VA, hoe was het met loefje?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FOK!kers komen sws nooit buiten, hebben er niks aan
Hij leek er geen fuck van te snappen, heeft herhaald dat hij ons haatte, maar stiekem vond hij het wel lievquote:
Zat die hier motor rijden ^Oquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een foker kan dat niet betalen van zijn uitering.
Wie is loefjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij leek er geen fuck van te snappen, heeft herhaald dat hij ons haatte, maar stiekem vond hij het wel liev
Awww. Echte liefdequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij leek er geen fuck van te snappen, heeft herhaald dat hij ons haatte, maar stiekem vond hij het wel liev
Ik probeer t al een jaar, ding kan je makkelijk 3500 voor vragenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
ra
[..]
3k voor zo'n mooi apparaat? Ik zou wachten tot de zomer en hem dan verkopen.
Niet wetenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://www.detelefoongids.nl/zeilmakerij-t-loefje/19750669/5-1/
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:05 schreef Jimbo het volgende:
Ryan renolds die geen schakelbak kan rijden
![]()
jij ook niet he?quote:
Mensen die kicken op schakelen hebben in de regel iets te compenseren.quote:
Schakelen is chill, maar met een automaat kan je beide :^quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die kicken op schakelen hebben in de regel iets te compenseren.
ik laat lr mijn persoonlijke problemen vertellenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:15 schreef Jimbo het volgende:
Tjacka, waarom kan jij geen automaat rijden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |