nog even en ik haat jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Muto het volgende:
Ik ben mijn leven echt aan het beteren. Ik ben nauwelijks meer negatief. Ik heb amper meer lullige opmerkingen.
Tjacka noemde me een catfish. En hij had gelijk. De Muto van Fok was niet meer de Muto van het echte leven. Tevens werd ik door supersof een kreng genoemd. En vond LR mijn grappen niet altijd even grappig.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Tjacka noemde me een catfish. En hij had gelijk. De Muto van Fok was niet meer de Muto van het echte leven. Tevens werd ik door supersof een kreng genoemd. En vond LR mijn grappen niet altijd even grappig.
zullen de joden wel weer zijn; de successupporterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef Tjacka het volgende:
studio sport kent veel voetballiefhebbers van welke club is tom egbers een fan?
wie dit antwoord weet krijgt een kusje van tjacka
Heracles Almelo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef Tjacka het volgende:
studio sport kent veel voetballiefhebbers van welke club is tom egbers een fan?
wie dit antwoord weet krijgt een kusje van tjacka
Denk het.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]Dus dit betekend ook dat je uit de schaduw van het account muto gaat treden en wij je binnenkort als *echtenaam* kunnen verwelkomen met een niet digitaal biertje?
al komt ie uit almelo, EN ALS JE UIT ALMELO KOMT BEN JE VOOR HERACLESquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zullen de joden wel weer zijn; de successupporter
Gezellig, ik zal je met open armen en een natte gele rakker ontvangenquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:07 schreef Dven het volgende:
Corona
Mensen die dat drinken neem ik bij voorbaat al niet meer serieus. Dan heb je nog minder minder hersenen dan smaakpapillen.
Weggieten danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
zat in mijn vaders kerstpakket en hij drinkt toch niet
ik vind het niet zo'n goede voetballerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:53 schreef badschaap het volgende:
oja corona heeft trouwens echt geen smaak
kusje.quote:
Ook hier was de rotterdamse manier van denken weer goedquote:
nu een vraag voor jouquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ook hier was de rotterdamse manier van denken weer goed
ik doe niet meer meequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu een vraag voor jou
als je de vraag niet weet dan krijg je een ban
Wie hebben koekjes?quote:
Wat krijg ik bij een goed antwoord?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is de bijnaam van deze f'noorder?
Iets leuks.quote:
gefeliciteerd'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Iets leuks.
Dat is josef
en zn bijnaam was de Tovenaar van Tataba(met een streepje erop) nya ( Tatabánya )
litmanen ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welk fins international speelde vanaf 1990 voor liverpool fc?
Zo, heb ik die ook eens !quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gefeliciteerd'
je krijgt een positieve note
Wanneer krijg ik dat eens.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gefeliciteerd'
je krijgt een positieve note
hyppia.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welk fins international speelde vanaf 1990 voor liverpool fc?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo, heb ik die ook eens !Dat we die dag nog eens mochten meemaken
nee geen zinquote:
Waarheidquote:
littlerabbitquote:
Lichtelijk autistisch zijn wil meehelpen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:23 schreef badschaap het volgende:
waarom weten jullie zoveel van voetbal?
geen ideequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welk kledingmerk heeft beyonce opgericht?
er kwam een man bij de bakkerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef badschaap het volgende:
vertel eens een verhaaltje lieve soff
Enigste buiten Litmanen die in me op kwam, pure gok.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh er moest ook nog 10 jaar bij
maar het was goed ja
vanaf 1990
Het brood is op, tijd voor de strop.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
er kwam een man bij de bakker
zegt de bakker: het brood is op
ikquote:
Kan door temperatuursverandering komen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
ik kreeg net serieus een bloedneus opeens.
ik denk dat het door de lieve note komt, daar is mn lichaam niet aan gewent
Wie scoorde voor Nederland vlak voor tijd de gelijkmaker tegen Brazilie in de halve finale WK 1998?!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enigste buiten Litmanen die in me op kwam, pure gok.
Wat een baas toch.
ik denk t niet, misschien was dit het laatst stoompje negativiteit die mn lichaam verlaatquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kan door temperatuursverandering komen.
clown bassiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wie scoorde voor Nederland vlak voor tijd de gelijkmaker tegen Brazilie in de halve finale WK 1998?!
Broodje asbestquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
er kwam een man bij de bakker
zegt de bakker: het brood is op
wim kieftquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wie scoorde voor Nederland vlak voor tijd de gelijkmaker tegen Brazilie in de halve finale WK 1998?!
Ik praat nooit met hemquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee jij bent t meest sexy![]()
hoe gaat het trouwens met robin?
Jij hebt zelfkennis. We zijn het zowaar eens.quote:
kluivert ! (ja in 88 ja)quote:
ja achter het CSquote:
Heb je nog wat leuks meegemaakt vandaag?quote:
nee ik ga eigenlijk niet uitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks meegemaakt vandaag?
vroeg slapen zeker vanavond ?
Of ga je he-le-maal los in de plaatselijke dancing
quote:
kom gaan we eens samen stappennquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga eigenlijk niet uitik ga liever uit eten met vriendinnen of naar de film of gewoon thuis bij elkaar zitten. Maar misschien komt dat nog als ik student ben
En ik ben nog steeds niet moenog steeds aan het werk.
en jij jimbo, wat ga je dit weekend doen?
Studentenmeisjes gaan altijd helemaal losquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga eigenlijk niet uitik ga liever uit eten met vriendinnen of naar de film of gewoon thuis bij elkaar zitten. Maar misschien komt dat nog als ik student ben
En ik ben nog steeds niet moenog steeds aan het werk.
en jij jimbo, wat ga je dit weekend doen?
in 40-15 was het ik ga vanavond naar het stationquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
Gaan er nog wel eens mensen naar de discotheek , en zo ja, hoe noem je dit dan ?
het klinkt zo 40-45 'ik ga vanavond naar de discotheek '
Ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
Gaan er nog wel eens mensen naar de discotheek , en zo ja, hoe noem je dit dan ?
Noem het maar gewoon de stad in gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
ja ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
Zie volgend jaar welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Studentenmeisjes gaan altijd helemaal losDus dat komt wel goed
Ik ga dit weekend op de bank zitten en spelletjes spelen, beetje koken, slapen, en dan maandag weer werken
ohja en fokken natuurlijk
ja erg he !quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Zie volgend jaar wel
Wat een burgerlijk weekend jimbo![]()
waar ga je studeren danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Zie volgend jaar wel
Wat een burgerlijk weekend jimbo![]()
maar je bent wel een beroemde fokkerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja erg he !
maar ik ben ook echt een gigantische burgerlul. erger nog dan littlerabbit
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja erg he !
maar ik ben ook echt een gigantische burgerlul. erger nog dan littlerabbit
Zo noemen ze dat hier ook wel. Al noemen ze de discotheek dan gewoon bij naam.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
geen ideequote:
Biertje doenquote:
Ja, is dat zo ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar je bent wel een beroemde fokker
Sof gaat internationaalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee
ga binnenkort kijken bij international development management
Hier heb je een spongebobsticker.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, is dat zo ?
Heb ik die status nu officieel gekregen ?
Ik vraag t even aan mn vriendin naast me ;quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
had ik niet verwacht
wanneer neem je kinderen?
ik zie niets.quote:
weet ik veelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, is dat zo ?
Heb ik die status nu officieel gekregen ?
Jammer, ik was bijna blij.quote:
ik snap je zin nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vraag t even aan mn vriendin naast me ;
Als het aan mij (jimbo ) ligt als ze de overgang voorbij is zegt ze
El snorro aka jimbo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer, ik was bijna blij.
als er ooit nog een fok docu komt wil ik er ook in
dat hij zich aftrekt op tjackaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
El snorro aka jimbo.
Wat ga je dan vertellen?
Ik speel adje wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer, ik was bijna blij.
als er ooit nog een fok docu komt wil ik er ook in
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sof gaat internationaal
Laten we samenwerken later.
dat als het aan mij ligt die er niet komenquote:
je neemt geen kinderen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat als het aan mij ligt die er niet komen
Dat ik beter een vak had kunnen gaan leren dan gaan fokkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
El snorro aka jimbo.
Wat ga je dan vertellen?
Maak je geen zorgen om het Engels. Daar wen je echt heel snel aan. Mijn Engels was voor mijn studie echt bagger, maar binnen no-time spreek je het goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
studie is in het engelsmaar op de site staat dat ze het steeds moeilijker maken en dat het met een havo diploma gewoon moet lukken. En ik ga dan voor mijn vwo deelcertificaat Engels
dus komt wel goed denk ik
wat doe jij voor iets danook internationaal, maar wat?
Nah, niets voor mij. Ik laat ze vallen enzo, gaan ze kapot, arme kindjesquote:
Stokerquote:
dacht dat jij kinderen wel leuk vondquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nah, niets voor mij. Ik laat ze vallen enzo, gaan ze kapot, arme kindjes
dit. Engels stelt geen reet voorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen om het Engels. Daar wen je echt heel snel aan. Mijn Engels was voor mijn studie echt bagger, maar binnen no-time spreek je het goed.
gewoon jezelfquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen om het Engels. Daar wen je echt heel snel aan. Mijn Engels was voor mijn studie echt bagger, maar binnen no-time spreek je het goed.
HA, je kent me duidelijk nog nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
dacht dat jij kinderen wel leuk vond
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Muto het volgende:
Ik wil de Emile Schelvis zijn. Hele leuke grappen maken, zelf moeten lachen maar compleet genegeerd worden.
volgend jaar welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon jezelf
maar jij wilt toch niet in beeld
dan komt GK met zn 100 klonenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
eerder soap
oeh, wie heeft de moord gepleegd?
maar cluedo kan ook
in waarom wel in 2015?quote:
Serieus, ik haalde op VWO een 5 voor Engelsquote:
Dan moet jij stoppen met het lachen om mijn grappen.quote:
vandaag was het geen soap trouwensquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
eerder soap
oeh, wie heeft de moord gepleegd?
maar cluedo kan ook
ik mis osuchiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaag was het geen soap trouwensgewoon normaal
Ik had voor mondeling 7,5quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Serieus, ik haalde op VWO een 5 voor Engels. En ik was er toen best blij mee. Als ik er nu over nadenk, had ik gewoon een 8 moeten halen.
kan toch ook dit jaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan ben ik alcohol vrij en weer fit
ik nietquote:
quote:
Naja, dan moet het helemaal lukken. Bedenk dat je het met die studie gewoon dagelijks gaat spreken, lezen en schrijven. Dat werkt best wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had voor mondeling 7,5
die man zei dat als ik niet had voor gelezen dat ik dan 8,3 had
nee manquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:55 schreef Tjacka het volgende:
alle FOK!kers zijn slim
alleen ik en xcachet zijn domme fokkers denk ik
Hoe kun je bij een mondeling nou voorlezen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had voor mondeling 7,5
die man zei dat als ik niet had voor gelezen dat ik dan 8,3 had
een blaadje vast houden en de tekst die daar op staat voorlezenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe kun je bij een mondeling nou voorlezen?
*xcachet en ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:55 schreef Tjacka het volgende:
alle FOK!kers zijn slim
alleen ik en xcachet zijn domme fokkers denk ik
Ja, maar waarom zou je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
een blaadje vast houden en de tekst die daar op staat voorlezen
debiel
ach ik ben de meest sociaalste natuurlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef Muto het volgende:
[..]
*xcachet en ik
Maar jullie zijn niet dom. Ik kan er zo 5 dommere noemen.
geen tijd om voor te bereidenquote:
Nou, noem er eens 1.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef Muto het volgende:
[..]
*xcachet en ik
Maar jullie zijn niet dom. Ik kan er zo 5 dommere noemen.
De nieuwe Muto maakt geen mensen en plein public belachelijk.quote:
je noemt jezelf sociaal als je tijdens je werk aan fok denkt wat mensen daar over je zeggen???quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach ik ben de meest sociaalste natuurlijk
dan mogen jullie best allemaal een hoog IQ hebben
hahah
autisten
Dm maar dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:58 schreef Muto het volgende:
[..]
De nieuwe Muto maakt geen mensen en plein public belachelijk.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
je noemt jezelf sociaal als je tijdens je werk aan fok denkt wat mensen daar over je zeggen???
Is dat asociaal niet sociaal?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
je noemt jezelf sociaal als je tijdens je werk aan fok denkt wat mensen daar over je zeggen???
quote:
mag ik getuige zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |